- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tonyrulez
őstag
Üdv!
Igaz a kérdésem nem a garanciáról szól, de jobb helyet nem találtam. Egy webshopban rendeltem egy 600Ft-os tételt, viszont postaköltséget nem kértek, csak az áru összegét. Majd mondhatják azt, hogy véletlenül elfelejtették ezt beleprogramozni a weblapjukba, és utaljak át nekik még x összeget?
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Üdv!
Szervízközeli helyzetbe kerültem, de szerencsére megoldódott a probléma szervizelés nélkül is. De a lényeg: a laptop gyártójának honlapján a garanciaellenőrző szerint most januárban járt le az 1 éves garancia, a laptopot viszont tavaly áprilisban vettem, és a garipapíron a garancia vége ahhoz képest egy év, tehát most április. Ugye a papíron lévő dátum számít, és nem az internetes?
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Ma megint elba***dott a laptop, úgyhogy gondoltam, mivel garanciás és itt van tőlem párszáz méterre a bolt (egyben szervíz) ahol vettem, gyorsan lerendezem a dolgot. De sajnos nem, ugyanis a szervizes azt mondta, hogy ha garanciás, akkor ők ehhez nem nyúlhatnak, vigyem márkaszervízbe.
Nem mellesleg a honlapjukon az áll, hogy "A vásárlást követő negyedik naptól a termékre vonatkozó jótállási időszak végéig garanciális ügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére.", meg hogy "ügyfélközpontú magatartás blablabla".
Ezt én megértem, de akkor legalább mondhatták volna azt hogy "bocsánat, mi ezt nem tudjuk javítani, de a márkaszervizesekkel majd lerendezzük a dolgot, hívjuk ha van fejlemény".
Szerencsére csak 20 percet vett el az életemből ez az eset, de a többieknek hátha jól jöhet: hiába ad garanciát a bolt ahol vettük a laptopot, nem jelenti azt hogy kezdenek is vele valamit.
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Az igen. Jogszabályt tudnátok linkelni esetleg? Írnék nekik egy szép kis panaszlevelet Meglett
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Az meg van szabva hogy garanciáztatáskor hova lehet visszavinni adott terméket? Ugyanoda ahol vettem, vagy ott mondhatják azt hogy itt nem garanciáztatunk, vigye el a központi boltba?
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Sziasztok!
eMag-on szervízre visszaküldött termék esetében mi a rendje a tájékoztatásnak, mire lehet számítani? Ez az első gariztatásom náluk, és eddig elég gyér a kommunikáció. 12.04-én kérvényeztem a visszaküldést, következő munkanap jött érte a futár, majd ezután 2 nappal kaptam egy emailt hogy megkapták. És ennyi. eMag weboldalon pedig nincs külön oldal ahol bármi nyomonkövethető lenne, szervíz oldalon csak kérvényezni tudok visszaküldésre.
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Sziasztok,
a gyártói garanciát a bolt is megadja, mert rajtuk keresztül is lehet intézni a garanciáztatást, nem?
Rendeltem egy Seagate Skyhawk merevlemezt, amire a gyártó 3 év garanciát vállal, de ahonnan vettem, ott 2 év garancia szerepel a termékleírásnál. Más boltokat nézve van ahol csak 2, 3 vagy akár 5 év garit adnak. Itt a minimum idő nem a gyártói kellene legyen? Vagy ha a bolti 2 év lejár, akkor a maradék 1 év gyártóit a gyártót direktbe felkeresve tudom igénybevenni?[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
válasz Exodion #23642 üzenetére
Itt is iPonról van szó. Érdekes mert az oldalukon 2 év gyári garanciát írnak, és mivel 100k alatti a termék, a minimum kötelező jótállás csak 1 év lenne.
Kíváncsiságból végignéztem az összes Skyhawk lemezüket, a Skyhawk AI-ra pl. 5 év a gyártói gari, náluk van 2 és 3 év gyári garancia is írva. Sima Skyhawk-ra lenne elvileg 3 év, van ahol megadják ezt, van ahol csak 2-t. Árban meg egy kivételével mind 100k alatt van, tehát a kötelező jótállás 1 év. Kicsit össze-visszaság van.4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
válasz Micsurin #23707 üzenetére
"ha meg elreped vagy törik a pánt akkor a garanciát a fejemre kenhetem megint."
A garancia és az elállás két külön dolog. Amit betettél az a 14 napos elállásról szól, amikor ha visszavesznek egy terméket azt újra értékesítik. Nyilván ha elromlik valami azt garanciáztatni fogják, attól függetlenül hogy higiéniás kérdés-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI műholdas TV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Debian GNU/Linux
- LEGO klub
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...