Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz pinnacle #11662 üzenetére

    a telefon is lehet hibás, de azért is írtam korábban a javasolt teendőket, mert általában szeretik lepasszolni ilyenekkel a hibát, és ha papíron van, akkor másodszor/sokadszor már nem futhatják le azt a kört.
    amennyiben a sim kártya a hiba forrása, úgy annak az eltávolítása után, vagy másik - megfelelően működő - sim kártyával nem jelentkezik az újraindulás.
    memóriakártya okozta hiba esetén annak eltávolítása, illetve a rendszer gyári állapotra történő visszaállítása - ha szoftveres a probléma, mert a rendszer olyan állományra hivatkozik, amit így már nem ér el - után nem indulgat újra a rendszer.
    ne hagyd magad, átvételkor teszteld majd bátran a telefont, és ha továbbra is jelentkezik a hiba, akkor ne vedd át, illetve többszöri eredménytelen kijavítás után kicserélést kérj, hivatkozással arra, hogy azonos hibát többszöri szervizeléssel oldottak meg, hátha...
    az a legjobb, ha a szervizes illetékes is látja ott helyben, hogy még a sim kártya és a memóriakártya behelyezését megelőzően, már a papíron javított állapotban is adott a probléma továbbra is, és ezt írja is rá a jegyzőkönyvre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák