- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kitbiagas
csendes tag
válasz Attix82 #8981 üzenetére
Jelenleg a Bluechipnél van, visszaküldtem. Csak nem értek túlzottan a hardverhez és félek nehogy visszajöjjön a gép arra hivatkozva, hogy szoftveres baja van. Elsősorban ez aggaszt.
Az, hogy vettem egy bivaly gépet, hosszú ideig spórolt pénzen, hibásan működik és ráfogják a szoftvereimre, ami régi gépen 100%-ig ugyanilyen környezetben, programokkal és eszközökkel jól működött.
Tehát mit mondotok ez hardver hiba lehet?