- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hergendy
csendes tag
Sziasztok!
Előre is bocsi az emelt hangvételért.Van egy hardveraprón használtan vett Gigabyte GTX 1060 3GB Windforce OC kártyám, amire még 11 hónap garancia van(AQUA, 2016.09.23), és nálam is és egy másik gépben is 65%-os ventillátor fordulatszám felett csúnya kerregő hangja van. Tegnap (10.15) leadtam délután garanciális ügyintézésre hogy "Há' vazzeg nem jó, nézze má' meg kend!", de aztán mégis csak úgy döntöttem hogy rendesen elmondom a hibajelenséget pontosan leírva mikor történik és hogyan, erre mondta is a szervizes kolléga hogy 4-6 hét várható az átfutási időre. Gondoltam magamban jól van, tök8 ráérek én, hiszen vettem egy másikat már helyette. Erre ma(10.16) délután 2-kor kaptam az e-mailt hogy nem találtak hibát a terméken és 3000 ft-ot még fizessek is ki ezért. Na én erre nem kicsit lettem ideges, hiszen hülye nem vagyok, ha hangos a ventillátor akkor hangos és nem képzelődök meg nem csak én hallottam hanem más is, nem csak egy gépben lett tesztelve, hanem 2-ben is produkálta a jelenséget és nem egy gépet raktam már össze életemben szóval tudom mikor jó valami és mikor nem.
Tehát egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy ilyenkor milyen módon lehetne mégis érvényesíteni a garanciát, hiszen fél év után a vevőnek kell bizonyítania a hiba fennállását tudtommal, viszont 3000 forintot meg nem fogok kiadni annak a dilettáns bagázsnak azért hogy megpiszkálják a videókártyát egy bottal és ne teszteljék le rendesen.A lapokról a képeket melléklem
-
hergendy
csendes tag
Sziasztok!
Van egy videókártya ami 2 év után gariba került venti miatt. Most kb 4-5 hét után szóltak, hogy nem tudja a gyártó javítani vagy újra cserélni, ezért ezzel egyenértékben bármit választhatok tőlük (aqua), a kérdésem az lenne hogy a termék akkori ára (72e) vagy a jelenlegi ára (85e) a mérvadó egy ilyen levásárlás esetében? Valaki tudja esetleg az erre vonatkozó jogszabályt? Mert vicces lenne hogy 2 év után garanciális levásárlással nem tudok egy ugyanolyan terméket megvenni mert felment az ára.
Előre is köszi a helpet[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest