- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
válasz janaman01 #13136 üzenetére
Egy laptopnál mondjuk első ránézésre is gyanús a 20e alatti ár (vki legalábbis mintha azt írta volna, h azok is ennyire olcsón mentek), hiszen az töredéke a valósnak, ami kiárusításban sem jellemző.
De egy táblagépnél nem irreális, ha egy egyébként drága hely az előre meghirdetett "durván jó árak" című év végi kiárusításban 16-ért listázza, hiszen a normál ár ott átlag fölötti volt, 20e körül/alatt pedig máshol is előfordulnak elfogadható típusok - és egy "durván jó" kiárusítás nem 5-10% engedményekről kell szóljon, hanem pont ilyen, félár vagy alá belőtt kisöprésről
Az pedig tényleg érdekes álláspont, hogy a pénzem elfogadják, terhelik a kártyám - de ettől még nincs köztünk szerződés...
-
Degeczi
nagyúr
válasz dmenyusd #13162 üzenetére
Nem, az már nem garancia ("jótállás"), hanem "szavatosság": nagyon nem ugyanaz!
(többek között pontosan azért, ami itt is előjött: mert már neked kell bizonyítanod, h már a vásárláskor is megvolt a termékben a hibát kiváltó ok - az pedig gyakorlatilag reménytelen próbálkozás... ha "garancia" lenne, akkor a forgalmazónak kellene bizonyítania ennek ellenkezőjét)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...