- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mobil flották
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Foxpost téma összefoglaló
(Olvasd el, mielőtt kommentelsz!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MaxxDamage #987 üzenetére
Február 26. Kaptam egy emailt és a 8 napot be is fogják tartani. (Január 11. napon feladott csomag)
Ez volt a mailben, (egy részlet)Tájékoztatjuk, hogy az ********* számú csomaggal kapcsolatban benyújtott kártérítési igénye elbírálásra került.
A csomag státusza nem beazonosítható, nem került kiszállításra, ezért azt a 2012. évi CLIX. törvény a postai szolgáltatásokról 46.§. (3) pontja értelmében elveszettnek minősítettük.
A kárigényben leigazolt kártérítési összeget jogosnak találtuk.
A kárösszeg: 12.000 Ft.
A kártérítési összeg az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően 8 napon belül átutalásra kerül az Ön részére.
Amennyiben cégünk panaszkezelési eljárása nem vezetett az Ön számára kielégítő eredményre, lehetősége van az alábbi hatóságokhoz, szervezetekhez fordulni.
A postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény (a továbbiakban: Postatv.) értelmében, amennyiben Ön a panaszra adott választ nem fogadja el, vagy a postai szolgáltató a panaszra határidőn belül nem válaszolt Ön a válasz kézhezvételétől számított 30 napon belül a Nemzeti Média – és Hírközlési Hatósághoz (Központi ügyfélszolgálat címe: 1133 Budapest, Visegrádi u. 106.; levelezési címe: 1376 Budapest, Pf. 997.; telefonos elérhetősége: +3614680673; e-mail címe: info@nmhh.hu; további információk: www.nmhh.hu ) fordulhat a panasz vagy a panaszkezelés kivizsgálása érdekében.
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Motoros topic
- Mobil flották
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest