Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buktag89

    újonc

    Sziasztok!

    Számomra egy érdekes problémával találkoztam, amivel kapcsolatban kérném a segítségeteket.
    (Sajnos még elég kezdő vagyok a témában, amiért elnézést kérek előre is)

    Eszközök:

    TV: LG MFL68702211 Full HD LED (1 éves)
    Laptop: Dell Inspiron 3542 (1/5 éves)
    Házimozi rendszer: Samsung 5.1CH Blu-ray TM Home Entertainment System (2 hetes)
    Xbox 360 (1 éves)

    TV: (3 HDMI bemenet és 1 Optikai kábel be/kimenet)
    -1 HDMI (ARC):(bemenet) ebbe csatlakozik a házimozi rendszer
    -2 HDMI: (bemenet) ebbe csatlakozik a laptop
    -3 HDMI: (bemenet) ebbe csatlakozik az Xbox
    -1 Optika:(kimenet) ez csatlakozik a házimozi rendszerhez

    Laptop: (1 HDMI kimenet)
    -1 HDMI: (kimenet) ez csatlakozik a TV 2 HDMI-be

    Házimozi: (1 HDMI be/kimenet és 1 Optiokai be/kimenet)
    -1 HDMI: (kimenet) ez csatlakozik a TV 1 HDMI (ARC)-be
    -1 Optika: (bemenet) ez csatlakozik a TV Optikába

    Xbox 360: (1 HDMI kimenet)
    -1 HDMI (kimenet) ez csatlakozik a TV 3 HDMI-be

    (a hátsó hangfalak teljesen süketek)