- Közel két napos üzemidőt ígér a Realme Buds Air 5 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AsakuraDave
őstag
válasz csuvicsuva #29270 üzenetére
Jól tuningolt Hoonigan Escor és Group A tökéletes, simán lehet verni velük az AI-t csak a sok retard csapattárs lök ki állandóan... Bár már rég megcsináltam szerencsére ezt a Trial-t is A felfüggesztés sokat számít pl a Group A-n mert alapból rally-s és dölöngél a kasztni mint a pitsa. Fel kell tolni mindent feszesre és sokkal jobb lesz kanyarba.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
motifator
senior tag
válasz csuvicsuva #29270 üzenetére
Köszönöm. Én próbáltam az RS200-t, azzal kezdtem, de valahogy nem jött be annyira, vagy nem mentem eleget vele, hogy megszokjam vagy finomítani kellett volna a beállításán, de ahhoz nem vagyok elég gyakorlott. Aztán jött a huni Porsche, az jobban tetszett, végül a retro Escort jött be a legjobban, azzal toltam, amíg meg nem lett, de 15 futam biztos volt.
Funky + Jazz