- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
A telefont másnak csináltam én sem adtam volna ezért a telefonért ennyi pénzt.
Közben kiderült a kijelző működik csak annyi volt a gond hogy nem csatlakozott normálisan. Össze lehet rakni nem volt vele gondom csak az első alkalommal rosszul fogtam hozzá.
A kijelzőn állítólag a széle sérült a beépítés után ahogy szétszedtem.
De nem tört semmi a kijelzőn csak egy ici picit benyomódott a fólia széle a hátulján ami védi a kijelzőt.
Ez olyan minimális sérülés hogy semmi. Mint írtam ez csak egy kifogás volt a cég részéről.Lényegen nem változtat a kijelző működik de tanulságok vannak.
1iztos hogy nem fogok még egyszer itthon venni alkatrészt pont azért mert nem véd eggyértelműen ilyenkor a jótállás.
2:Érdekes számomra hogy a fogyasztóvédelem elutasította a kérésem.
3:Elszomorító hogy egy cég egy indokkal egy 20 e ft-os árura nem vállalja a garanciát úgy főleg hogy nem is ellenőrizte hogy amikor visszaküldtem működik e.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH