- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz AxBattler #181 üzenetére
Ugye az megvan, hogy valószínűleg gyorsabban megvannak ezek a dolgok, ha a munkahelyeden farmolod, mintha ingame?
Igen, meglehet szerezni játékidővel is, de jobban jársz, ha fizetsz érte.
Az én olvasatomban ez f2p-nek álcázott p2w, mert aki hamarabb dobja be a pénzt, az erősebb lesz. -
Wolverine
félisten
válasz AxBattler #191 üzenetére
Hja, ha egyszer én írtam évekig a WoW-Hungayn a Történelemóra rovatot, akkor ismerek gyakorlatilag minden Warcraft-szereplőt
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
pachito
őstag
válasz AxBattler #6205 üzenetére
Nem ingyenes. F2P. A kettő között HATALMAS a különbség.
Sokkal nagyobb pénzkaszálda a mikrotranzakciós xarságokkal mint az a játék, amit egyszer veszel meg és nyomod orrvérzésig...csak ezt hajlamosak elfelejteni az emberek, mert hát "milyen jófejek, hogy ingyenes a játék az a hálátlan meg csak panaszkodik".
-
F-ECT$
titán
válasz AxBattler #6351 üzenetére
Nem mellesleg 2-4k goldos hősökre itt is összejön a gold 1 hét alatt, napi ~4 játékkal.
Nekem 22 hősöm van, 4-et vettem pénzért (1 bundle + 1 leárazás), kevesebb, mint 10 eurót költöttem rá. Max 1-2 hős van még, amit megvennék (pár hét, és azokra is meglesz a gold), a többiből bőven elég volt akkor, amikor free weeken voltak. (Ami egyébként van LoL-ban?)
Dive ever, work never.
-
TBT
addikt
válasz AxBattler #6351 üzenetére
Látom még mindig nem sikerült kiheverni a dolgot. Amúgy LoL-oztam 3 évig, de már a Blizzard Allstars bejelentéskor tudtam, hogy át fogok térni. Egyrészt mert imádom a karaktereket és a világokat (Warcraft 2 Battlenet Edition volt az első stratégiai játékom és a Starcraft volt az első eredeti játékom), jó kis nosztalgiabomba az egész, emellett pedig mégiscsak egy Blizzard játékról van szó. Mondhatni hogy ezeken nőttem fel. És úgy vagyok vele, hogy egy MOBA bőven elég számomra már. Nem akarok visszatérni sem a LoL-ra, sem a Dota-ra. Amúgy sincs már annyi időm játszani, mint rég. Arra a kevésre pedig bőven elég ez. Szóval köszönöm az aggódásod, de maradok ennél egy darabig. Amúgy is játszani kellene. mással is, ha már annyi játékot felhalmoztam Steamen. Meg aztán. Napokon belül ismét Summer Sale lesz!
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
Mister_X
nagyúr
válasz AxBattler #7767 üzenetére
Egyedül Tassadar tud teljesen láthatatlan lenni (és unstoppable, szóval nem hat rá semmi sem), mindenki más emlékeim szerint kap egy enyhe blur effektet (mondjuk nem tudom, hogy Sylvanas és Rehgar kap-e, mert ritkán látom erre talentelve őket).
A kérdés arra irányult, hogy ha Leoric szellemként a lassítós cc-vel eltalál egy láthatatlant, akkor az látható lesz-e.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz AxBattler #8169 üzenetére
Diablo 3-ban évekig szívott egy barátom a régi 4:3-as monitora miatt, mert a mobok oldalról a látótávon kívülről charge-oltak. Ott megy fullscreen windowed módban a 21:9. Az is előny, van ranglista is, mégis megoldott. Ez nem csalás, nem 3rd party program. Ennyi erővel ne fusson 50.000 Ft-nál drágább VGA-kon, mert van akik még ilyet sem tudnak venni és előnyhöz jut az aki fix 60 FPS-vel játszik...
Nekem jelenleg egy 16:10-es monitorom van, szeretném lecserélni egy 29"-os 21:9-re (talán egy LG 29UM57-P), de pl. pont az ilyen dolgok miatt tartok egy kicsit ettől a képaránytól.
DaveNo1: köszi, eddig nem sok meccset lát rólam, majd feltöltöm a replayeket. Kíváncsi vagyok az eredményre.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Devas
őstag
válasz AxBattler #8169 üzenetére
1. A League of Legends-ben is mindenki ugyanakkora részt lát be a pályából, felbontástól függetlenül. Az pedig a képaránytól függ hogy magasságban, vagy széltiben lát-e többet. Szerintem itt is simán meg lehetne oldani. De azonos képarány mellett a felbontástól független hogy mekkora játékteret látunk be a HoTS-ban is.
2. Mondjuk játék közben szerintem sem tölt be semmit, azért kell sokat várni a töltőképernyőn.
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Devas
őstag
válasz AxBattler #8177 üzenetére
Szerintem elbeszéltünk egymás mellett.
Ha a 16:9-es monitort kicseréled 21:9-re a LoL-ban, akkor széltiben nagyobb teret látsz be a pályából, függőlegesen pedig kevesebbet. De a belátott játéktér területének mérete minden esetben megegyezik.
Szerintem a Blizzard is képes lenne erre.
Úgyhogy a Starcraft-os képed így nem állja meg a helyét.[ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Reno7
senior tag
válasz AxBattler #8180 üzenetére
Mit veszítesz függőlegesen? Még kicsit többet is látsz a fov miatt.
[ Szerkesztve ]
My SHAMAN is so overpowerd, I once cast a frostshock in Summerspring, now its called Winterspring.
-
Devas
őstag
válasz AxBattler #8180 üzenetére
Reno7-nek igaza van. 21:9-nél függőlegesen kevesebbet látsz mivel a fog of war határán belül vesztesz képernyő méretet (legalább is a LoL-ban. A HoTS-ban nem tudom mekkora távolságon kívül van a fog of war).
Viszont míg a LOLban átlósan helyezkedik el a két bázis egymáshoz képest, addig a HotS-ban vízszintesen. Ilyen megközelítésben előnyösnek tűnik a szélesvásznú kijelző, így megértem a Te álláspontodat is.
Meg amúgy is... igenis oldják meg igazságosan, hogy a 21:9-es kijelzőn is játszható legyen normálisan a játék! Vagy bármilyen képarányú kijelzőn!Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
-
Devas
őstag
válasz AxBattler #8192 üzenetére
APU-val felbontásban én inkább még lejjebb mennék.
1366x768-as 24"-os kijelzőn közelről számolnám a pixeleket!
Esetleg még bekötnék mellé egy R7 250-est dual channelben.[ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Devas
őstag
válasz AxBattler #8194 üzenetére
Ezek minimum, max, vagy átlag FPS-ek?
Én annyira azért nem hiszek az APU-k IGP-jének a teljesítményében. Ha melléjük rak az ember dual channelbe egy kártyát, akkor az már nem annyira költséghatékony megoldás. Akkor inkább már egy Athlon II, diszkrét olcsóbb VGA-val. Mondjuk nem vagyok szakértő a témában.Amúgy érzésem szerint a HoTS gépigényesebb, vagy csak szarabbul optimalizált. Saját tapasztalataim alapján, inkább az utóbbi.
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
tomazin
veterán
-
Kotomicuki
senior tag
válasz AxBattler #8503 üzenetére
Sajnos, pont fordítva: a lvl 10 alatti 3 szint hátrányból nem lehet fordítani, hiába is nőttünk a végére 1 szinttel föléjük Blackheart's Bay-en úgy, hogy a végén csak védekeztünk és daráltuk a ránk küldött camp-eket a minion-jaikkal együtt (ennek köszönhetőek az ellenfélnél magasabb siege dmg-k -> a camp indítása nem számít bele a siege dmg-be)!
Blackheart's Bay-en TF-olni akartak, már kezdetektől - 4-en 1 lane-on, én egy másikon, míg az ellenfél mindhármat szedte..., aztán minket is - , ennek köszönhetően hamar 3 szint hátrányba kerültünk. Megint elmondtak mindennek és a folyamatos elhalást sem hagyták addig abba, míg nem írtam meg, hogy gyűjtsenek dmg-t már ők is (2-en a 10k-t sem érték el lvl 10-re és a többiek sem kúsztak 20k fölé... ) és ne akarjanak 3 szint hátrányban is TF-ot erőltetni a másikra. Csodával határos módon felhagytak az értelmetlen meghalásokkal és elkezdtek emberhez méltóan játszani, de akkor már rég késő volt: a 2. boss már akadálytalanul jutott el a core-unkig, mert addigra leágyúztattak mindenünket - nekünk 2x, ha sikerült csőre töltetnünk...
Garden of Terror-on jól indult minden: eloszlottunk a lane-okra és tudtunk annyi ellenállást kifejteni, ami elégvolt az ellenfél magunk alá gyűréséhez - nekem egy Malf' + Jaina páros jutott először, akiket sikerült távol tartanom a védvonalunktól, míg a többiek sem voltak beszariak és kihasználták az előnyös helyzeteiket. Ugyan, itt sem úsztam meg a beszólásokat, de mivel nem volt annyi szabadidejük, hogy sokat írjanak, mert nem haltak a hülyeségük miatt annyiszor, így hanyagoltak egy idő után. A 18. szintre elolvadt az előnyünk, köszönhetően annak, hogy nem tértek ki a 2-3-as, kissé már megtépett csoportjaik az ellenfél, friss 5-ösei elől, ill. alább hagyott a siege dmg-gyűjtési hajlandóságuk is. Amíg az elindított merc'-ekkel foglalkoztak, addig behúztunk pár magot és a fej-fej melletti küzdelemben, még a játék első felében, a szintelőny alatt leamortizált védvonalaik nekik fogytak el előbb.
#8502:
Volt róla szó, hogy nemrég - mintha?! - újraindult volna a játékosok beskatulyázása, hogy az új eredményeik fényében, nekik megfelelő szintű csapattársakat kapjanak.
Nos, nálam ekkortájt egy szinte véget nem érő vereségsorozatot adott, köszönhetően a tényleg abszolút kezdő társaknak, akik ellen még pre made-eket sem volt rest bedobálni... (volt, hogy lvl 14-en voltak a győztesek, mi meg sehol)
Azóta különösen ratyi team-eket kapok magam mellé és eléggé ritka lett az átlagos, normális csapattárs, akikkel még akár nyerni is lehet - ez nagyon a wot-ra hajaz, ahol az utóbbi 1,5-2 évben csak a játékosnak tesznek keresztbe 1000-rel, minden megmozdulásukkal (hátha elég hülye, hogy ezek után többet költsön a sokkal rosszabb játékra - vásárolt prémiummal tudjon csak annyit hozni, mint előtte anélkül).A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
F-ECT$
titán
-
F-ECT$
titán
válasz AxBattler #8557 üzenetére
Ezek az első herok, vagy van már más? Jól meggondoltad őket?
Hammer: a mobilitás elég fontos a játékban, így bár jó ötletnek tűnik messziről lövöldözni, de ha nincs, aki megvédjen, akkor többet fogsz az éledésre várni, mint játszani. Ok, lvl 16 után kicsit könnyebb, de egy csomó counter hős népszerű jelenleg.
Nova: no1 player killer hero. Jó kis hős QM-be, és ha túl papír hősöket választott az ellenfél, akkor utolsó pickként lehet vele büntetni HL-ben is.
Azmodan: a patch óta nem tudom, hogy változatosabb lett-e, de a dmg stackelős buildhez kell legalább 1 ember a kezdeti szinteken, különben rohadt lassan éred el azt a mennyiséget, amivel 1 hiteled a wave-eket. Utána már fun a dolog, de solo HL-re nem vinném a hőst.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz AxBattler #8636 üzenetére
Ja, inkább melee assa. Nem nagyon van cc-je (és az Entomb szerintem nem túl jó ultinak), kicsit kevés a hp-ja, az egyik skillje a menekülésre van kitalálva, viszonylag jól tud sebezni, és még a talentjei is inkább ezeket, mint a tank képességeket erősítik.
Dive ever, work never.
-
Mister_X
nagyúr
válasz AxBattler #8776 üzenetére
Jaigen, tegyem hozzá, hogy csak 1400*900, Vsync és AA off, de utóbbi kettő bármi alatt leterítinaz IGP-t Nem mintha AA kellene, még akkor se használtam kb. sehol se, amikor HD7750-em volt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
-conrad-
addikt
válasz AxBattler #8787 üzenetére
Tarts a csapattársakkal, tartsd őket életben, ha lement a tf akkor menj az üres lane-re és soakolj.
Egyszerű, ha üres a lane az ellenfél sem kap onnan xp-t, ha te odamész akkor 4v5 lesz a többin, illetve kiesik a healed. Ha halnak a csapattársaid akkor az ellenfél elhúz xp-ben, hiába farmolod a lane-t.Ha odamész és segítesz akkor 5v5, van esély hogy ti öltök vagy legalábbis egál lesz, nem vesztetek xp-t.
Ha nyertek tf-et akkor onnan is jön az xp, meg mehetsz a lane-re (mert az ellenfél halott) és onnan is jön.#8788
Minden moba-nak ez a rákfenéje. Dota-ban anno azt csinálták sokan, hogy pickeltek egy hero-t ami global sebzést tolt az ellenfélre egész mapon, és a 10es kalibráló meccseken csak ezt spammelték, ezzel felkalibrálták magukat akár 10 vesztett meccsel is nagyon magas szintre mert a hero damage-t is számolta és az ugye irreálisan magasan volt. Ha a kalibráló meccseken supportal mentél (pl. én is) akkor meg kevesebbet adott, és alacsonyra lőtt be téged. Az ugye érhető, hogy ha 5-ös szinten vagy, de 10-re kalibrál, akkor lecsúszol egy idő után a szintedre - bár lassabban, mert a csapattársaid jó esetben 10esek így húznak magukkal egy ideig, viszont ha 1-esre kalibrál be a rendszer akkor onnan iszonyat nehéz felmenni mert az igazából 1es csapattagok lehúznak, szinte lehetetlen 1v5 lehozni egy meccset, sok esetben pedig ez 1v7-8 mert a saját társaid is ellened vannak a folyamatos dive-olással amivel CD-re halnak és tolják az XP-t az ellenfeleknek.Ahogy látom itt is ez van, az MMR-ed nem tudom mi alapján alakul, hol lehet ezt megnézni, de egy rank-besorolásnál ugyanez a helyzet, erre még a rendszer is rátesz azzal, hogy szarul működik, illetve a kevés player miatt is sorsolhat melléd vegyes társaságot.
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz AxBattler #8825 üzenetére
Gondolom pénzt nem szeretnél rááldozni, így marad a gold, de ha ez vigasztal: 3 hetente jön ki új hős, aminek az ára két hét után 10k lesz, de 3 hét alatt 10k fölött jön napi 3-4 meccsel is már, így szép lassan mindent meg tudsz majd venni.
-Butcher - vegyesek a meglátásaim, ha van jó csapat mellé, és van jó célpontja, akkor jó, egyébként könnyen hal
-Kael - OP, szerintem nerf vár rá, és akkor kérdéses, hogy hova kerül
-Sylvanas - a nerfek óta nem a kedvencem, én nem adnék most érte 10k-t, de persze néhány mapon nagyon jó a trait-je
-Rehgar - kedvenc healerem, megéri a 7k-t
-Tyrande - kevés csapatba jó, mert önálló healernek kevés, én őt a végére hagynám
-ETC - 2k-t csak tudsz rá áldozni, de nekem sosem volt a kedvencem (még a nerf előtt sem)
-Arthas - nerf előtt jó volt, azóta csak közepes, és csak bizonyos hősökkel együtt az igazi
-Kharazim - én tuti megveszem, de nem egyszerű vele játszaniAkiket nem írtál:
-Johanna - az egyik legjobb tank
-Leroic - a legjobb off tank, és mostanában népszerű is a 2 tankos felállás
-Nazeebo - kezd feljönni, bár nekem jelenleg egyik ultija sem tetszik igazán, de nélkülük is szép dmg-t tol
-Uther - top supportDive ever, work never.
-
-
0karmacoma0
senior tag
válasz AxBattler #9143 üzenetére
Inkább az a fő gond, ha rossz vonalért, vagy brusierért áldozza fel magát. Ha benyom egy fortot a gólem előtt az nagyon jó, csak a többieknek is óvatosan kell tolni lent.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Metacska
aktív tag
válasz AxBattler #9143 üzenetére
1-2 hero esetében ez elnézhető, de inkább QM-ben.
Ha QM-ben Murky-val vagyok, akkor nem megyek le a bányába, hanem következetesen azt a lane-t nyomom, ahol a mi gólemünk fog menni.
Néha talán Sylvanasnak is elnézhető, ha minion meg structure destroyer buildet rak ki, bár ő egyértelműen hasznos szereplő a bányában is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...