- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
SEGÍTSÉG KEZDŐKNEK! OLVASD EL!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz NyxNyxNyx #95 üzenetére
Figyelembe véve, hogy mennyire sikeres a HS quest rendszere, főleg a most nem rég bevezetett új quest fajták, amik nincsenek győzelemhez kötve, azt előre megjósolom, hogy ha a Gwent nem vezet be hasonlót, akkor esélye se lesz a HS ellen népszerűségben. Ettől még lehet jobb nála, de pvp alapú játékoknál a népszerűség elég döntő dolog hosszú távon (lásd MMORPG és MOBA piac).
-
Cathfaern
nagyúr
Kaptam én is beta kulcsot, tegnap játszogattam vele. Witcherrel nem játszottam, szóval teljesen új volt az egész. Régen játszogattam Magiccel (csak haveri körben), illetve jelenleg HS-ezek.
Bár elsőre nem látom át, de ez a 3 féle decktípus valahogy kevésnek hangzik. Jó a HS-es 9 class meg a ló másik oldala, de mivel ha jól látom itt se lehet kevert deckeket létrehozni, mint magicben (ahol alapból is van 5 féle), ez kevésnek hangzik.
A grafikai stílus nekem nem jön be... gondolom vitték a Witcher stílusát, nyilván rajongóknak bejövős, de így külsősként nagyon sötét és nyomasztó az egész, és nem csak az kártyák artworkére gondolok, ott nem is lenne gond, de ez az egész UI-ra jellemző.
Maga a játékmenet elsőre nekem nagyon furcsa. Kicsit olyan érzésem van, mint ha pokereznék, mindenki kipagolgatja amilye van és az nyer aki "jobbat húzott". Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs taktikai lehetőség a játékba, de eddig úgy látom nagyrészt blöffölésen alapszik, mivel szinte lehetetlen reagálni az ellenfél lépéseire, illetve a "minion" interakció minimális. Ettől persze még komoly taktikai mélységei lehetnek a játékmechanikának, ezt még nem látom át.Még mindenképp fogok vele játszani, de elsőre nem igazán fogott meg. Szerintem ez egy nagyon jó és érdekes játék lehetne élőben. De így online játéknak annyira nem tűnik érdekesnek elsőre. És szándékosan leírtam nagyon sokszor, hogy "elsőre", mert ezek tényleg csak az első benyomásaim, viszont mivel a Gwentnek elég komoly vetélytársa is van, ez első benyomás is elég fontos...
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
"mennyire lehet ezt a game-et összehasonlítani a HS-el?"
Attól függ mire gondolsz. Maga a játékmenet teljesen más, ahogy lentebb is írtam közelebb áll egy hagyományos kártyajátékhoz, mint a MtG által elterjesztett vonalhoz (aminek a HS is része). Innentől kezdve nagyon nehéz összehasonlítani. Ha MtG-t vársz tőle, akkor szörnyű, nekem is ezért volt elég keserű az első ismerkedésem, lásd előző hsz-em a topicban.
Ha az a kérdés, hogy mennyire van jól megcsinálva (UI, card balance, stb.), akkor szerintem preferencia kérdése, grafikai stílusra sokkal jobban bejön nekem a HS, de megértem ha valaki ezt preferálja. Balance-ról closed beta alatt meg nehéz beszélni, de egyelőre nem láttam senkitől túl nagy sírást ilyen téren.Amúgy tegnap egész sokat toltam vele, érdekes a játék, csak át kell állnia az ember agyának rá HS után. De nem rossz. Ha kijön mobilra is, akkor lehet egész sokat fogok vele játszani Amúgy a 3D-s kártya artworköket nem lehet valahogy kikapcsolni?
-
Cathfaern
nagyúr
Hagyományos kártyajáték = poker, kanaszta, uno, stb
Ha nagyon egyszerűen akarnám összefoglalni, akkor a MtG-s vonalnak a lényege, hogy a játék a boardon lévő minionok harcáról szól nagyrészt. A két ellenfélnek van egy HP száma, ha az leér 0-ra, akkor az illető vesztett.
Ezzel szemben egy hagyományos kártyajátékban a lényeg, hogy valamilyen pontszámot gyűjts. Board nem, vagy csak minimálisan létezik, a játék nagy része a kéz megfelelő kijátszásából és blöffölésből áll.Gwent-ben van board, de ha csak nem rendelkezik egy minion valamilyen passzív képességgel, akkor miután lekerült a boardra már csak pontszámot jelent, nem velük küzdesz. Ha ehhez hozzáveszem, hogy körönként csak egy lapot lehet letenni, nincs körönkénti laphúzás, illetve hogy nincs "mana" se, akkor szerintem érezhető, hogy nagyon más játékról beszélünk
-
Cathfaern
nagyúr
válasz NyxNyxNyx #239 üzenetére
Én egyelőre elég erősnek érzem az RNG-t a Gwentben, max másabb, mint a HS-ben, de nem gyengébb (HS-es Yogg-ot leszámítva, azt tényleg nem szabadott volna benthagyni rankedben).
Skellige amúgy erősen emlékeztet a HS-es patron warriorra, szerintem ezzel elég sok HS prot megfoghatnak, hogy merüljön el a Gwentben -
Cathfaern
nagyúr
válasz TazLeacher #341 üzenetére
"A másik, ami szerintem nem jó, hogy amikor kiválasztom, hogy milyen lapot szeretnék cserélni, akkor nem látom a többi lapot. Szerintem nagyon nem mindegy, hogy bizonyos lapból van-e már kézben, vagy nincs. Van olyan lap, ami OP tud lenni, de elég belőle 1 db. Ilyenkor megtartod, és ott van kézben a másik, az csúnyán beszopat."
Ezt eleinte én se értettem, de aztán rájöttem, hogy a lapcserélős képernyőn lehet jobbra görgetni, és ott van az összes lap, nem csak az képernyőn elsőre látható 3 közül lehet cserélni. Ugyanez igaz a deckválasztónál is... -
Cathfaern
nagyúr
válasz BomiBoogie #412 üzenetére
Engem ami nagyon zavar az UI-ban, hogy egyszer duplakatt kell, egyszer szimplakatt és a duplakattoknál sehogy se jelzi az első kattintást. Vagy sose kell duplakatt csak nem mindig veszi be a kattintást?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz meoindil #479 üzenetére
1. Igen. Jó kérdés
2. Ha jól értem azzal csak azt ugrod át, hogy megnézd mennyi XP-t kaptál, meg mennyi kell még a következő szintig. Személy szerint azt nem értem mit kell ezen ennyit gondolkoznia meg animálnia a rendszernek, miért nem írja ki rögtön. Nagyon esetlen az UI a HS-hez képest
3. A passzt sokan félreértik, a játék meg nem magyarázza el: nem egyetlen lap lerakást passzolsz, hanem ha passzra nyomsz, akkor az egész kört passzolod, onnantól kezdve már semmit nem tudsz kirakni, teljesen függetlenül attól mit rak az ellenfél.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Én akkor hagytam abba, amikor realizáltam, hogy ha ebben a játékban napik vannak, és úgyse tudok minden nap játszani, akkor ígyis-úgyis lemaradok. Szóval amíg nem lehet valahogy "begyűjteni" a napikat, mint ahogy Hs-ben 3 quested lehet egyszerre, addig nekem felejtős.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz NyxNyxNyx #534 üzenetére
Ugye most elég kevés lap van. Kérdés, hogy ennyivel fog indulni is (bár gondolom igen), meg hogy később milyen gyakran kerülnek be újak. Ha gond nélkül fent lehet tartani akkor is, akkor menet közben is ráérek bekapcsolódni, ha meg nem, akkor kár is nekiállni.
Amúgy a napi 2 óra játék teljesen esélytelen nálam -
Cathfaern
nagyúr
válasz BomiBoogie #542 üzenetére
Jah, egy hátlappal
De poénon kívül, az teljesen kizárt, hogy minden befektetett idődet visszakapd (ami valós $-t befektettél azt persze vissza fogod), szóval max valami kedvességre, esetleg pár kezdőpakkra lehet számítani. De azt meg meg fogod kapni akkor is ha 10 órát tettél bele, meg akkor is ha 1000-et. De ne legyen igazam -
Cathfaern
nagyúr
válasz TazLeacher #549 üzenetére
Ha egy kombó túl erős, akkor megfojt minden más jelenleg is meglévő és/vagy későbbi kombót.
-
Cathfaern
nagyúr
Úgy nagyjából mindegy milyen játékról beszélünk, ha 3-5 fős "csapatot" (decket) kell összeraknod, és PvP játék, akkor mindig lesz úgynevezett meta, azaz olyan "csapatok", amiket a közösség épp erősnek tart és ezért a többség ezekkel játszik. Az előző mondatban minden résznek jelentősége van, mert tökéletes balance esetén is kialakul meta, egyszerűen azért, mert a fő véleményalkotók (hc keménymag / streamerek) szubjektívitását átfogja venni a tömeg (birka elv). Szóval ha nincs beépített szinergia, nincs overbudget must play lap, akkor is lesz meta, és favorizált deckek. Ez nem jelenti azt, hogy nem játszhatsz mással és nem érvényesülhetsz mással.
Megjegyzem ha már HS rogue questet említed, borzalmas win rate-je van annak a decknek, csak OP-nak tűnik, ezért játszanak vele sokan, illetve rossz érzés ellene veszíteni, ezért utálják sokan De egyáltalán nem erős deck.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- ASUS routerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...