Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyusz

    őstag

    A bejelentés és az azzal együtt érkező két darab kép mellé mindenhol fikázó hozzászólások érkeztek, így utánajártam egy kicsit a játéknak.

    Az inXile Entertainment fejleszti ezt a programot, nekik köszönhetjük a The Bard’s Tale modernkori újragondolását, a kiadói teendőket pedig a Codemasters vállalta magára. A sittről frissen szabadult Johnny Sutton bőrébe bújva kell majd 1969-ben hat darab San Fransisco-i bankot kirabolnunk (tulajdonképpen a bankok a főellenségek, nem tíz perces munkák lesznek). Apu is hasonló foglalkozást űzött, le is lőtték akcióban, most pedig az ő munkásságát fogjuk folytatni. Ehhez segítséget nyújt Sal nagybácsi is, aki rögtön a szárnyai alá vesz minket. Meg kell majd szerveznünk egy csapatot (pl.: széf-feltörő, őrszem, fegyveres ember), hiszen egyedül nehéz az ilyesmit kivitelezni. Nem árt mellékküldetéseket sem elvállalni, hiszen így szerezhetünk információkat is a pénzintézetekről, de akár be is ronthatunk bárhova és halomra lőhetünk mindenkit. Hozzájuthatunk majd alaprajzokhoz, értesülhetünk a biztonsági felszerelésekről, az őrök számáról, milyen gyorsan érnek oda a zsaruk, stb. A rablások után fontos szerepe lesz a menekülésnek is, élvezetes autós üldözéseket ígérnek a fejlesztők. A lopott kocsikat jó pénzért legalizálni kell majd (gondolom hamis papírokra, új rendszámra gondoltak), ha nem akarunk állandóan rendőrök elől menekülni, valamint egy alapos külső és belső tuningot is bármikor elvégezhetünk a járgányokon.

    A grafikai alapokat az Unreal Engine 3 szolgáltatja, a tűzharcokban pedig fontos szerepet fog játszani a fedezékhasználat á la Gears of War és kill.switch. Az őrök, túszok viselkedése nagyban függ majd előző akcióink végrehajtási módjától. Ha nem rendeztünk vérfürdőt előzőleg, akkor mindenki készségesebb lesz, hiszen tudják, hogy nem ölünk meg senkit. Brutálisabb akciók után agresszívebb őrökkel és nem túl engedelmes alkalmazottakkal fogjuk szembetalálni magunkat. Társaink pedig állandóan történeteket mesélnek majd, viccelődnek egymással és természetesen kommentálják majd az adott szituációt is. Az inspirációt az Ocean’s Eleven, a Bullit és egyes Tarantino filmek adták. Fontosnak tartják a fejlesztők a jó zenét, és szeretnének hangulatos játékot kiadni a kezeik közül. Multiplayer is lesz, ennek mikéntje még nem tisztázott. 2007 végén számíthatunk a megjelenésre PC, PS3, és X360 platformokon.

    Íme a hivatalos bejelentés [link], itt [link] pedig egy magyar oldal ír ugyanerről. A projekt még korai stádiumban van, képlékenyek az egyes játékelemek és valószínűleg ezért nem olyan ütős a grafika sem. Szerintem a Codemasters belenyúlt a tutiba, ráadásul több ígéretes fejlesztést is ők pénzelnek, pl.: Colin McRae: DIRT, Overlord, Jericho és most a Hei$t.


    [Szerkesztve]

  • Gyusz

    őstag

    Megjelenés idén júniusban link. Ez így elég érdekes lesz, se új képek, se videók, vagy egyéb információk. Ha a játék jó is lesz, ilyen marketing mellett tutira bukni fog.

Új hozzászólás Aktív témák