- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz kukinyo #36137 üzenetére
Látom hozod a színvonalt: csak kötekedés neuronműködés nélkül. Ha azt komálod, hogy mindenféle akció nélkül mennek körbe-körbe a járművek, akkor arra ott a modellvasút, van neki fóruma is, lehet csatlakozni. Ha meg versenyt nézel, viseld el, hogy vannak olyan szereplői, akik előrébb is akarnak kerülni: ugyanis a verseny erről szól!
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Misi 007 #36537 üzenetére
röviden csillogósra fényezett nagy rakás x@r. Érdekes, hogy a AI sofőrök képességeiről nem mondott semmit sem, pedig egy játék élvezhetőségét még a látványnál és a fizikánál is jobban megdobhatja. Néhány Hamilton virtusú bot képes egy szimulátort leselejtezhetetlenné tenni...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz proof88 #36629 üzenetére
Szerintem meg a rugónak van ehhez a legkisebb köze. Egyrészt Maszat sose volt Lonzi nívója, másodszor tavaly elvesztette az önbizalmát, amihez mára némi frusztráltság is társult, harmadszor Lonzi kapja a nagyobb figyelmet. Maszatnak szerintem semmi mókolás sincs az autója körül, a különbség pusztán ennek a három tényező szuperpozíciójának köszönhető.
Utánam a kondenzcsik!
-
-
Nowhereman
őstag
válasz SpongyaBob #36799 üzenetére
vagy lehet, hogy mert nem egyedül Lajos lépte át...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz kukinyo #36811 üzenetére
Nem csak Lajost! De rohadt feltűnő, ahogy börni kis kedvencei felé szokott hajlani a bírók keze(ne felejtsük el kinek is köszönheti beosztását csárlivájtin). Igen, többek közt Sumák se tartozik a liblingek közé. Pedig Sumák messze értelmesebben kezelte a keményebb valagába rohanást, mint maszat. Igen, Gombos fűre szorítását Vettel megússza, tán még meg is dicsérik, Sumák megkapta volna érte a büntetését, Lajosnak meg már állították is volna az égő keresztet.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Talán még hozzá lehetne tenni, hogy volt olyan, ahol edzéskor 3(!) másodperccel kalapálták el a mezőnyt. Mégse volt dögunalom a szezon, hála annak, hogy nem olyan redbullosan értelmezték az egyenlő bánásmódot.
Különben meg az egész szezon eléggé rávilágított börni dilettantizmusára. Gordon Murray azért hagyta ott a Brabhamet, mert börni nem hagyta, hogy ezt az autót megépítse, hanem valami hagyományosabbat akart volna látni. Elég jó kis riport is volt az Murray-vel, amiben lerántotta a leplet börniről, hogy kb. annyit tud az autóversenyzésről, hogy nagy lóvé van benne. A versenyzőknél is az igazi underdog storyk szoktak az igazán érdekesek lenni.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #36957 üzenetére
Nem csak magyarnak. A legpáneurópaibb gondolkodásmód a rasszizmus azon formája, hogy ki keletről vagy délről jött, az az inferior emberféleség. Ha a török nyert volna, akkor is a németet hozták volna ki elsőnek.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Az egészben az a röhej, hogy a szavazatszámláló valszeg az IP mellett a beérkezés idejét is rögzítette - lévén erre is hivatkoztak. Ha meg van az adatkupac nem lett volna gyorsabb percek alatt összeütni egy progit ami a szabálytalannak ítélt szavazatok kihagyásával számolt volna, ahelyett hogy röhejessé teszik magukat sorsolással meg újraszavazással.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Szabesz #37014 üzenetére
Igen, kb. az ilyen szintű veszély miatt nincsenek puha pöcsű reklámarcok a moto-GP-ben, míg a forma1-ből lassan teljesen kiszorítsák tökös kőarcokat.
A fene vinné el csontos-kezű kaszás uraság ízlését! Nincs elég plebsnyomorító aljadék ember ezen a világon(akikről persze egy rohadt rossz szót se lehet mondani, ha megmihálylanak, a többi aljadék meg szenté avatja), hogy az ilyen pompás fickók között arat, akik a hétvégi sör mellé valami örömöt csempésznek az átlagjobbágy nyomorúságos életébe...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #37023 üzenetére
No végre egy ember, aki felfogja a világból jövő inputot..
A plebsnyomorító a prolik jogait semmibevevő éhbérért robotoltató mágnás, vagy a kurvája, a törvényeket a megbízóik ízlése szerint a nép és az ország érdekeivel szemben alakító korrupt politikus, és a hasonlók. Hja és persze a világ legexkluzívabb hirdetőfelületére(F1) is tolják befelé a reklámarcaikat, az igazi gladiátorok kárára. A moto-Gp kisebb publicitása és nagyobb veszélyfaktora miatt még nem zsúrpubisodott lefelé. Csupa atomarc, akik nem teremnek miden bokorban.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #37031 üzenetére
A formula1 maga a következetlenség a biztonság szempontjából. Csinálják a fesztivált olyan szitukban, amikor legfeljebb csak néhány karosszéria idomdarab léte van veszélyben, mikor meg kis híján kiirtanak egy fél pályamunkásbrigádot, akkor semmi se történik. Bevezették a sárgazászlós szabályokat, de bár rendre megszegték, elvétve van bünti belőle: majd talán ha majd valamelyik sikerrel le is tarolja valamelyik munkásbrigádot...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #37039 üzenetére
Annyi bizonyos, hogy az aszfalt nem egy csapda mint a sóderágy, így elmondható, hogy nemszelektáló jellege miatt tényleg lopja a lehetőséget a sereghajtóktól. Viszont inkább egy kellemes mély sóderágy, mint a szándékosan aszfalt szélére pakolt fal, mint Koreában. A sóderágyban nem törik ripityára a verda és nem pattan vissza belőle a roncsként egyéb törmelékekkel kísérve a pálya közepére, a SC fázis rajongóinak nagy örömére...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37035 üzenetére
"~5MW-ot fogyaszt a világítás óránként..."
csak megjegyzem, mert meglehetősen gyakori hiba: A Watt, MW - teljesítménymennyiség, amit nincs értelme időegységenkénti - óránkénti értékre vetíteni. Ez olyan, mintha a X motor 700Le-t adna le percenként - értelmetlen, mi?Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz mephi666 #37080 üzenetére
nem rontottam el - döntsd el: 0.2l/km vagy 2000lkm - az nem megy, hogy a számokat osszuk, a mértékegységeket meg szorozzuk. Ahogy a villanyszámlán nem kW-t hanem kWh-van ugyanígy a szingapúri parádé is 5MWh-óránként azaz = 5MWh/1óra = 20MWh/4óra = 5MW a rendszer. Az helyes hogy 5MW-ot fogyaszt, de az nem, ha hozzáteszed hogy óránként, mert az W/s-jellegű dolg lenne, ami mondjuk lehet teljesítményrugalmasság, de nem fogyasztás.
Az egészet nem kötekedésnek szánom, csak arra, hogy tegyünk kicsi rendet a buksiban, ha már kedvelt téma a kommentátorok szapulása.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz SpongyaBob #37575 üzenetére
A pilótákra én hol használtam jelzőt?
Börni nem semleges, pozíciókba a spanjait juttatja, a többit meg arkd össze...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37577 üzenetére
Az ideális ív sose volt szabály. Az viszont íratlan szabály volt már a kollegiális temetések korszakában is, ha a támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett akkor már nem lehetett rázárni. Amíg börniék nem hülyítették meg a rendszert, így működött majd egy évszázadig.
Különben nem is az érték volt fegyelemre méltó, hanem hogy nem hozták ki Lajost automatikusan bűnösnek.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz Qorthral #37760 üzenetére
Először is, ne fogjuk a koreai koppanásra a buktát, mint ahogy Massa vb.-je se kispiké simlijén ment el. Ha nem szarháziskodta volna végig az évet a csapat, akkor Koreában már világbajnokként csattant volna a falnak. A szezont kezdték a 20 másodperces kerékcserékkel, majd mikor véletlen Vettel is szívott miatta, hupsz! - minden kerékcsere szuperül ment. Utána jöttek a rögtönzések: Törökország - csak az időmérőre érkezett diffúzor, spórolj a benyával! ; Kanada - váltócsere(ez csak gyanús lehet), a versenyen addig korcsolyáztatják a használt gumikkal, amíg a kerékcsere után épp Vettel mögé jöhet vissza; England - szárnycsere; Belgium - a harmadik helyen egy kört váratják az interre állással, hogy a másfél kör hátrányban lévő Sebike előbb kaphassa meg az esőgumiját. Monza után álltak rá a mostan is futó pszichés hadviselés + elfusizás kombóra. Ha Berger a Mercit megfedi, mert Sumi egyébként jogos megdicsérése szerinte árt Rosbergnek(miközben azért a mercinél őnála se spórolnak a dicsérő szavakkal), akkor ne mondja nekem, hogy nem volt egy utolsó szándékos aljas húzás, hogy egyoldalú Vettel tömjénezésen túl, mint szakértő élő adásban előadja, hogy Webber hátracsúszásban egy olyan ronccsal, amelynek csak egy kereke éri a földet Alonsot akarta megtorpedózni. Ha egy kis csapatnyi aljalabanc tökéletes kánonban muzsikál, ne mondja nekem senki, hogy nincs karmester! 30 éve nézem a sorozatot, de ez a legteljesebb pszichés hadviselés amit ez idő alatt láttam, és egyetlen amelyet egy csapat a saját pilótája ellen viselt.
Ha meg ne adj isten meg pszichésen immúnis lenne valaki, még mindig tovább lehet lazítani a diffiművön...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #37773 üzenetére
"De akiket itt felsorolsz azok nem umond 2. számú versenyzők."
- leesett, hogy mégsem érti? Vannak emberek, akik csak valami imádat tárgyat keresnek, aztán szimplán attól éveznek el, hogy istenük nyer. Az egybites világképüket megzavaró dolgok istenkáromlásnak, a megzavaró személyt minimum hülyének tekintik. Vallási fanatikusok, politikai pártkatonák kritika mentes hadserege nem létezhetne nélkülük. Szinte mázli, hogy a fórumot nem lepték teljesen el.
Különben szerinted mikor nyert utoljára a mostohagyerek? Mert az emlékeimben 1989-ig kell visszatekerni míg egy jóval enyhébb szituban nyerte meg egy mostohagyerek a VB.-t. Hiába, nem megy az autó, ha a szerelők tesznek róla.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Robi BALBOA #37781 üzenetére
A balszerencse mellé még tedd még oda a bírói pártoskodást...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37903 üzenetére
Emlékeim szerint a legutolsó csapat, amely 0-ról versenyképes verdát tudott összehozni a legelső futamra, az a Jordan volt 1991-ben. A Lola meg többször megfordult a csúcskategóriában, de a 60-as évek óta nem sok vizet zavartak - mndhtani egyre kissebb eredménnyel.
Különben meg nem lesz 13. csapat. Azért indíttatott pályázatot anno börni, mert rettegett attól, hogy nem lesz meg a szerződésben előírt 20 autó a rajtrácson. Most ilyen veszély nincs. Ő meg ha lehet megspórolja az a néhány dodót a következő válóperére.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37942 üzenetére
Nos a Ferrarinál nem építenek arra, hogy az elkövetkezendő 20 évben Lonzi arcképébe csomagolva kínálják a Ferrarikat a piacon. Mikor jött Lonzi, nem volt dedikálva neki az alfasofőr státusz. A szezon derekára megmutatta, hogy ha valaki VB. szerezhet a Ferrarinak, az ő lesz. Így lett Maszat hátvéd. Ugyanígy ha az új szerzemény érezhetően jobb lenne Lonzinál, akkor őt tolnák a VB. megszerzésének reményében, magasról tojva Lonzi hiúságára... A Ferrarinál elmúltak már azok az idők, amikor az alfasofőr spanjai ültek a kulcspozíciókban.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Gabesz1019 #37945 üzenetére
Szerintem az a 40 verda nem hogy 20 évig, de percig se marad a raktáron...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz attisx #37970 üzenetére
Majdnem hasonlóan látjuk. Az 1-2 liter nitrót is be kellene osztani. Viszont az ilyen beosztásossal azok buknak, akik a hátulról előre fuss játékban többet kellene koptatniuk a rendszert. Nem jó ez sehogy se. Max. azon lehetne tenni, hogy a reklám csak az autó festésén legyen, ne pedig a kormányt is az tekerje.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Az a legnagyobb röhej, hogy a Renault ellensúlyos lengéscsillapítóját betiltották, mint mozgó aerodinamikai elemet, mikor ez a motorfütyültetős móka sokkal inkább kimeríti ennek a szabálynak a megszegését... /tavaly az F-ducktnál is térdel meg kézfejjel kellett a lyukakat befogni, hogy ne szegje meg ezt a szabályt.../
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #38096 üzenetére
Nos, az érvelésednek egy buktatója van: Anyagiak terén jelenleg a Williams a legleégettebb csapat, ahol a legvastagabban tejelő fizetős(pásztor), vagy a legolcsóbban tekerő veterán(barika) helyébe lépne. Ha valami sztárgázsit akarna, akkor valami hatalmas szponzor kéne mögé - de az már megjelenhetett volna Rallyban - lévén ott privátként is jobb esélye lenne a VB.-re, mint a Williams-szel...
Szerintem egyszerűen elmúlt a rally varázsa, és a Williams jónak tűnik a bemelegítésre...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #38135 üzenetére
Nos, lehetne sorolni a Legatyásodott sztárokat Michael Jacksontól Mike Tysonig akik hihetetlen pénzhegyeket tűntetek el. Feltételezem Raikó se a befektetők új üdvöskéje.
Viszont két év kihagyás után szerintem hidegen nem hozza még Barika szintjét se. Sőt legyünk tisztában: Amióta felmázolták az 1-est a gépe orrára, azóta csak elvétve hozta a színvonalat.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz rocket #38411 üzenetére
Hát érezz egy kicsit a Red Bullal! Áthágják a költségvetési tetőt(most még a FOTA-t is szétverik miatta), minden féle morális szabályt, össze-vissza hazudnak, csak hogy Vettelből Coca-Cola embéma értékű reklámarcot faraghassanak, és erre egy qrva defekt elrontja azt, hogy ebből a tucattermék kölökből minden idők legnagyobbját csinálják, nagyobbat Sumáknál és Fangionál. És természetesen nem az autó magasan jobb az egész mezőnynél ahogy az ifjak tesztje mutatja, hanem a Bed Bull-t nyakaló csodagyerek. Ő még fingani se tudna úgy, hogy Horner és Marko ne ömlengene egy hatalmasat miatta. Börni még súlyos perecek után se szokott megjelenni, most meg már majdnem lesmárolta(mindenesetre a homoerotika oszkárjára igényt formálhatna az ottani viselkedésével).
Milyen kár hogy olyan éles a kontraszt Webberel, akihez olyan unottan döcögnek ki a szerelők - lévén egy büdös rossz szó se fogja őket érni, ha fél perccel tovább tart a kerékcsere, és Webbonak se lehet olyan megmozdulása, amiért ne menne a szidás...
Hogy Lajos és Lonzi szívélyesen társalog? Mint Gladiátorok hivatalból gyűlölniük kell egymást, de most nagy cipőt, kemény kalapot és krumpli orrot hordva mindketten csak egy porondbohócok ebben a cirkuszban - minek a harag.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #16741888 #38431 üzenetére
Ezzel az egésszel az a gond, hogy a hétvégi gladiátormeccs helyett pankráció színvonalú kólareklámot látunk. Előtérben a kis Justin Bieber reflektorfényben vernyákol, a nagy gladiátorok meg csak háttértáncosként lehetnek jelen. Aztán a "szakértő" gyökerek nyilatkozatai - Jaj! Mekkora mázli, hogy a közvetítők a háttértáncosokat is mutatják!
(Webbo szerződését meg nem olvashattuk, de szerintem van benne kiugrási kiskapu - nem lepődnék meg, ha a papírokkal ellentétben jövőre a Ferrarinál tekerne)Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #16741888 #38451 üzenetére
Az visszatérő jelenség, hogy valamelyik csapatnak sikerül összehoznia egy mindent verő verdát, és nem is fullad unalomba az egész, ha a csapaton belül hagyják versenyezni a fiúkat. Ha viszont leosszák a lapokat akkor el van qrva az egész, ami csak az olyan félkegyelműeknek tetszik, akik szerint a pilóta bénasága miatt repül le a hátsó szárny...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Robi BALBOA #38516 üzenetére
Jó eredményt senki nem érhet el jó autó és csapat nélkül. Jó autó nélkül nagy adag szerencsével egyetlen győzelem is hatalmas siker - de még ez sem mák. Panis anno Monacoban hibátlanul és gyorsan tolta végig a versenyt, amikor szinte mindenki besokalt, Herbert pedig az Europa GP-n a káoszában sem a gumiválasztásban, sem a vezetésben nem hibázott, miközben a nagymenők halmozták az élvezeteket. Aznap ők voltak a legjobbak.
Ha Sumi a Jordan 191-es helyett valami igazán nulla technikába ült volna, simán egy lehetett volna 10GP3rajt-1célbaérés-0pont statisztikájú fazonok népes táborának...
Ha meg a csapat nagyon a csapattársat komálja az esélyek valahol a csapattárs szezon derekáig való komoly lesérülésével van egy nívón, akármilyen tehetséggel is...
Fortuna kegye nélkül üléshez se juthat az ember, ha meg valakit nagyon imád a qrvája, annál akár a fél mezőny is jobb lehet, mégis VB. lehet...Utánam a kondenzcsik!
Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen