- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
Hirdetés
-
Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
ph A Samsung idei kiadású, Mini LED háttérvilágítású okostévéje járt nálunk.
-
2024 - Íme a 23. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik a Destiny 2: The Final Shape, valamint befut iOS-re az Assassin's Creed Mirage.
-
Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
it Az NVIDIA következő AI-chipes platformja a 2026-ban esedékes Rubin lesz, árulta el az NVIDIA vezérigazgatója. Eközben a cég hamarosan értékesebbé válik, mint az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
-
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26145 üzenetére
Nekem a pályádon nincs forgalom. Ez miért van? Soloba kell nyomni? Megvettem a Corvettet AH-ból, kell még 20pont és fullos. Aztán azzal nyomom. Sesto tényleg nem a legjobb. Meg próbáltam CLK GTR FE-vel, az jobb mint a Sesto, de az se az igazi. Corvett jónak tűnik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26170 üzenetére
Letesztelve a pályád, nekem tetszik. Egy kör 20pont. Ergo 80-at szereztem mindig, traffic nélkül. Te 85-öt írtál, szóval az egy Willys mínusz, azzal együtt tudok élni.
Ezt fogom nyomni.
Pörgettem most 30 körül, nem rossz, de semmi extra. Holnap csinálom a Fesztivál feladatokat, majd utána farmolok még. Pénz az jött sok.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz AsakuraDave #26193 üzenetére
512 444 640
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz AsakuraDave #26202 üzenetére
Az autó pálya jobb végén van egy verseny. Annál keresd.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26206 üzenetére
Nem, bárhol nem adja be. Én először az autópálya bal végén lévő versenynél kerestem, ott nem adta be. A jobb végén viszont már igen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz SpazzMaticus #26208 üzenetére
"japán autós driftbuziságoktól"???
Amúgy semmi sem kötelező. Szóval simán kihagyhatod a driftet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #26213 üzenetére
Én mindent a FD Corolla-val csináltam. Könnyen, és még élveztem is. Abszolút nem szenvedtem eggyel se. Bár csak a 3csillag volt a cél, az pik-pakk meglett.
Én szoktam járni rendszeresen driftre. Jövőre is tervben van még egy Drift eb futam is Ausztriában. Idén lemaradtam róla, tiszta ideg is voltam, amikor megtudtam, hogy itt volt (viszonylag) közel a határhoz.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
DJS - FASTEST WAY TO EARN SKILL POINTS
Na tessék, ez sok kérdést megválaszol a kezdőknek.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26230 üzenetére
Na figyelj.
Fogd a Formula Drift-es Corolla-t. [kép] <-ezt, csak sárga alapból. (Biztos más is jó, de ezzel van tapasztalatom, azért írom ezt.)
Menj bele a fejlesztések menübe, ott keress más játékosok álltal csinált beállítások közül egy olyat, aminek az a neve, hogy "Godlike drifting". Állítsd be azt a tuningot.Menj oda valami aszfaltos drift zónához. Minden segítséget kapcsolj ki a nehézség menüben. Kipörgés gátló off, ABS off, stabilizátor off, kormányzás szimuláció, váltó: Manuális! Törés, féktáv jelzés maradhat.
Mivel manuális a váltó, a kontrolleren a B-vel válts fel 3-asba (És végig hagyd is úgy!). (Alapból a játék a visszaváltás gombot nem állítja be szóval ne válts feljebb! Vagy állíts be külön gombot a visszaváltásra). Álló helyzetből is elindul 3-asba, szóval nincs para.szerk.: A manuális váltó nagyon fontos. Ez a kocsi, ezzel a beállítással, 1-2-es fokozatokba tetvészkedik. Az nem jó, lassú, nincs tempó. Ez a setup 3. fokozatra van belőve.
A Driftzónákra én szoktam hagyni egy kis ráfutást, hogy nagyobb tempóval érjek a zónába. Indulj el és indítsd meg a driftet az egyik oldalra full gázzal, vagy egy kis kézifékkel (A gomb) Aztán amikor elindul a kocsi keresztbe mondjuk balra, akkor engedd fel a gázt, és kormányozz ellen jobbra, és újra gáz. Akkor terhelésváltás lesz, a kocsi keresztbe mozdul jobbra, majd ezt vissza megint balra. Ez tánc. Figyelj előre, hogy milyen kanyar jön, mindig előtte csinálj terhelésváltást. Nagy elnyújtott kanyarnál nyélen lehet állni a gázon, ha sok, kicsit belefékezel. Hajtű kanyarhoz lassabban érj oda, kézifékkel fordítsd rá a kocsit. Ha bármelyik kanyarba nem áll elég keresztbe a kocsi, akkor vagy gáz, vagy egy kis kézifék.
És kb ennyi.
Az a kocsi, azzal a tuningal, simán visszahozható még akkor is ha túlfordul "bacward drift"-be.
Aztán ha belejöttél, így kell indítani a drifteket: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #26232 üzenetére
Fontos, hogy ez csak skillpont farmolás.
Egyszerű. Sesto FE + autópálya + NearMiss.
Viszont mond egy "trükköt", hogy 7x40.000 fölé sose menj! 7x35k pl. Mert a pontok elszámolásának animációja ekkor a legrövidebb, és az animáció mögött az engine, ilyenkor kezdi el újra számolni a pontokat a leggyorsabban. Ez durva, ez már tényleg ilyen maximalizálás. Szóval nem ajálnja, hogy 7x71k ig menjen a számláló.
318 pont kell az összes Car Mastery-ből megszerezhető autó feloldásához:
2013 DeBerti Wrangler Unlimited - Car Mastery Tree: Jeep Wrangler Rubicon
1969 Dodge Charger Daytona Hemi - Car Mastery Tree: Dodge Charger R/T
1991 Hoonigan Porsche 911 Turbo RWB - Car Mastery Tree: Porsche 911 GT2
1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion - Car Mastery Tree: Mazda RX-7 Savannah
1999 Lamborghini Diablo GTR - Car Mastery Tree: Lamborghini Diablo SVNagyjából ennyi.
Saját véleményem az, hogy Hunner pályája, és a '53 Corvette FE még mindig jobb. 18 perc. 80+ skill pont és pénz + XP.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #26237 üzenetére
Bakker. Én komolyan vettem, mint látod.
Milyen skillgyűjtős autókra gondolsz? Én MC12 FE-t és M6 FE-t használtam a FH4-ben skill-t gyűjteni. Itt meg itt ez a Corvette FE, Sesto FE.
homerhamm
Nem kellenek a kifogások![ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz homerhamm #26242 üzenetére
Egyébként a Fesztivál események miatt erőltetitek az online-t mi?
Az nélkül nem lehet feloldani az összes (festival) kocsit? Szerintem biztos fel lehet.Én majd akkor megyek rá erre, hogy 100%-ra megcsináljam az összes Festival eseményt, ha már jók lesznek a szerverek.
A másik viszont az, hogy már a FH3-nál is ugyan ezek a gondok fennálltak, nem tudom mit vagytok meglepődve. Persze azóta illett volna javítani, de ez nem újdonság.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Pörgetés, vagy AH.
homerhamm
Ott is folyamatosan eldobta a kapcsolatot. Ugyan az ment mint most.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26250 üzenetére
Szerintem a játékban, driftnél az egyik legfontosabb (a kipörgésgátló kikapcsolása után) a manuális váltó. Mert a játék nem úgy van megírva, hogy az automata váltó drifteléskor is jól váltogasson. Nyomaték simán elviszi hármasban a kocsit. (Én szoktam le/fel váltogatni, de nem muszáj szerintem)
Vannak más kocsi+beállítások, amik más fokozatra vannak beállítva. Én a leírt pároshoz írtam a 3. fokozatot.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Nincs fél órád megszerezni ingyen?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz csaabz #26269 üzenetére
Ez csak egy tanács, nem állítom, hogy mindig fog működni, de nekem szokott.
Nézd meg, hogy mi a feladat elvárása. Most pl BMW. Nézd meg milyen BMW-d van, válassz egyet, és nézz hozzá tuningot. Aminek a neve arra utal, hogy pont erre a feladatra állították be. Sok ilyen tuning lesz nyugi. Válassz egy olyat, ami sok csillagos. És próbáld meg azzal.
Az esetek 99%-ban elsőre meglesz minden feladat így.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Beszarás. Van ez a Fesztivál esemény, a Túraverseny. A harmadik futamon, volt egy fix első gépi ellenfél. A pályán nem ment, nem látszódott, de ő nyert. Hát ez mi? Végig én vezettem, sehol senki előttem, térképen se jelezte, és második lettem. Nyertünk összességében, de na..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz homerhamm #26297 üzenetére
Van a hud-on egy kis jel külön, azoknál, amiknél lehet.
De nem, azzal nem lehet.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Jól vettem észre, hogy ezeket a Fesztivál mutatványokat nem kell harom csillagra megcsinálni. Elég csak az adott kocsival teljesíteni?
Mert szerintem, nekem háromból kettő tuti nem lett harom csillag elsőre. Még is simán megadta, hogy sikerült.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz cyberkind #26294 üzenetére
Sokkal több pont, sokkal több idő. Ennyi erővel kipörgethetsz értékes kocsit és eladod. Én Daytonát pont pörgettem tegnap.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz cyberkind #26304 üzenetére
Ahogy nézem, azért nem autó van, ami sokat ér AH-ban. Esett még egy Sesto SE. Talán azt tudtam, a legtöbbért feltenni. Pörgettem 80-at ma. Azért nekem még van hiányzó autó bőven. De dög unalom ez a farmolás, bár könnyebb mint FH4-ben.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Én nem nagyon használom a Sesto FE-t. Corvette-tel farmolok. De szerintem nem fogok egy ideig megint. Élét veszti a játék tőle.
A borítós Mercit örömmel fogadtam volna ebből a sok pörgetésből, nekem meg az nem akar esni.
Amúgy, most nem esküszöm meg rá, de szerintem nekem a Sesto, az első pörgetésből kiesett az első nap. Csak nem foglalkoztam vele, mert nem csípem a Lambo-kat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Megöli hallod. Egész nap nyomtam. Elég volt...
Kupon.. Először azt hittem, hogy véletlenül ellőttem ehy Ford F450-re. Aztán tegnap kiderült, hogy nem is. Így viszont fiam választhatott. McLaren F1 GTR lett belőle.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz C4mp3r #26377 üzenetére
Most én rivális elismeréseket csinálom épp. De a tervem az, hogy ráfekszek a drift zónákra nagyon. Amikor 3 csillagra csináltam őket, nagyon élveztem én is az FD Corollával.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz csaabz #26382 üzenetére
Most csináltam meg. Eszembe sem jutott megnézni, hogy megadta e, de olvastam a kommentedet, gondoltam megnézem. Nekem se adta meg. Én a repülőset csináltam. Akkor fasza.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Huh.. Megvan az első feladat a játékban számomra, ami rendesen megizzasztott. Pedig, alapvetően nem nehéz, nem is gondoltam volna, hogy kb 50percembe fog telni, mire sikerül. Ez pedig az egy tiszta kör a Kolosszus-on. Már majdnem fel is csesztem magam rajta, de azért nem. Végül sikerült, de melós volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Megcsináltam az összes Rivális elismerést. 130/130
Aszfalton végig S2-vel, hogy gyorsan haladjak. Terepen S1-gyel. Volt pár pálya ami nem volt egyszerű, de összességében nem nehéz. Nem akartam lassú kocsikkal csinálni, mert még holnap sem végeztem volna.És még mindig top1% vagyok, 8,2 millió játékosból. [kép]
A következő nem tudom, hogy mi lesz, amit megcsinálok. Az utakat még mindig nem fedeztem fel mindet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
válasz Wesder #26453 üzenetére
Igen, Prestige szint. 200 után fordul át újra lvl1-re + 1 csillag. Így most 260 "valamennyi "vagyok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Egyébként azoknak, akik benne vannak a PH! Klubban, jelzett valakinek, hogy Rivális időt javítottam? Nem tudom, hogy hogyan működik ez.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Wesder #26457 üzenetére
Csalóka ám. Mert ha farmolod például a Willys szuper pörgetést, ott nagyon gyorsan szinteződsz. Szóval ilyen nagyon magas szintűek, szétfarmolták már magukat. Egyik nap én is csináltam, de elegem lett belőle.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #26461 üzenetére
De csak akkor kapsz ha konkrétan a te szellemautód ellen megyek, vagy ha a kör amit mentem, jobb mint a tied?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz parandroid #26464 üzenetére
Nem tudom, rád nagyon nem emlékszem. De ha csak egy üzenetet kaptál, akkor biztos csak az számít, amit a te időd ellen mentem. Mert ma nyomtam le az összes versenyt. Ha nem úgy lenne, kapnál jó sok üzenetet. Feltéve persze ha megelőztelek.
Vagy lehet, hogy csak a barátok kapnak? Klubtagok nem?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz GhanBuri Ghan #26475 üzenetére
Kipörgésgátlót kapcsold ki. Körversenyt indítsd el, aztán menjél be a "szántósba" és driftelgess kettő nagyot. Nem kell az úton csinálni, nincs megkötés. Tolod balra a kormányt, plusz nyomod a gázt, aztán csúszik majd keresztbe. Ennyi. Be sem kell fejezni a versenyt, megcsinálod a két driftet, kiírja, hogy kész a feladat, és kilépsz. Ha gondolod, tuningold fel jó erősre a Godzillát, úgy könnyebben sikerülhet.
Úgy veszem észre, hogy itt a játékosok nagy részén kifog ez a drift dolog úgy általában.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Az a kocsi, gyárilag több mint két tonna (2,3). Oké, hogy tuningolni lehet, de ne várd, hogy úgy forduljon mint egy gokart.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz joey04 #26485 üzenetére
Azért könnyebb szerintem az 5-ben a drift, mert nagyon szélesek az utak. Van hely. Nekem ez tűnt fel elsőre.
Ha már drift megint a téma, félig off, de eszembe jutott, hogy vajon lehet e a játékban "clutch kick" driftelni. Ez az a technika, amikor nem kézifékkel, hanem kuplunggal indítod meg a driftet. A játékban van opció manuál váltó + kuplungra. Szóval elvileg meg lehet csinálni. Aztán kérdés, hogy úgy működik e, mint a valóságban.
Eredetileg, régebben úgy is tartotta a szokás, hogy az az illő, ha minimum a megindítást clutch kick-kel csinálja a pilóta. Mert a japánok is így csinálták. Ma már ez annyira nem igaz. De az emlékeimben még él olyan magyar drift futam is, ahol levonás járt ha valaki belekorrigált kézifékkel. Aztán lehet, hogy rosszul emlékszem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26488 üzenetére
Elvileg így keresd: PH! (vagy ha még a régi tag-re is lehet keresni, akkor PHFH, de jelenleg PH! a klub tag)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Döglött Róka #26487 üzenetére
Úúú király! Meg is próbálom majd ma.
Vajon mire állítja alapból a kuplungot a játék? LB-re?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Joccc07 #26491 üzenetére
[link]
Remélem benne is vagy a klubban, úgy nem láttad, hogy mi szerepel a nick-ed előtt.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Engem annyira nem érdekel az a Taycan. Fiam kedvence. Viszont akkor már lehetne a játékban Tesla S Plaid is. Bár eddig talán még nem is volt Tesla a FH-ban ha jól tudom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs