- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Turbolada II #13900 üzenetére
Meg kellene érteni hogy a vásárlók könyvébe írogatni időpocsékolás. Az üzletvezető 30 napon belül ír rá egy sablon választ, elpostázza és vége a történetnek.
Békéltetővel, fogyvéddel jönni is felesleges mivel csak ajánlást tesz mindkettő amit a kereskedő 90%-ban leszar. Egyedül polgári peres úton lehet eredményt elérni, akkor viszont 100%-ig biztosnak kell lenned magadban + előre letenni x10e Ft-ot és számolni az egyéb költségekkel.
Itt (is) a legfontosabb a "prevenció"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Turbolada II #14056 üzenetére
Én a másik oldalról tapasztalok, nem egy, nem tíz, nem száz esettel volt már dolgom 10 év alatt. Nyilván csak egy cég szemüvegén keresztül látom a történéseket, de itt a vásárlók könyve kb. a kifestővel egyenértékű, az égvilágon senkit nem érdekel hogy mit írsz oda...
Békéltető, fogyvéd: hajrá, lehet menni, dettó nem érdekel senkit
Persze az esetek döntő többségében itt olyan termékekből adódnak ezek a problémák amiket kb. legyártani se lenne szabad. De megvenni se!!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz 313313 #14062 üzenetére
Ezt teljes mértékben alá tudom támasztani.
Azért a leginkább epic pillanat az amikor a kedves ügyfél azt szeretné hogy magam (a cégem) ellen én tegyek panaszt a fogyasztóvédelemnél. Mert még ahhoz s buta/lusta hogy ezt ő tegye meg...Érdekes módon 20 év alatt nekem egyetlen egy termékem nem hibásodott meg, nem kellett gariztatnom semmit.... csak odafigyeltem hogy minőségi cuccot vegyek. Meg mondjuk nem árt tudni használni sem.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nincs. Ilyen a jogszabályi környezet... (törekedni kell, jelentős kényelmetlenség, stb...)
Egészen pontosan:
A forgalmazónak a kijavítást, kicserélést az áru tulajdonságára illetve elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégeznie. A A rendelet 4.§ (2) bekezdése jogszabályi ajánlásként fogalmazza meg, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Mindezek értelmében tehát a kereskedőkre nézve nem kötelező előírásként határozza meg a javítás vagy csere elvégzésének idejét. A határidőkre vonatkozó egyéb rendelkezést a Polgári Törvénykönyv 306.§ (2) bekezdése tartalmazza. Ennek értelmébena kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz laszlohu #14788 üzenetére
3 napos csere és 14 napos elállás esetén meg kell őrizni dobozt + minden tartozékot. Ellenkező esetben a kereskedő nem köteles visszavenni, vagy saját hatáskörben érték csökkentve.
Ha már jellegű az igény (szerviz jótállás érvényesítése) akkor nem kell már a doboz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Vásároltam egy Huawei okosórát az Edigitalban.
Az ára 100k alá ment az akció keretében, így csak 1 év garanciát ad rá az ED.Huawei kiemelt partnerként ez mennyire elfogadható?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section