- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve 018
csendes tag
Helló Mindenkinek! A hozzászólásom kicsit hosszú lesz de érdemes lesz végigolvasni!!!
Én egy miskolci számítástechnikai boltban vásároltam egy Asus 9600 xt videókártyát 39000 huf-ért. Hazavittem, örültem neki. A tesztprogramok jól lefutottak( 3dmark 03 stb), de játékokban a Vpu recpver mindig bekapcsolt -> ha kikapcsoltam akkor fagyott. Nekem se kellett több fogtam magam és a kártyát és visszavittem. A boltba mondta a fószer, hogy majd ők megnézik és akkor elválik, hogy mi lesz vele. Másnap felhívtam őket és mondták, hogy tényleg hibás. - mondom :''tényleg?''. Aztán kezdődött a telefonálgatás... a kártyát elküldték a forgalmazónak, de a garanciális cserekártyára összesen !!!6 hétig!!! kellet várnom. Most pénteken mentem a boltba és mondták, hogy megérkezett a kártya és előtúrt az előadó egy dobozból egy zacskós kártyát. Mondom lassan, lasan ...én dobozba hoztam. Erre előkereste a dobozát a régi kártyámnak, amit otthagytam és mondta, hogy csak a kártyát küldik el. Mondom OK. De amit utána csinált aazt a szememnek se hittem el...fogta a kontakt spray-t és elkezdte fújogatni a kártya ventijét. Megkérdeztem, hogy mit csinál? használt a kártya? erre azt mondta, hogy most használtat küldtek. Érdekes én a kártyát egy hétig se tudtam használni rendeltetésszerűen ő meg egy használtat ad.... Mondom ezt lenyeljük mert mondta, hogy ők nem nézték még meg de biztos jó. Mondom OK. Hazavittem, betettem, ment rendesen. Mondom nézzünk egy TV-out-ot...néztem volna de olyan sötét a képe, hogy ha a tv fényerejét max-ra állítom, akkor is halovány. A színek élesek rajta csak éppen a fénye nincsen -> gammakorrekció sem segít rajta szal tutira hibás....más fórumon is olvastam ilyen hibáról.
A kérdésem az lenne, hogy most ha visszaviszem akkor reklamálva kérjem vissza a pénzem vagy várjak újra heteket mire küldenek valami használt izét? Egyáltalán garanciális cserére küldhetnek-e használt eszközt, amikor én egy újat vettem? Jah és a fószer nem akarta meghosszabítani a garanciát sem. Akkor hova lessz az az egy és fél hónap a garanciaidőből, amikor nem is nálam volt a kártya? Valaki tudna mondani olyan linket ahol az erre vonatkozó jogszabályok vannak felsorolva?
Elsőnek ennyit, sztem érdekes dolgokat művelnek ezek a boltoscsávók.
Minden lehetséges megoldást várok! -
Steve 018
csendes tag
válasz Viktor0610 #125 üzenetére
Akkor asszem, holnap meglátogatom a boltot, rájukborítom azt asztalt és kérem vissza a pénzem....
Csere helyett ugye lehet kérni azt, hogy adják vissza a pénzt mert nincs nagy kedvem hónapokat várni egy újabb hibás cuccért....
Jogszaályoss site-ot nem tudsz? Mert nagyon az orruk alá dörgölném.... -
Steve 018
csendes tag
Már mind1 a kártya TUTIra hibás volt mert ők is azt mondták. 3dmarkban nem fagyott csak game-okban. A gpu hőmérője szerint 40 fokos is alig volt amikor vpu-zott. És amikor max-on járt a venti akkor is u. úgy vpu-zott mint pl 80%-osba. Már nem vpuzik a cserekárty csak éppen szar a tv-out mert sötét a képe. Hallottál már ilyen esetről? Más fórumokba azt mondják hogy rarish csere, ha ilyen baja van.
[Szerkesztve] -
Steve 018
csendes tag
Valakinek valami ötlet a 124-es hozzászólásomra? Fontos lenne mert holnap megyek vissza a boltba.
Bármi ami eszetekbe jut.: jogszabály meg ami ilyenkor kell az orr alá dörgöléshez a boltban. -
Steve 018
csendes tag
Nah további fejlemények a ''történetemben''. A tv-out hibás használt kártyát visszavittem hétfőn a boltba. Mondták, hogy most pénteken hívjam őket, hogy mi a téma, van-e kártya vagy nincs. Felhívtam őket, mondták, hogy mehetek érte mert megérkezett. A boltba odaadták a kártyát, átírta a garancialevelet az eladó. Már mentem volna ki a boltból amikor mondom...megnézem jobban azt a kártyát. Lám-lám...ugyanaz volt a sorozatszáma, mint az első kártyának, amit még vettem. Nah itt nagy baj van mondtam az eladónak...ez ugyanaz a kártya, ami VPU recoverezik állandóan. Az eladó a telefon után kapott és hívta a forgalmazót, hogy mi ilyenkor a helyzet...erre a forgalmazó mondta, hogy tesztelték a kártyát és semmi baja. Hmm érdekes nekem az a kárty sz*rakodott....sőt még a boltba is tesztelték a szervízesek és ők is azt mondták, hogy hibás a kártya. A boltos erre mondta, hogy vigyem haza és nézzem meg a kártyát, hogy jó-e. Meg ha nemjó akkor vigyem be géppel együtt. Meg elkezdett papolni inkompatibilitásról meg alaplapi bios-frisíítésről. Bios hiba nem lehet mert a 2.-nak kapott tv-out hibás kártyának nem volt baja( nem vpu-zott). Mondtam neki, hogy én nem leszek itthon, itthagyom a kártyát, nézzétek meg ti. nah ma kb itt tartok. Még kivárom a keddet, hogy mit mondanak a szervízesek.
Bocs, de ez a hozzászólásom is hosszúra sikeredett, de ez van...
Valakinek valami ötlet?
Már az ismerősök ajánlgatják a fogyasztóvédelmet....sztem az lesz ha jövőhétre nem csinálnak valami érdemlegeset.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...