- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Egy elhagyatott úton próbáld ki egy több tonnás autónak (a legtöbb ilyen a IV-ben, ála USA) a kormányát akár kis sebességnél is elrántani. Igen, eléggé ijesztően megbillennek. Főleg az első gen. suvok, és a régi izomautók, amik csak erősek, de a felfüggesztésük primitív, és borzasztó nehezek.
De ne vetítsük le ennyire egy dimenzióra a játék fizikáját. Komplexebb annál, hogy ringatózik-e az autó, vagy sem. Én is simán elismerem, hogy pár járműnél túl volt húzva a dolog a IV-ben, de egyrészt a moddal tökély, másrészt cserébe volt tehetetlenség, sodródás, kontakt az úttal, realisztikushoz közeli tapadás (kerekenként!), valódi fékhatás, valamennyi gyűrődés... az V-ben semmi kihívás sem maradt az autók irányításában, jellegtelen, sínen futó kisautók hatását keltik, instant reagálnak minden kormánymozdulatra, azonnal indulnak, azonnal megállnak, az úttal gyakorlatilag semmi kapcsolat nincs (már akkor szembetűnik, amikor nézed manőverezés közben a kerekeket), csak néha látod a bukkanóknál, ahogy ring a kaszni. Kicsit a gyorsított felvételhez tudnám hasonlítani talán, főleg, mikor max sebességgel tépek az autópályán
Számomra mindez már katasztrófa kb, de motorok esetén még rosszabb, az egyik létező legrosszabb motoros vezetési élményt adja a játék, Franklin alól is mindig kirúgtam azt a zöld csodát, amikor épp azzal tett be a játék
Pár napja lehúztam Steamen a San Andreast is, és durva, de leginkább ahhoz hasonlít az V, csak az SA-ban jobban érezni a tapadás határait, és az igénytelen motion blur miatt még a sebességérzet is jobb, mint az V-ben...Hogy kinek mi tetszik jobban, ismét írom, nyilván eltér játékosonként. De nem csak engem zavar, rákerestem neten, hogy hányan kerestek megoldást erre eddig. Hátha a következő részben visszajön valami a vezetés élményéből számunkra is.
-
#81556480
törölt tag
A 4-ben a motor iranyitas kifejezetten rossz. Semmi köze a valósághoz. A V meg arcade. A kettő között lenne félúton az igazság szerintem.
Szerk: korabeli kocsik? A IV is tele van jelenkorival, mint ahogy valójában az usaban se sokan járnak már classic amerikai kocsival. Ott van a 3-as BMW coupe utánzat. Az is ugyan olyan ladik viselkedésű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest