- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
klepto
addikt
4 évszakos gumit szeretnék, és a legolcsóbb a Debica Navigator. Valaki nem rnedelkezik tapasztalatokkal ezzel a gumival kapcsolatban?
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Sziasztok!
Az új Daciamra szeretnék gumikat. Még nincs meg a kocsi, ezért nyilatkozni nem tudok arról, hogy milyen nyári gumi van rajta, de már gondolkozom azon, hogy mi legyen a nyár végén, mennyi pénzt szánjak a dologra, és mi lenne a legjobb megoldás.
Az autóval átlag évi 8ezer km-et megyek. Volt már ettől több kb. 12-13e km, de az utóbbi 2-3 évben ez a jellemző. A kocsit nyáron jellemzően nem használom 8-20h között a legnagyobb melegben, mivel szezonális vendéglátásban dolgozom. Ha nyáron napközben kocsiba szálok, akkor az csak árúbeszerzés lehet városon belül, és max. 20 perc amit vezetek. Télen hóban szintén nem megyek az autóval, mivel ahol lakom nagyon kevés a parkolóhely, és ha abból a hó még elvesz párat, akkor lehetetlen parkolót találni a környéken. Télen csak olvadásnál ülök autóba, amikor mások is elkezdenek mozogni, és több parkoló szabadul fel. Télen szintén nem megyek ki a városból. Legtöbbet tavasszal és ősszel használom az autót, ebben az időszakban jellemzően hoszabb utakra is megyek.
Nos ehez keresek gumit. Én a legkézenfekvőbb megoldásnak egy 4 évszakost tartanék, de sok az ellenérv, és mindenki magából indul ki. Akiket kérdeztem, mintha meg sem hallották volna, hogy mikor és, hogy használom az autót. Tudom, a kocsin lesz 4 új nyári gumi, és ehez egyszerűbb lenne venni 4 téli garniturát; de: vagy veszek 4 abroncsot is, és a dög melegben az erkélyen tartom a télit, és a dög hidegben a nyárit, vagy a gumisnál tárolom felni nélkül. Ha veszek még 4 felni, az kb. 30-35k lenne, ha a gumisnál évente 2x cseréltetem és ott tároltatom, az cserénként kerekenként 690.-Ft, plusz a tárolási díj 500.-Ft fél vére.
A legolcsóbb téli gumi 185/65R15 méretben 12k.
Ha 4 évszakosat veszek és azt egyszer felszereltetem (és a nyárit be is számolnák, vagy bizibe átvennék, ami jó esélyel elmegy, mert elég széria méret), akkor egy olcsó 4 évszakos szintén 12k, de már lehet jó 4 évszakosat kapni 15-20k-ért is.
Ha így számolom, akkor egy téli szett 48,000.-Ft+évenként 9520.-Ft szerelés/tárolás
Vagy téli szett + felni kb. 80,000.-Ft (és tárolás a szabadban, vagy a fenti költség)
Vagy az álltalam kinézett 4 évszakos Matador gumi Bővebben: link kb. 62,000.-Ft - a gyári abroncs kb. 25,000.-Ft vagyis ténylegesen kb. 37,000.-Ft
Ebben kérnék tőletek tanácsot, hogy mit tegyek, mit vegyek, melyik verzió lenne a legoptimálisabb és a legkölcsékhatékonyabb az én gépjárműhasználati szokásaim szerint?Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
A családban 3 autó van, ezek közül az egyik kisteher, azon 2 garnitúra van. Egyrészt, mert a teher többet van használva, másrészt mert ahoz lehírható
De magamnak tényleg nem látom értelmét... Sokan mondják, hogy a 4 évszakos minden időben használhatatlan, kivéve a Goodyear Vector 5. Ehez hasonlít konstrukcióban a Matador, csak fél áron. Ezért néztem ki azt.
Kérdés, hogy tudnak-e jó gumit csinálni a Szlovákok (ha jól tudom a Matador független cég, nem tartozik egy nagy konszerhez sem...)
Bővebben: link
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
A Matador listaáron 15210.-Ft, a Goodyear Vector 5 akciósan 27-28k.
Akkor a Matador megéri a 15k-t?
Barumban nincs 4 évszakos, Debicaban a Navigator ebbena méretben 12k, de annak a mintája nem tetszik, nem győzött meg Akkor inkább a Matador Felteszem a 3 gumi képét, elsőnek az etalonnak számító Goodyeart, másodiknak a inézett Matadort, harmadiknak a számomra nem túl szimpi Debicat, ami a legolcsóbb 4 vészakosnak kikiáltott gumi. Érdemes megfigyelni az ''etalon'' és az új fejlesztésű Matador hasonlóságait. És a végére még egy kérdés? A Debica mitől 4 évszakos?
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #355 üzenetére
Üdv!
A Debica Navigator nem túl silány 4 évszakosnak?
Az áraidat a 185/65R15 mértere írtad?
A Pirellire hány év garit válalsz, ill. milyen minőség? Nekem picit furcsa a mintázata... Viszont Pirelliből van a P6 Four Season, az nem jobb, mint a P2500 Euro? A pirellit én láttam internetes boltban 20500.-Ft-ért (P2500), a P6 viszont ott 27k.
A Matadorok nagyon sok kocsin futnak, és tiszta Szlovák gumi! A Szlovákok nem tudnak gumit gyártani??? Szarab, mint a Lengyel Stomil utód, vagyis a Debica, aki nem is fejleszt saját gumit (a Matador igen), hanem a levetett (talán le is butított) jópár éves Goodyear mintákat gyártják???
Pirelli P6 Fuor Season:
Pirelli P2500 Euro:
A Debica, Goodyear, és Matador képeket lásdd fentebb
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #357 üzenetére
Minél többet foglalkozom a gondolattal, annál inkább hajlok a 4 évszakos megoldás felé. Nem megyek hóban, sem tőzforró aszfalton. Megyek viszont reggeli párában, őszi szitáló esőben, és téli trutyis, olvadákos úton.
Ha egy téli gumi árán kapok egy jó 4 évszakos gumit (pl. Pirelli-nyári ára), és akkor a plusz felniköltséget, tárolási díjat, szerelési díjat még nem is számoltam, akkor arra az évenkénti átlag 2-3 hét havas utra minek téli gumi? A hidegebb száraz aszfalton meg talán a 4 évszakos is megálja a helyét, hiszen -15, -20°C-nál hidegebb nem igazán van nálunk. Ha az átalg szezononként 2-3 hónap hó, és átlag -30°C, akkor elgondolkoznék a téli gumin, és akkor csak aszfalton is használható szöges gumit vennék 30k/db áron!
De szerencsére nálunk ilyen szélsőség (még) nincs, ezért egyelőre 4 évszakos gumit szertnék, legalább is efelé hajlok egyre inkább.
A kérdés már csak azt, hogy milyet szeressekHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #360 üzenetére
Ezzel a hsz-el ha jól láttam a 4 évszakos hsz.emre reagáltál.
Te mit ajánlanál a 4 évszakos gumik közül?
Vagyis szerinted mit érdemes megvenni, és mi az, amit messzire kerülni kell? Kérlek írj pár különböző márkát, és a keretösszeg legyen mondjuk 20k/db. A Goodyear Voctor 5 már nem fér bele a keretbeHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #366 üzenetére
Na én is utána jártam a 4 évszakos kérdésnek, és azt hiszem megtaláltam az igazit. Van a neten egy angol nyelvű oldal, ahol a felhasználók véleményezik a gumikat. Ezen az oldalon megtalálható szinte valamennyi téli, nyári, négyévszakos, és terepgumi is. Ezalapján az oldal alapján Bővebben: link a felhasználók igen jó véleménnyel voltak a Tigar TG-621-es gumiról:
Nagyobb kép: Bővebben: link Az egészben a vicc, hogy sok télivel is felveszi a versenyt, és az etalon Goodyear Vector 5-ös gumiját is megveri hójáró képességével! Ár/érték arányban meg messze a legjobb amit láttam, az én méretemre (185/65R15) 13K alatt van darabja! Találtam róla magyar véleményt is; ''Meg tudom erősíteni, lehet hinni azoknak, akik elégedettek voltak a TIGAR TG-621-es gumijával. Én két telet hajtottam az öreg 626-os Mazdámon ilyen gumit. Soha nem akadtam el, és nem csúsztam árokba sem.'' Bővebben: link.
A gumiról viszont csak nagyon kevés infót sikerült szereznem Anyit sikerült kideríteni, hogy Michelin éredkeltségű Yugoszláv cégről van szó, és a gumi felépítése dupla acélradiál. Viszont az anyagösszetételről mélyen hallgat a gyártó...
Egyébként a dupla acélhálós szerkezet mennyivel ellenállób a hagyományos gumikhoz képest?
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #369 üzenetére
Nem, nem az újságok tesztjeit olvastam, hanem egy felhasználók tapasztalatiból készűlt oldalt, a felhasználók véleményeivel! Ezt linkeltem be fentebb, de itt van ismét a link; olvasgass, és véleményezz: Bővebben: link
Egyébként a véleményedet mire alapozod? Foglalkoztál esetleg vele, vagy az impórtőrt ismered? Mennyi panasz van rá, menyit visznek vissza az importőrnek (ha van róla infód) ?
És a Montana gumik milyenek?
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #371 üzenetére
A Tigar mára már Michelin érdekeltség, a Montana meg valszeg az új autóm gyári kereke lesz ami 3 héten belül kiderül...
Egyébként a TG-621-ről tényleg jók a vélemények Bővebben: link a Montana meg állítóga szintén nyugati érdekeltség bár, hogy ki vette meg, arról nem tudok... Szóval a Montanat akarom lecserélni egy Tigarre Bővebben: link
A dupla acélradiál szerkezet meg így néz ki, ha igaz:Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #375 üzenetére
Nem vagy elfelejtve!
Olvasgattam máshol is, de figyelembe veszem a Te véleményedet is!
Máshol azt írták, hogy a Continental szintén egy alja mminőség prémium áron!
Neked mi a véleményed a Continental 4x4 contact gumival kapcsolatban?Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz GumisPeter #387 üzenetére
Na ez az...
Azt már eldöntettem, és erről lebeszélni sem tudsz, hogy 4 évszakos gumit veszek.
Már csak az a kérdés, hogy ezek után mit vegyek...
Szűz nagy hó, és tűzforró nyári aszfaltos vezetés kizárva; latyak, sár, és essős aszfalt nem lehet (ne legyen a gumi miatt) akadály!
Szóval akkor mit vegyek, miután kizártad (kizártam) a Continental, Tigar, Debica, Matador gumikat
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Semperitben nincs (tudtommal) all season minősítésű abroncs, és nekem fontos, hogy ne csak ráfogják, hogy 4 évszakos, hanem legyen nemzetközi all season minősítése (amit pl. Austriában is elfogadnak téli gumi helyett)!
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Sziasztok!
4 évszakos gumit szeretnék, de relatíve kevés pénzből….
Amik árban még beleférnének azok a következők (a legszimpatikusabbakat kiemeltem):
Vredestein Quatrac 3
Vredestein Quatrac 5
Kléber QUADRAXER
Sava Adapto HP
Toyo V2+ Vario
Nexen NPriz 4S 88H
Kumho KH21
Az autó, amire szeretném, az egy Ford Fusion, a használati szokásaink: átlag évi 5-6000Km, télen és nyáron jellemzően csak városi, vagy nagyon közeli, helyközi használat, ősszel-tavasszal hosszabb kirándulások.
Nagy hóban, és nagy hőségben nincs használva az autó.
A fenti listából melyik gumit ajánlanátok?
Más ajánlatot nem kérek, mert ezek vannak jellemzően 16-17000.-Ft körül, ennyi a max. keretünk (bár még ez is több, mint az eredeti elképzelés).Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz neduddki #6618 üzenetére
Köszi, de nem lettem okosabb
Sajnos nem találtam meg a teszteket, de még az oldal is kínaiul van nekem
Esetleg ha belinkelnéd a konkrét tesztoldalt azt megköszönném, a számokat még megértem más nyelven isHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Ha már benne vagytok a 4 évszakos gumi témában, mi a véleményetek a Hankook H730 Optimo 4S-ről?
Egyébként egy megjegyzés a kopáshoz; nekem idén lépett 5-ik évébe a Barum Quartaris 4 évszakos gumim, és most kezdem észrevenni, hogy félidős kopottságban. Viszont, ami feltűnt, hogy már az elmúlt téli szezonban kezdett veszteni a tapadásából. Ez kb. egyezik azzal, amit a sima téli gumiknál hallottam a Silka adalék öregedésével kapcsolatban, hogy 4 évente illik cserélni.
Emiatt jövőre tutira cserés lesz, hiába megfelelő még a barázda mélysége...[ Szerkesztve ]
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Sziasztok!
Lada Vestára milyen 4 évszakos abroncsot ajánlotok 195/55r16 méretben, 25.000.-Ft körüli árkategóriáig?
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Nexen volt a Daciamon, igaz a régebbi N-Priz 4s, de rosszabb volt a 2. év végére, mint az előtte lecserélt 5 éves Barum Quartaris. Igaz, mint utóla kiderült, a jobb oldali kormányösszekötő gömbefej lógott, lehet hogy emiatt kopott jobban a gumi.
A másik ami miatt nem szimpatikus az az ára. Ahogy én néztem, minden helyen drágább volt, mint az Apollo Alnac 4G All Season, amit ti is többször ajánlottatok.
Mintában viszont a Nankang AW-6 XL tetszene a legjobban, és árban is ez lenne a legolcsóbb.
Tudom, a fórumon a márka nem népszerű, de a gyártóra rákeresve elég komoly cégnek tűnik, és az energia cimkéje is elég jó, fogyasztásra és víz elvezetésre is C kategóriát kapott.
Amit még találtam, igaz az lenne a felsoroltak közül a legdrágább, a Falken Euro AS210.
Nagyjából ezek között hezitálok; persze ha elférne a 205/55/r16 gumi, ami valszeg nem fér el, mert a gumi mögé benyúlva épp egy ujjnyi hely van a lengéscsillapító és a gumi között; akkor már szóba jöhetne a Pirelli, és talán még a Michelin CC is, mert abban a méretben jóval olcsóbb, mint a Lada méretében
Ja ami fontos, hogy a gumi bírja mindazt, amit az autó is, és a felhasználásba is bele-bele kerül némi föld út és autópálya isHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz focvis #27944 üzenetére
Az a baj, hogy az egyik gumis alaposabban is megnézte, és szerinte a 205/55 a felni miatt sem lenne jó; mert a 195 is kissé pocakos a felnin, a 205 pedig nagyon az lenne, ami instabillá tenné az autót. Szerinte túl keskeny a felni még a 195-höz is, mert a guminak falának majdhogynem egyenesen kéne futnia a felnihez képest. Az a baj, hogy a felni méretét (szélességét) nem tudom
Egyébként az Angol nyelvű jármű kisérő lapon 185/65r15 (acélfelni), és 195/55r16 (könnyűfém felni) gumiabroncs méret szerepel, míg a Vesta kézikönyvben a fenti méreteken felül, egy másik oldalon, a 195/65R15, és a 205/55R16 méret szerepel.
Az autó egyébként 195/55r16 gumikkal volt leszállítva (Matador MP44).[ Szerkesztve ]
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz focvis #27946 üzenetére
Hát igen, így marad a drágább keskenyebb. Mondjuk Apolloból a két méret között elhanyagolható az árbeli különbség; ráadásul a 195-ös XL kivitel, míg a 205 sima.
Akkor az Apollo Alnac 4G All Season jó gumi? Eléri a Barum Qartaris szintjét? Mintára furcsa, elképzelni sem tudom, hogy vezeti el a vizet; pedig a Ladának még gázlómélység is meg van adva gyárilag
Persze fontosabb, hogy sárba és hóba se akadjon elHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
A Quatrac 5 közel annyi, mint a Goodyear; azaz kb. 50%-al drágább, mint az Apollo
forceberg Most nézegettem a 205/55r16 méretet, 22-ért láttam Pirelli Cinturato-t, és 25-ért Goodyeart. Ha elférne, nem vacakolnék; közel a 195/55r16 Apollo árához (Debica/Matadornál olcsóbban) megvenném inkább a Pirellit, és le lenne a gondom. Tudom, arról sincs sok teszt, de ott talán a márka kellően megbízható
Ma várok egy visszahívást a Ladától, hogy milyen szélességű felni van az autón, és szerintük rámegy-e a 205/55r16. Nem, nem vagyok hülye, ezt vásárláskor is megkérdeztem, de ahol vettem, csak találgattak, hogy igen-e vagy nem, de még azt sem tudták megmondani pontosan, hogy mikor van az első kötelező szerviz, nem, hogy egyéb kérdésre válaszolni tudtak volnaHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz forceberg #27951 üzenetére
Találtam egy oldalt, ami szerint valóban neked van igazad: 205/55 R15 5½ J - 7½ J
Viszont ha ez így van, akkor már meg is találtam a legjobb ár/érték arányú gumit, a focvis által linkelt oldalon. Van jobb választás, mint a Michelin CC+ 24.750.-Ft-ért?Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Megtaláltam. A gyári felni 6Jx16 ET50.
Az én autómon is ugyanez van.Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Na közben egy régebben, itt a fórumon ajánlott oldalon találtam egy Pirellit még jobb áron (21.892.-Ft/db postával), most e kettő között hezitálok. Bár, árban a Nexen és a Michelin között van, nem hiszem, hogy teljesítményre lényegesen a Michelin alatt lenne.
Vélemény? Jó maga a márka, és ez a minta?
Vagy legyen picit többért a Michelin CC+?
Csak érdekesség képen említeném meg, hogy a gyári pótkerekén nem Matador, hanem Pirelli csücsül.
Az árra nem kérdezek rá, mivel a Pirelli csak alig drágább, mint a legolcsóbb helyen az ApolloHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Sziasztok!
Az számít valamit, ha egy garnitúra gumiból a 2-2 db gumi között 1-2 hét eltérés van DOT számban?
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Nem akarok reklámozni, de én innen rendeltem, és bár igaz, hogy kb. 3 hetet kellett várni a gumira, de cserébe a gyárból rendelték, és 3 hetes abroncsokat kaptam
Ha még emlékszik valaki a kérdésemre, és esetleg érdekli, neki elmondom; végül is Pirellik lettek, mert azok voltak a legolcsóbbak a prémium kategóriában
Ez a cég egyébként saját márkát is árul; ami elvileg új fejlesztésű, saját tervezésű Cseh abroncsok. Találkozott már valaki vele?Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Én még ajánlanám az Apollo ALNAC 4G ALL SEASON-t 18.883.-Ft/db áron (+600.-Ft/db posta). Annyira nem lehet gagyi, ha volt annyi bevételük, amiből meg tudták venni a Vredestien-t
Ami a Nexent illeti, nekem az egyel régebbi volt a kocsimon (NPrize 4S) 185/65R15 méretben, és én rosszabbnak éreztem, mint az előtte lévő Barum Quartaris-t.Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
Olvasom a csúszkálásokat, és bár régebben kértem véleményt a vásárlás előtt, de a pénztárcámra hallgatva a legolcsóbb gumit vettem meg. Azóta az autó teljesítményét maximálisan kihasználva tudok vezetni, megcsúszásom, tapadás elvesztésem még nem volt, a hajnali párát észre sem vettem, nagy sebességű kanyarbevételnél tökélete4s sávtartás, a mínusz pár fok, és a plusz húszon fokban is azonos képességekkel bírt a gumi. Egyszerűen az én tapasztalatom alapján igazán jó választás volt a Pirelli All Season.
Igaz, lehet, hogy autófüggő is a dolog, ami egy Lada Vesta
A kopásról, valódi téli közlekedésről, és a nagy forróságról még nincs tapasztalatom, de bízom benne, hogy az sem fog ki rajta, és majd alkalom adtán megírom azokkal kapcsolatos tapasztalataimat is.Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...