- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
gp Jövőre érkezik PC-re az anime stílusú gazdálkodós videojáték, amelyhez befutott az első előzetes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
Konkrétan most várom a szervizt időpontegyeztetésre az 50a7100f ügyében, valszeg nem lesz egyszerű a sztori
Van a készüléknek egy bűgó hangja, ha hdmi-re kapcsolok, de csak bizonyos fényerő-intervallum tartományban, szóval valami elektronikai issue lesz.
Másik gond: a képernyő közepén egy kis sőtétebb rész, ezzel párhuzamosan mind a négy sarokban ugyanígy változott a kép: -
-
dj79
senior tag
Nos, eddig nem túl pozitív sem az importőr, sem pedig a márkaszerviz hozzáállása.
Október 31-n vettem egy 7100f-et, amivel kapcsolatban november 23-n bejelentettem a problémát a hisense magyarországnál.
Akkor megígérték, hogy intézik a szellemkép bt-vel az ügyet, hamarosan keresnek.
November 30-n ismét felhívtam a hisensen magyarországot, hogy wtf, semmi. Megkaptam a szerviz telefonszámát direktben illetve egy munkalapszámot.
Ekkor felhívtam a szellemkép bt-t, finoman megkérve őket, hogy tegyék a dolgukat, emailben váltottam pár levelet velük a hibajelenséggel kapcsolatan. December elsején jött is a futár.
Azóta nagy csend. Múlt pénteken délután 3 óra körül felhívtam ismég a hisense magyarországot és finoman megkérdeztem, hogy ők kaptak-e bármilyen információt/visszajelzést a szerződött márkaszervizüktől, mert én ugyan nem. Erre közölte a hölgy, hogy nincs rálátásuk a szervizelésre, kérdezzem meg a szellemkép bt-t direktben, ad telefonszámot. Nos, ebben a pillanatban tájékoztattam ama apró tényről, hogy nem én állok szerződéses jogviszonyban a szervizzel és pont nem érdekel, hogy milyen a kommunikációs csatornájuk egymás között. Én a hisense központnál jelentettem a hibát, 15 nap már letelt és ugye 15 napon belül el kell kezdeniük a javítási procedúrát, így javaslom, hogy minél hamarabb egyeztessenek a szervizzel, mert hamarosan a 30 nap is eltelik, onnantól pedig könnyen bele lehet csúszni egy fogyasztóvédelmi ügybe.
Elmeséltem ama apró tényt, hogy az euronicsnál kötött extra garancia/biztosítás összegét bukni fogom, amennyiben cserélik a készüléket vagy csereutalványt adnak, ugyanis a biztosítási szerződés pontosan leírja ezt is, szóval nekem a buli mindenképpen bukó.
Nos, innentől a lerázósból a segítőkészbe csúszott át az ügyfélszolgálatos, megtesznek mindent, hogy minél hamarabb pont kerüljön az ügy végére, beszél a márkaszervizzel, hamarosan keresnek. -
dj79
senior tag
válasz MEGAL0D0N #927 üzenetére
Erre a részre majd később tudok valamit mondani a sztori végeztével.
Piftuka: igen, valóban csak jövőre lesz így leírva jogszabályként, viszont én olyan helyen dolgozom, ahol kizárólagos importőre vagyunk 2 márkának, a jogi képviselőnk elég képzett az ilyen ügyekben (ez sem véletlen). A tapasztalatai és véleménye szerinte van értelme 30 nap letelte után jogi segítséggel kopogtatni a forgalmazó ajtaján.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Upc/voda mediacardot használ közületek valaki? Milyenek a tapasztalatok?
-
dj79
senior tag
Update: a csereutalvány bármilyen készülékre levásárolható, Euronics üzletekben, a készülék eredeti vételárának megfelelően.
5 év kiegészítő union/euronics garancia+biztosítás: nem átvihető. A megoldás az, hogy a csere tényét igazoló dokumentumot, az eredeti számlát és kötvényt e-mailben át kell küldeni a biztosítónak, megadni a számlaszámot és visszautalják az összeget.Ezennel a hisense márkának egyelőre búcsút mondok, maradok valami kommersz koreai foschnál
-
dj79
senior tag
válasz tibike8 #1079 üzenetére
Összegcsere-utalvány
Euronicsban múlt héten már elmeséltem a sztorit, szóval várnak.Nem is akartam volna ugyanolyanra a cserét az utánajárás alatt tapasztaltak miatt. Én is egy kereskedelmi cégnél dolgozom, ezért az átlagnál türelmetlenebb vagyok ilyen téren, nem tagadom .
Viszont mivel folyamatosan mentem a dolog után, relatíve gyorsan átpörgött a folyamat, nem hagytam senkit ülni a projekten[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz cellardoor12 #1349 üzenetére
YouTube prémium előfizetés.
-
dj79
senior tag
válasz belanszabolc #1496 üzenetére
Szia!
Vehető bátran, viszont ha megérkezik, nagyon alaposan nézzed át a kijelzőt -
dj79
senior tag
válasz KaksziLajos #3606 üzenetére
A spíler voda hálózaton is gyengécske néha (tesztelve samsung TU és LG nano szérián)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- PlayStation 5
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Bestbuy játékok
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen