- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jupp
újonc
Sziasztok.
Tanácsot kérnék tőletek.
Van egy gigabyte videokártyám, ami még garanciás. Folyamatosan nyomatta ezt a "tdr"-nek hívott "mocskosságot". (Nem segített rajta kb. semmi.)
Visszavittem még július 15.-én a boltba, kaptam is róla rendes átvételi elismervényt. Kártyának azóta "nyoma veszett". Bolt szerint a szervizben van, akik még rá sem néztek. Igaz leadásnál is ezt fújták, hogy ne adjam be, hónapokig tart, meg úgyis visszadobják. Akkor és azóta sem akarták megmondani ki csinálja tulajdonképpen. Gigabyte-nál itthoni elérhetőséget nem találok. (Találtam gigabyte szerviz partnerként a Cordon Electronicsot, azt mondták nem ők foglalkoznak ilyennel.)
Azt hiszem elég türelmes voltam... Mit kellene tenni?
(Eszem ágában sincs benyelni azt sem, ha visszadobják.)
További probléma, hogy akkor még sűrűn voltam Pesten, azóta úgy alakult, hogy már nem sűrűn és 200 km.
Köszönöm szépen a segítséget. -
jupp
újonc
Ez tök jó, csak jelenleg engem az basztat, hogy azt sem tudom hol a kártya.
Nem valami 15 napos határidő van ilyen esetekben? Mármint törvényileg és ez viszont szerepel a számlán is. Más egyéb apróbetűs rész nem. Jelenleg 65 napja nem láttam a kártyát.
Amúgy tudom, hogy hogy megy ez. Szarik mindenki mindenre, mutogatnak egymásra, hazudoznak, húzzák az időt.Ilyenkor kell a gyártót, meg az ügyvezetőt, meg akit érsz naponta 5x figyelmeztetni, hogy soha többet nem veszel náluk semmit és még sokan mások sem. Ez kisebb nagyobb időközökkel hatni szokott. Csak itt nem tudok hozzá címet... -
jupp
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen