- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
spiritex
veterán
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az ipon garanciális ügyintézése javult-e valamit, vagy még mindig annyira siralmas és felháborító, mint a 2007-es post-okból kiderül, ha ebben a topicban rákeresek az "ipon" szóra.
Konkrétan azért kérdezem, mert a hibás sapphire vga-m ma van 40. napja náluk, a telefont nem veszik fel, az e-mailjeimre pedig mindig ugyanazt a robot-email-t küldik, hogy: "A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé. Köszönjük Türelmét."Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
-
spiritex
veterán
válasz spiritex #10363 üzenetére
A hosszú várakozás után nagyon kellemesen csalódtam az iPon-ban. Kedvesek és korrektek voltak! A mai nap vehettem át a csere kártyát, ami már gyönyörűen működik is a gépemben. A sok várakozással töltött idő és bosszankodás után már kezdtem azon gondolkodni, hogy kb. 10 évnyi hűség után átpártolok másik céghez, de azt kell mondjam, megérte várnom, mert nem a hibás vga-mat kaptam vissza, amit cégek néha eljátszanak, hanem egy ugyanolyan, de másik kártyát. Így aztán maradok hű vásárlójuk. Egy nagy piros pont illeti az iPon-t!
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen