- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz spyduck #7031 üzenetére
Honnan az idézet? mert ez elég egyértelmű
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?
Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
stifi
senior tag
válasz spyduck #7031 üzenetére
nem szükséges megindokolni miért állsz el. ha hibás vagy hibátlan akkor is elállhatsz.
a jelentéktelen hiba inkább a 3 napos cseregaranciánál jön elő, amikor például azt mondod van 1 pixelhibád, és javítást kérsz, na ez tipikusan jelentéktelen hibának minősül. ha nem neten vetted akkor emiatt nem állhatsz el.
viszont ha például a gép nem indul be, használhatatlan, akkor cserét/pénzvisszafizetést kérhetsz 3 napon belül.ezért kell mindent neten rendelni, a vevőnek sokkal egyszerűbb mert semmi miatt nem kell aggódnia, indok nélkül elállhat a vásárlástól.
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- Amazon Prime Video
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest