Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hódmaci

    senior tag

    válasz nyogo83 #20232 üzenetére

    Szia!
    Szerintem ne telefonálj, fölösleges.
    Ajánlott Levél vagy E-mail.
    Ugyanis attól hogy telefonálsz az még nem panasz(csak érdeklődés), azt csak úgy veszi panasznak az edigitál ha ezt külön kéred a telefonban.
    Mármint közlöd az ügyintézővel, hogy panasszal szeretnél élni, és ekkor lediktáltatja veled a panaszod szövegét, amit ő legépel.

    Védjem kicsit az E.D. dolgozó ügyintézőket:
    Azért azt tudd ők egy olyan cégnél dolgoznak amelynek éves bevétele több mint 45milliárd forint.
    Vagyis van pénze jogászokra!
    Tehát ezek a jogászok kioktatták ezeket a dolgozókat hogyan hajtsák el a panaszosokat., ha kell pofátlan módon is.
    Az ügyintéző téged viszont már nem azért zavar el mert k@cs@g, hanem mert félti az állását és a pénztárcáját. Valószínűleg pénz megvonást is kaphat ha egy ügy nem E.D. fele kedvez az ő hibájukból.
    Vagyis a "tessek a Fogyasztovedelemhez fordulni" lehet inkább 'rejtett' segítség volt.

    ed_panasz [kukac] edigital.hu

    Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

Új hozzászólás Aktív témák