Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _drk

    őstag

    Sziasztok!

    Pénteken Media Markt üzletben black friday alatt vettünk egy mosógépet.
    Itthon kibontva láttuk, hogy a termék durván meg van sérülve. Egyik oldala durván behorpadva másik oldalán "kimeneti" sérülés. De még az elején is van belülről kifelé levő kitüremkedések.
    Személyesen én szállítottam a készüléket. Becsomagolva átvéve, mivel ha kibontom el se tudom vinni. Ma azaz szombaton sikerült felvinni a lakásba mivel mentem éjszakára dolgozni, addig kocsiban pihent a készülék.
    Egyértelmű nem én okoztam rajta ilyen mértékű sérülést.
    Kérdés!
    Telefonálgassak a garancia ügyintézőknek hétfőn? Még +3 éves Silver nyavalyát is kötöttünk rá.
    De az telefonos, távoli, mire kijönnek elfogynak a tiszta ruhák.
    Holnap beb@szom a kocsiba és viszem úgy ahogy van vissza? Hangosan csapkodva az asztalt hogy adhattak el nekem ilyen terméket? :W Azonnali cserét reklamálva de lehet inkább a pénzt kérném vissza, és megyek másik boltba.

    Ez a probléma kivédhetetlennek tűnik nekem. Maximum ha fizetek házhozszállítást és lakásba való felhozatalt majd előttük bontom ki és csak úgy veszem át a terméket. De ha megtudom a szállítást akkor minek?

    Tanácsokat szeretnék kérni!
    Köszönöm!

  • _drk

    őstag

    válasz LuckyL #20822 üzenetére

    Kicserélték. Vagyis választottunk mást ami volt raktáron.
    De miskolci media marktban NEM CSOMAGOLJÁK KI A TERMÉKET. Nincs rá opció!
    Fel se merült hogy mi okoztuk a sérülést. Leginkább a 3 napon belüli vissza vitel volt a lényeg. De a sérülés egyértelmű volt, hogy valami össze nyomta.
    De a jó indulatra nem hagytam volna majdnem 100 ezret, azért nem egy törvény védi a fogyasztót.

Új hozzászólás Aktív témák