- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firstaye
tag
Nem tudom, volt-e már, de van új négy évszakos gumiteszt is:
[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
Én ezt találtam külföldön gyorsan: [link] 56e Ft, úgyhogy nem nagy megtakarítás, cserében nem is szállít ide. Ilyenkor előny, ha van ismerős aki jár rendszeresen ki. A múltheti forintárfolyamot figyelve pedig nem biztos, hogy olyan sokáig marad ez a minimális árelőny is.
-
Firstaye
tag
Ezen a teszten azért nem szerepelt annyira jól vizes felületen. [2020 Tyre Market Overview Braking Test]
Ma megjelent egy szerintem érdekesebb teszt, azaz a fenti folytatása a 20 "túlélővel" [link]. Michelin, Goodyear és a Conti itt is előkelő helyen van, viszont a Maxxist itt 6 minta is veri, ami az Adac tesztjében mögötte végzett. Tudom más a méret, szóval olyan messze menő következtetéseket nem lehet levonni, az viszont biztos, hogy aki a top 3-ból választ az nagyon nem nyúl mellé A Maxxistól én személy szerint félnék, mert ennél a márkánál többször is olvastam, hogy a kopással exponenciálisan veszít a teljesítményéből.
-
Firstaye
tag
Szia!
Ne haragudj már, hogy ilyet kérdezek, de mégis hogyan működik ez a centírozóálványt? Mit tud? Egységes centikre osztja a felnit? Ezt zavarták meg a súlyok, emiatt szedted le őket? Nem félsz, hogy elmegy a felni tömegközéppontja annak mértani közepétől? A téligumid is ilyen dzsunka márka (infinity)? Ez nem okozhatja a problémát?
Látom, tegnap toppon volt a topik.
-
Firstaye
tag
válasz Chereiose #40253 üzenetére
Sajnos a négyévszakosnak nincs túl nagy ára használtan, esetleg a CC-nek, mert azt simán megveszik nyári guminak a népek, plusz volt és van erős marketingje.
Nem tudom hol hirdeted: a jófogásnak elég ostoba a keresője ott érdemes több módon a címbe írni az adatokat, illetve a facebook marketplace jobban pörög.
-
Firstaye
tag
Ezek tavaly decemberi képek egy 3115 és 2317 dotos Firestone Winterhawk 3 gumikról (a rosszabb állapotú természetesen a régebbi). Szakszerűen biztosan nem voltak tárolva, de akkor is lehangoló volt az állapotuk. [link]
Autón nem próbáltam őket.
Most is e gyártó gumija van a kocsin, hasonlóan rossz állapotban, és ha emlékeim nem csalnak hasonló dottal. Elöl vannak a régebbiek, de már olyan kemények, hogy nem is csikorognak.
Ha nem felejtem el, csinálok róluk is majd képet. -
Firstaye
tag
Itt egy jó kis gumiteszt a Tyre Reviews által 205/55 R16 méretben videóval [link]
Én el tudtam volna képzelni a középmezőnyben több abroncsot, de így is nagy munka lehet benne, főleg így, hogy videó is készült.
A Hankook elég lesújtó teljesítményt nyújtott, pozitív irányban pedig a Maxxis lóg ki szerintem, amely sportosabb felhasználásra egy elég jó és olcsó alternatíva lehet.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
válasz vmilan #41096 üzenetére
Szia!
Azért abban ne legyél olyan biztos, hogy a 4 éves téliekkel még pár évet elmehetsz: egy közepesen jól tárolt guminál is pont ez a kor a vízválasztó a vizes tapadásba.
Én a helyedben eladnám őket, és vennék egy 175/65 r14-es méretű gumit, ahhoz ideális a felniméret.
Ha pedig kisebb felnit keresel, akkor érdemes ignis acélfelnire keresni, azok jellemzően 4,5 szélesek.
Amúgy pedig nem hátrány, ha egy adott felnin a gumi - még a megengedett kereteken belül - jobban feszül.Felteszem itt az örök kérdést: hány km-et mész egy évben és azt milyen körülmények között? Nem lenne jobb a 2 garnitúra helyett 1 négyévszakos?
-
Firstaye
tag
Nagyot lendítene a keresési találatokon, ha a címbe beleírnád a gumiméretet, és hogy milyen autón voltak a felnik, a leírásba pedig, hogy milyen autóra lehetnek még jók.
-
Firstaye
tag
Auto Express nyárigumiteszt 205/55 r16-os méretben. [link]
Conti PC6-ot előzi Laufenn S Fit EQ+
Amúgy nem egy adatokban bővelkedő eredményközlés. -
Firstaye
tag
Szia!
Segített volna kicsit, ha méretet is írsz. Ahogy nézem 175-től 195-ig voltak a méretek, amiket pedig néztél inkább 205, vagy fölé vannak inkább tervezve (sejteni vélem, hogy a 195/50R16 lesz a méret, mert ennél kisebben nem is gyártják ezeket a gumikat).
Maxisnak nincsenek rossz eredményei a teszteken [link], de a Nexen jobb felhasználói véleményekkel rendelkezik [link].
Az ottani árakat nem ismerem, méretet nem tudva inkább nem keresgettem, de az igényeket látva az Uniroyal ugrott be. Tipikusan esőre tervezett gumik, és általában az áruk sincs elszállva - nem véletlen népszerűek ott.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
Október első harmadától november közepéig van a szezonjuk.
De szinte biztos, hogy a méretedben nem lesz teszt, sőt, az sem garantált, hogy egy közeliben lesz. -
Firstaye
tag
Laufenn négyévszakos volt már? Laufenn Gfit 4S LH71
Sem árukeresőn, sem a gyártói oldalon nem találtam róla semmit. -
Firstaye
tag
Itt van kiegészítve a 235/55 R17-es mérettel e teszt [link].
Kornel: Igen, visszakeresve látom, hogy 1 hónapja már felhívtad a másodmárka négyévszakosára a figyelmet
-
Firstaye
tag
Dunlop négyévszakos volt már? Dunlop Sport All Season
A leírás alapján enyhébb telekre optimalizálták - itthon ideális lehet kicsit "sportosabb" felhasználásra.
-
Firstaye
tag
Nem tudom, kit mennyire érint most a nyári gumi vásárlás, de néhány ritkább méretben eléggé nagyot eset a Dunlop (jellemzően a SPORT MAXX RT, vagy RT 2) gumik ára [link] Konkrétan beesett a középkategória ársávjába - más kérdés, hogy tesztek alapján itt lenne-e amúgy is a helye.
Lehet csak valami hiba, nem tudom, véletlen botlottam bele. -
Firstaye
tag
Ezt a négyévszakos tesztet nem is linkelte még senki? [2020 Auto Bild SUV]
Elég közel esik a mai kérdező által keresett mérethez. -
Firstaye
tag
Sava, és Debica is frissítette a négyévszakos termékvonalát.
Sava All Weather
Debica Navigator 3 - itt csak lengyel oldalon találtam hivatalosnak tűnő forrást.Szerintem eléggé hasonlít az anyacég GY 4seasons gen-3 mintájára.
Szerencsére négyévszakos guminak folyton szezonja van, így hátha nem kell rá sokat várni, hogy megjelenjen valamelyik tesztben az egyik.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
Nem ez a legolcsóbb webshop, de itt már vannak áraik: [link], [link]
Nekem ez alapján úgy tűnik, hogy így bevezető áron (?) kicsivel a Laufenn, és más nagyobb gyártók budget kategóriája között van, vagyis a nexen és barum ára alatt.
Ha már Goodyear, akkor a Fulda MultiControl utódjára lennék kíváncsi, mert ez a mostani széria elég vegyes képet mutat: néha jó helyen szerepel, máskor pedig kilóg lefelé a kategória társaihoz képest [link] -
Firstaye
tag
Meg lett nézve annak a Suzukinak a kocsin lévő plakettje. amin a nyomásértékek és a gumiméretek vannak, vagy a gyári könyv idevonatkozó része? Nekem ignisnél ez a wheel-size oldal 165, 185, 195 szélességeket emleget, míg a kocsin lévő információs tábla szerint a 175/65 r14 is rávaló, ami váltómérete a 165/70 r14-nek.
-
Firstaye
tag
Szia!
Pont van egy friss teszt a keresett méretben [link]
Remélhetőleg segít kicsit a választásban. -
Firstaye
tag
205/55 R16 méretben az Auto Bild-nek is megjött a szelekciós tesztje [link]
Kumho itt is jó helyen szerepel, a párak által utált Hankook Ventus Prime 3 pedig első.
Én elméletem az volt, hogy frissen fejlesztett gumit kell venni, amikor megjelenik az első tesztekben, ez úgy látszik nem egészen így van. -
Firstaye
tag
Év legjobban várt téligumi tesztje volt már?
[link]
Szerencsére már arra sem fordítanak figyelmet, hogy egységes felnin legyenek a gumik. Biztos nem okoz torzítást az alufelni plusz súlya a fékútban. -
Firstaye
tag
válasz Motion_Blur #50403 üzenetére
Nálunk a testvére, egy szett 18-as bfgoodrich g-force winter 2 így a 4. szezonjára tapintásra azért kicsit felkeményedett, bár lehet nem használt a nyári 35+ fokos garázsban történő tárolás. Tavasszal az is feltűnt, hogy a hajtott tengelyről leszedettek lamellái "kinyíltak" szóval amúgy is ez az utolsó szezonja.
Ma már örülhet az ember, ha nem a 3. szezonban, hanem csak 4-5-ben keményedik fel a téli. -
Firstaye
tag
válasz Sgt. Chris #51261 üzenetére
Amúgy is kicsit furán nézett volna ki a 2021-es Peugeoton egy 3 modellel ezelőtti felni
Nem túl nagy eltéréssel ezeket dobja a wheel-size oldal:
KÉPJátszhatsz még az ET - kerék szélesség viszonnyal, nagyobb átmérőre ezt javasolja: 7.5Jx18 ET49
Plusz még ott a furat, nézhetsz nagyobbat, és akkor központosító gyűrű.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
válasz cool13 #51600 üzenetére
Nexen négyévszakos nincs ebben a méretben, hanem csak a váltójában, 175/65 R14-ben.
Én ezt vettem másfél éve, de ha újra döntenék, repróbálnék a Debica/Sava vonalra. Nexen egy közepes téli színvonalát hozza, +7-8 fok felett már nem az igazi a száraz tapadása, bár ezt a színtet konstans hozza. Erőssége inkább a vízen futás (aquaplaning) elleni képessége, nedves tapadása amúgy közepes.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
válasz blakey #51609 üzenetére
Azért az is igaz, hogy ilyen hoki 175 méretekben és egy ignis futóművével jóformán semmi sem tapad
A te méretedben én leginkább pozitív visszajelzéseket olvastam máshol is. Ha nálam még hozza ezt a szintet 1,5-2 évig, akkor nem leszek túl csalódott. Amire viszont az itteni tapasztalatok alapján figyelni kell, hogy nagyon puha az oldalfala, ami nem csak kanyarodásnál jelenik meg, hanem padkákra is érdemes vigyázni.
Debica/Sava árához képest nem ér el rossz eredményeket most a nyári tesztekben, meg kísérletezési vágy miatt is vállalnám be -
Firstaye
tag
válasz hyundaikia #51621 üzenetére
Melyik teszt volt a döntő? ADAC?
Itt van ez [link], kicsit ugyan SUV-osabb méret, de sorra kihullottak a Conti termékek.
Én simán bevállalnám az új Ventus Prime 4-et, ugyan csak egy teszt van még csak róla, de az alapján elég tartós.
Amúgy meg kicsit hiány van a gumikból, szóval olyat kell venni, amiből van.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
válasz hyundaikia #51631 üzenetére
Ha Michelin belefér, azzal nem lehet nagyon mellé lőni, elkopni valszeg még az autópályás használat mellett se elkopni fog.
A készlethiány tudja csökkenteni a listát, én a helyedben megrendelném azt, amelyikből van raktáron, mert tényleg nem lehet nagyon mellé lőni a listából, a többi meg egyéni preferencia kérdése. -
Firstaye
tag
válasz Cray Tyler #53210 üzenetére
Biztos elfelejteném a japán vonalat, ha top gumit akarnék, yokohamát meg főleg. Talán Bridgestone, ha hamarabb elkopik, mint 3 év. Conti-Dumlop-Goodyear-Michelin tengelyen nézelődnék, ha az ár nem számít, csak a minőség. Segítség lenne, ha tudnánk, pontosan mennyit mész, komfortot vagy a sportosságot részesíted előnyben, milyen téli körülményekkel találkozol, zajjal szembeni toleranciád.
https://www.tyrereviews.com/ Ajánlom az oldalt, itt az összes releváns teszt fent van + sok felhasználó vélemény
-
Firstaye
tag
válasz Zsombe #53224 üzenetére
Itt a fórumban is nem egy ember számolt be relatíve gyors öregedésről, továbbá nekem volt tapasztalatom 5 éves Firestone-nal is, ami ugye Bridgestone tulajdon, és eléggé repedezett és kemény volt.
Ha már japán, akkor én egy falkent próbálnék be, de az általánosságban nem a top volnal, meg itt sincs túl sok tapasztalat róluk. A kérdező helyében rámennék a legújabb conti premium contactra, ami elérhető a méretemben és mellé egy conti téli szett, mert ezzel nem lehet nagyon mellé lőni -
Firstaye
tag
válasz Merlini #53406 üzenetére
Esetleg lehet nézelődni az eggyel szélesebb váltóméretében, ami a 175/65 r14, de a gyári felni szélességéhez ez már a max méret. A fentebb ajánlot Hankook Kinergy 4S 2-t tudnám én is javasolni. Árukereső szerint kb 1000-1500 forintot lehet darabonként fogni a nagyobb méreten. A családban van ugyan ilyen autón 175-ös méretben nexen, na azt nem ajánlom.
-
Firstaye
tag
válasz Merlini #53423 üzenetére
Na, akkor örülök, hogy sikerült spórolni is.
Értelmesebb méretnek gondolom a 175-t, ilyen kis méretben még az az 1 cm is meglátszik. Maximum a kis súly + nagyobb felület lehet a gond esőben ha kopottabb lesz.tboldi: Igazából váltóméretei egymásnak, sokan használják így, köztük mi is. Annak a hoki szekér fűtőműnek nem is árt egy kis nagyobb gumifelület, bár a fél collal szélesebb felnit + 1 cm-rel nagyobb gumit már megérzi a nyomatékmentes motor.
Műszakon most volt a miénk, ami elsőre nem sikerült, de nem a gumi miatt. Biztosítóval még csak károsult szerepében volt dolgom a kocsival, ott ugyan felírták a méretét, de a nexen 4 évszakosát téliként sikerült feltüntetni, amiben amúgy van igazság. -
Firstaye
tag
-
Firstaye
tag
válasz Tom1939 #53536 üzenetére
Bekapcsolódva itt van még két videó, ahol tesztelik a két kiszemelt gumit is téli és nyári körülmények között.
De ahány teszt amúgy, annyi eredmény.
CC2 esetében látványosan rámentek a téli tapadásra, ha megnézitek a csatornát összevetik Pirelli Cinturato Winter 2-vel, és simán pariban van vele, bár hozzátartozik, hogy kicsit pancser teszt, mert nem is ugyan azon autón tesztelik.
A másik dolog, hogy tyreviews-on a felhasználói értékelések között CC2-nél van pár csalódott ember, míg a Gen 3 egységesebb képet mutat. Árukereső alapján pár ezerrel olcsóbb a Goodyear ebben a méretben, hóban ez sem rossz, talán futásteljesítményben lehet gyengébb a CC2-nél. Ha nincsenek nagy preferenciák e két márka között, én a Goodyeart választanám. Ha meg már úgy is a gazdaságosabb méret lett megtartva, maradnék a prémium vonalon.[ Szerkesztve ]
-
Firstaye
tag
Aquaplaning ellen is jobb a kisebb méret: kisebb felületre jut ugyanakkora súly. Légellenállást is segíti a pálcika gumi, de ekkora különbségnél elhanyagolható.
Milyen autó ez? Én maradnék a gyári méreteknél. A felni milyen széles amire menne a gumi? Az is behatárolja a feltehető gumik méretét.
Amúgy gyártók között kb van akkora szórás oldalfal magasságban, mint az a 4 milliméter a 175/65 r14 és 165/70 r 14 között. -
-
Firstaye
tag
Hol a selejtező? A tesztben is írják, hogy kiszórták azon gumikat, amelyek vízen + szárazon együttesen 99 méternél hosszabb fékutat produkáltak, de most nem találom, pedig ők nagyon dzsunka gumikat is szoktak első körben tesztelni.
Korrekt kis tesztnek tűnik a 12 000 km-es kopásvizsgálattal.tyrereviews-en ha megjelenik a teszt, ott szokott lenni konkrét érték az itteni pontozás helyett.
-
Firstaye
tag
válasz mikrofon #53613 üzenetére
Fordnál olyan is van, hogy totál nem váltóméreteket is enged a gépkönyv, szóval simán jó lehet a közönségesebb méret, wheelsize szerint is, de biztosan a kocsi kezelésije vagy a b oszlopon lévő guminyomás plakett mond.
Ezzel a Matador gumival hogy vagy megelégedve? Nem is régi, ezért jövő nyáron a jelenlegi gumiárakat tekintve rendes pénzt is adnának.
Az évi 20e kilóméter már az a határ, ahol megérheti a két szett, fordra nem is túl drágán mérik a felniket, télre pedig bőven jó a lemezfelni, ha nem bántja a szemed. Árnyalja a képet, hogy ez egy elég budget gumi, ennél egy jó minőségű négy évszakos simán tudhat többet nyári szezonban, főként esőben.
Mennyit találkozna az autó komoly hóval, hegyvidékkel télen? -
Firstaye
tag
válasz mikrofon #53616 üzenetére
215/55 r16 nagyobb felületen érintkezik a talajjal, mint a 205/55 r16: nem csak az 1 cm-es szélesség különbség miatt, hanem a nagyobb átmérő miatt is, de ez elhanyagolható.
Erre a felhasználásra szerintem ideális lehet a négy évszakos, főleg úgy, hogy van autó télies körülményekre. Egyedül arra kell az esetedben jobban figyelni, hogy kopásállóbb gumit nézz, mert egy jobban fogyóval már necces lehet a 2-3. téli szezon. E tulajdonságát viszonylag ritkán tesztelik relevánsan a gumiknak, de pont a nemrég linkelt Autobild tesztben van ilyen, bár sajnos nem ez a méret, így feltételekkel kell kezelni.
A mostani nyáriddal szemben maximum nagy melegekben tapasztalhatsz hátrányt, ahol jobban fog "kenődni" a puhább négy évszakos, de őszi-téli szezonban meg nagyon sokat hoz egy ilyen kategóriájú gumin.
Középkategóriában kb. 15 000 forint, prémiumban meg majd 20 000 forint a felára a 215-nek darabonként, én így tuti maradnék a kisebb méretnél, aztán a megtakarításból igyekeznék jobb minőségű gumit venni, illetve időben cserélni, ha már elkopott vagy elöregedett.Nagy akciókat nem tudok, amire rá lehet nézni az a használtautó gumis része, ott sok gumis hirdet népszerű méretben új gumikat, néha olcsóbb, mint az árukereső. Ami még így eszembe jut az a taylorgumi, és mbm, amiket nem listáz az ák, de olcsóbb. mbm-re azért keress rá a fórumban, mert pár embernek van velük érdekes tapasztalata, így őket csak feltételesen ajánlom. Győriként amúgy is jobban megérheti olyan helyről rendelni, ahol ha a gumi ugyan drágább is kicsivel, de a szállítás ingyenes.
-
Firstaye
tag
Azt hiszem, itt láttam ezt leírva az i3-as furcsa gumimérete kapcsán,de logikus amúgy, mert ahogy nő a gumi átmérője adott szélesség mellett, úgy nő előre és hátra irányban is a felület, lévén nem tökéletes kör alakú a gumi az autón, hanem a felülettel érintkező része laposabb.
-
Firstaye
tag
Forint sem nagyon lesz erősebb mostanában, szóval simán megérheti most megvenni.
A kereslet beszakadása meg maximum a kereskedőket fogja megnyirbálni, akik már így sem dolgoznak túl nagy árréssel, továbbá a használt gumik ára emelkedhet. -
Firstaye
tag
-
Firstaye
tag
válasz FRENK1988 #54004 üzenetére
Goodyear budget márkája a Debica is meg a Sava, ugyan az a két gumi kb. Ritkán tesztelik őket [link], de akkor árukhoz képest nem teljesítenek rosszul. Kopásállóságban nem a legjobbak, de ekkora éves futásra bőven megfelelnek.
Ahogy nézem a semperitből 30e-ért csak 1 db van, akkor az valami beragadt "dot-os" készlet lehet, így ki is esik sajnos, pedig az jó ajánlat lett volna (continental másod vonal).
A linkelt tesztre visszatérve, az alapján a Kumho Ecsta HS52 és Falken Ziex ZE-310 (falken szintén GY csoport, de inkább 2. vonal) is szóba jöhet kicsivel drágábban, bár mivel más méret, így lehet totál más eredmények jöttek volna ki a te, ritkább méretedben. Van még Hankook Ventus Prime 4, de az már 40e, tesztek alapján nem rossz gumi.Nem nagyon ismerem ezt a webshopot sem, de ezeknek a gumis oldalaknak a nagy részé arról szól, hogy rálátnak a nagykerek készleteire, rádobnak az árra pár százalékot, majd csomagküldővel elküldik neked, bár ők pont kivételek, mert van rendes telephelyük
Ha szeged környéki vagy, akkor jó lehet, ha bp, akkor már más a matek.Családi csapatszállító esetében a gyerekek biztonsága miatt fontos a tapadás, e szálat megpengetve szerintem megérvelhető a jobb gumi.
-
Firstaye
tag
válasz slett27 #54016 üzenetére
Az nem egy 207-.es? Wheelsize szerint 185/65 r15 a rá való méret.
Én biztos azzal használnám szívó benzines nyomatékszegény motoroknál még jobban kijön a különbség.
Ekkora váltásnál már a felni szélességben is lehet különbség, így az is rátesz a + súlyra, bár pözsóék nem spórolnak a felni szélességeken kisebb méretekben sem
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- 3D nyomtatott versenypályák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest