Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kicsigal

    csendes tag

    Sziasztok!

    A következő ügyben kérnék tanácsokat: iPon-nál vásárolt LG telefonomnak volt egy visszatérő hibája, amelynek következtében az LG márkaszerviz kiállított egy csereigazolást a telefonról, amelyet le kell adni az iPon-nál, hogy cseréljék a készüléket. Leadtam náluk, max 5 napot ígértek a visszajelzésre, mert el kell juttatniuk a beszállítónak.
    Ennek már lassan 2 hete, nem kaptam semmiféle visszajelzést, többször írtam nekik azóta, semmilyen érdemi válasz nem jött, én meg telefon nélkül vagyok. Múlt héten még meg is ígérték, hogy megsürgetik az ügyet
    Az én szememben ez nem garanciális ügy, mivel a szakszerviz egyszer már jóváhagyta a cserét.

    Tudtok segíteni, hogy milyen jogszabályok vonatkoznak az ilyen esetekre, vagy , hogy mit tegyek az ügy érdekében?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák