Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
Egyébként Toyota, Williams, Ferrari, Mclaren, Renault nagyon együtt van, a Brawn, Red Bull, Bmw amik előrébb. Valaki javul pár tizedet már megy a nagy kavarodás, aki jobban fejleszt év közben az lehet a nyerő, bár a Brawn tényleg messze van eléggé.
JJános, én egyszer utánaolvastam, hogy a Ferrari előtt miket csinált Barika. Most hogy ilyen autó van alatta és tuti nincs csapatsorrend egyáltalán nem biztos, hogy nem veri el Buttont idén. Így pedig erősen esélyes még a vb-re is. Én neki drukkolok Brawnon belül. Button egyébként nagyon sokára nyert pedig megvolt alatta a technika már előbb is. Teljesen hasonló a két pilóta karrierje igazság szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #36902 üzenetére
"De vicces új csapatként elkönyvelni, amikor dokumentumok születtek, amik szerint a Honda F1 csapatát vette át Brawn pár kifli áráért." ez engem is zavar, mindenhol az megy, hogy az újonc csapat megjött és nyert..nem tudom, szerintem egy kamerába nézve kimondott köszi azért kijárt volna a Hondának, de lehet hogy tilos mert nem szponzor/tulaj... De a pilótákat öröm volt látni félre értés ne legyen, csak nekem ez a saját magunkról nevezünk el valamit már szúrja a szemem, egy zeneműnél vagy egy személyes dolognál még elmegy. F1-nél annyira nem egyszemélyes a játék, szerintem. Magyarul Dennis és Briós mellé nagyon hamar "felnőtt" a szememben Brawn "úr" szakmailag nagyon ott vannak, emberileg néha nem
-
Peat;)
veterán
válasz Integra #36967 üzenetére
Gusztustalan? Nézz utána kicsit, a Renault már egyszer kérelmezte a maiakhoz hasonló diffúzorokat...igaz kicsit megelőzték a korukat. 2007-ben volt asszem. Meg az is igaz hogy őket elutasították. A lengéscsillapítóval is megszivatták őket. Gusztustalan? Ja, csak most akkor kinél is?
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #37026 üzenetére
Tényleg nem tudom, nem is érdekel. FIA-t sosem szerettem, így felesleges belemenni. Azt tudom, hogy a Renault az egyik legkreatívabb csapat volt. Aztán elkövették azt a hibát, hogy tavaly a motorszabályt tartották be, idén meg az areot. Ezért gusztustalan a csapatvezető egyesek szerint..szerintem is egy nagy tahó Briatore de a bunkóság mögött ott van az igazság is.
-
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #37559 üzenetére
Azért hihetetlen, hogy anno a debüt után pár héttel már ugyanígy megvetettem azt amit képvisel ez a srác a médiában, mint most, anno frankón leírtam mi van vele..pedig nem vagyok hű de jó emberismerő, de ami ordít az ordít. Ez is bemagolt pr maszlag amihez annyit tett hozzá hogy félrevezették, Trullitól elnézést kért már egyáltalán? Vagy ő nem számít mert nem drukker akik veszik pólókat és akiknek a számával a szponzoroknál állítják, hogy a legnépszerűbb csapatok egyike az övék.
A két fasisztázó a fórumban elnézést kért már? Csak beleolvastam de láttam hogy van. Vagy csak ezek az "enyhe" gyanusítgatások mennek továbbra is? Egyáltalán mi az hogy fasisztának állítanak be valakit egy sportfórumon következmények nélkül?! Miért kell idáig süllyednie a fórumnak?
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz -Mike- #37563 üzenetére
alázzá csak, de én legalább nem töltök ilyen szemetet le mert már előre tudom mi van benne
Alonso is odatette magát nyilatkozat terén ahogy olvastam, neki pedig aztán marhára ideje lenne meginzultálni Brióst lendületből egy első szárnnyal. Ennyire ratyi Renault...idei év is elúszott...csak az egyéni vb lesz meg. Pique-vel
-
Peat;)
veterán
Ez a Vettel gyerek nagyon ügyes, most hogy Webber a csapattárs aki mindenkit lenyomott, illetve Rosberggel voltak talán hasonló szinten..hát no comment.
37733: Hami múltkor is simán elkerülte a dolgokat, de most szerintem nincs meg az autóban a potenciál, mert a gumikkal mindenki jobban bánik. Ők múltkor meg abban emelkedtek ki, vagyis nekem úgy tűnik, mintha vezetésben jó lenne a mclaren (egy rönyóhoz képest mindenképp), csak lassú.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #37794 üzenetére
1. Kubica
2. Glock
3. Button
4. AlonsoKiminek véletlenül csak két kereket rak fel a Ferrari, azt is a tavalyi pálya szélén felejtett set-ből.
-
Peat;)
veterán
válasz Integra #38636 üzenetére
csalónak én soha nem nézném és először látom a fórumban szerintem ezt a szót...
egy Briós/Dennis szerű fajzatnak már sokkal inkább nézném, tök véletlen övé lett a Honda + 100 misi és még tapsol is, hogy a BrawnGP milyen szuperjófejarc ami mellesleg a saját nevét viseli...a Honda kiaz? ja aki milliárdokat költött? hol van az már? Végülis megérdemli a Honda, a Toyota az ami negatív eredményt produkált, ők mégis kitartottak közben meg ment a sajnálkozás tőled is, hogy nem tehet mást a Honda... nekik talán nem is lett negatív az évük..
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #38647 üzenetére
Mint ahogy anno most sem tudjuk a teljes igazat, ez megint kamu, hogy csak egy ember nevéhez fűződik ez a dolog. Hamilton már lebuktatta hogy nem 1 ember, mert többes számban beszélt arról hogy megvezették. No de ha ki akar kupálódni jobban tenné ha lépne ettől a bandától, most nincs is ok hogy maradjon , Williams-el is jobban járna idénre, szerintem Nakajimát azonnal kidobnák érte. Nem is hülye ötlet .
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #38658 üzenetére
Én is így gondolom, nem lenéztem Nakajimát ezzel, de Hamilton már vb, így szponzorügyileg is erős háttere van, meg benne ott van az a vb alkat plusz, márpedig ezzel az autóval lehet menni a vb-ért is akár. De Rosbergben/csapatban eléggé csalódtam, hogy nem tudják kihasználni a gépüket, bár ez igaz a Red Bullra is.
Nem hinném hogy érdekelné a Williams csapatot ha elvesztené a Toyota motort (kapnának mást akkor főleg Hamiltonnal), nem arról híres hogy a legerősebb, bár most szerintem abba is belepiszkáltak mint a Renault-ba. Nakajima versenyeken egyébként teljesen korrekt, csak időmérő nem megy neki, már én is álltam ki mellette a fórumon. Satotol már most jobb szvsz, és a japcsik később érnek.[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #38830 üzenetére
Ez a Brawn GP-nek nincs pénze dolog nem értem hogy jön elő mindig, 100 millát kaptak a Hondától a kész autó után, a talán legértékesebb infrastruktúrával együtt (hány és milyen méretarányt megengedő szélcsatornájuk van most? és mennyi a Renault-nak? pl? kb negyed hatékonyságú a rönyó szélcsatornás háttere) úgy hogy Brawn egy kanyit nem adott bele a csapatba saját zsebből, illetve egy eurót. E mellett szponzortárgyalásokat folytatnak és a költségvetés idén durván lecsökkent, már abból a 100 millából is simán el kéne hogy menjenek fejlesztéssel együtt féltávig minimum. Vagy lemaradtam valamiről? Nem értem ezt az atmoszférát amit kialakítottak a BrawnGP körül, ez is elment a cirkusz irányába, szerencsére a két pilótától nem sajnálom a sikert, ők megdolgoztak érte.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #38842 üzenetére
Nézd ez egy tavalyi költségvetésből kiinduló nyilatkozat, miközben idén a Mclaren, Ferrari, és mások is csökkentik a költségeket. E mellett most van a legnagyobb érdeklődés a csapat iránt, aki több hét alatt nem tud keríteni átmenetiszponzort ekkora médiaközépponttal ott nincsenek megfelelő képességek(rémlik hogy jaguár pl gyémántot reklámozott, vagy mozifilmet? az is pénz). Brawn remek szakember de nem ilyen irányba, Fry meg sosem ért el semmi kiemelkedőt.
A 100 milla meg rengeteg helyen lejött, így valami biztosan igaz belőle. Az hogy ezt megint nem árulja el a jómadár az természetes. Kb ezért is unszimpi a csapatvezetésük. Elvárják lassan hogy a feneküket is kinyalja valaki, hát az f1 nem a sült galambok röpködéséről szól, minden francot megkaptak. Brawn ha magáról nevezte el a csapatot akkor nyúljon a zsbébe pl. vagy az már nem poén? Ejj de ellenszenvesek, megkapják a teljes játékarzenált és most az a baj hogy nem tudják fenntartani, úgy hogy az üzlet ajtaján kopogtat a tömeg és már arról is repkednek a pletykák hogy mercedes is oda állhat..ez azért valahol nevetséges. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #38844 üzenetére
http://www.vezess.hu/forma1/honda_gratulalt_brawneknak/18115/
egy korábbi ködösebb fogalmazás: http://www.formula.hu/f1/a-honda-sok-sikert-kivan-brawn-csapatanak-c25431.htmlÉn is lemaradok sok hírről, de ha mondják akkor legalább megnézem nem leírom hogy én nem láttam és kész nem veszem számításba.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #38860 üzenetére
semmi gond, mint mondtam nekem is sok az új dolog itt, csak ha abban a témában beszélgetek (na jó én vitázok általában ) akkor megkeresem vagy kérek linket
egyébként én nem azt mondom hogy igaz, csak azt hogy valami igaz belőle, beleszámítva hogy 300 millával mentek tavaly akkor a munkaerő csak önmagában valóban kitehet 100 millát, lehet a hírportálok is csak ennyit okoskodtak és onnan a szám..de valóban eléggé megkapták a hátteret amit még soha egy csapat sem, ez a lényeg, ha ezzel nem tudnak élni akkor azt meg is érdemlik az én nézőpontomból
-
Peat;)
veterán
válasz wildrain #38938 üzenetére
a5.hu-ról:
a Renault jogásza, Andrew Ford is, aki kijelentette: "Nem arról van szó, hogy a Renault nem jött rá valamire, amint (Ross) Brawn állítja, hanem arról, hogy az FIA illegálisnak minősítette a megoldást. Ekkor hagytuk abba a diffúzor tervezését."Azért kíváncsi lennék akkor pontosan mit kérdeztek meg és utasítottak el. Amennyiben valóban hasonló megoldás volt, akkor talán felesleges a magyarázat...nagyobb szenzáció ha Brawn "újonccsapata" van elöl. Na meg bárki bármit mond, én nem hiszem el (ettől még lehet) hogy sem a Ferrari, sem a Red Bull (Adrian), sem a Mclaren sem a Renault nem próbálkozott valamivel. Kiket is fegyelmeztek az elmúlt években? Lengéscsilapító, padlólemez, hajlékony szárnyak... bizonyára azóta megszentesült kisbárányok lettek ezek a csapatok.
No de Red Bull-ra remélem hamar felrakják ez a bejglitepsit vagy mit és Vettel elküldi nyaralni a BrawnGP-t. , többi autó esélytelen szerintem hogy odaérjen már még hatalmas ponthátrány előtt. (na jó a pontrendszer? még hamarabb lesz vb Button mint éremrendszerben)
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #38954 üzenetére
Ahogy a Ferrarinak meg Rönyónak egyaránt. Ugyanakkor a Red Bull jóval ezen csapatok előtt jár, ha nem törik az autót akkor nem maradnak le, 3.-4.-ek az erősorrendben...az hogy ezt nem tudják kihasználni meg Vettelt megbüntetik olyanért amiért pl Hamiltont büntiznék akkor megint jönne a Mózli ősei márpedig.. szóval ez már egy másik dolog, eddig nem jött össze nekik. A másik csapat a Mclaren, ők meg pont azért mert nem kell radikálisan átalakítani az autót, illetve legutóbb ezt olvastam. Azóta ki tudja. Érdekes a dolog, Williams-nek meg Toyotának én örülök mondjuk, azt már többször leírtam melyik csapatnak nem. Kb a miatt amit a fazon (Dízeles, elnézést nem emlékeztem nevére) írt az előbb...egy szponzor meg egy brawn = vb autó..hát persze, meg a honda milliárdjai.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Ebben a rendszerben egy féleképpen lehet felzárkózni: ha Button kiesik. Most hiába lesz mindig valaki második, legyen az Button akár...ha beelőzi néha egy toyota az még édeskevés lesz. Avagy 2 pont faragás...Olyan 30 pont előnyt kell összeszedni Buttonnak és már sima ügy ez az év. Ebből ha megnézed már elég sok megvan két futam alatt.
Éremrendszerben meg ha az év második felére elkészül egy jól sikerült autó, aminek most nincs diffúzora..nyernie kell és van esélye. Nem csak matematikai.
-
Peat;)
veterán
válasz -=Sziszi=- #39131 üzenetére
Ő mindig is az volt. Viszont ez a nyilatkozat is erősít abban, hogy már korábban is tudták(ha Button tudta akkor elég sokan), ez az autó élmezőnyben lesz. Vajon a Honda tudta-e? Nekem végig bűzlött ez az egész, meg hogy a Merci motort milyen gyorsan beépítették gond nélkül...Brawn nem csak a pályán taktikázik jól, erre gyúrt.
-
Peat;)
veterán
Azért kemény, hogy Rönyóra feltekerték pár csavarral az új kezdetleges diffúzort és ennyire meglódultak. Persze most az üzemanyagszintet már beleszámolva, hiszen q3-ba is szépen befért Alonso. Erre belenézek a fórumba és írja Sziszi nevű egyén, hogy nem a DDD számít.
Red Bull meg Monacoban bedarálja a mezőnyt. Csak a lekörözéseknél kell majd vigyázniuk...illetve ha valami DDD-t összehoz Adrian akkor bezony a pilóta és a kocsi is simán megvan (mert más pályán is jbbak lesznek) a vb címhez, talán a megbízhatóság a gyenge pont. Jól meg lesz keveredve a mezőny Európában.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz -XadAnuX+ #39287 üzenetére
Na azért a taktika nem valami okos, bár okosabb mint pl 15-18 körre bevállalni a lágy gumit.. Szerintem/remélem egy 6.-7. hely összejöhet erőből, aztán hátha jön egy mázli faktor. Illetve a versenybeállítás mennyire jön majd be a DDD-s autón, amire két edzést is elhasznált Alonso, lehet hogy a keményebb gumikkal nagyobb távot is bevállalnak jó tempóval, de lehet szopacs lesz
-
Peat;)
veterán
válasz -=Sziszi=- #39288 üzenetére
Bocs, nem azt írtad, hanem az írásod tükrözte azt hogy a DDD-nek annyi jelentősége nincs amennyit tulajdonítanak neki. (bár ezzel sem értek egyet) Csak átfutottam, így nálam volt a hiba.
-
Peat;)
veterán
válasz -XadAnuX+ #39292 üzenetére
Elég jól rajtol azért, meglátja a réseket. Múltkor sem ugrott ki finoman szólva, de meglátta a rést és 8-9. helyről valamit 5-6 helyett jött előre a nehéz autóval, sérülés nélkül. Azért ez nem általános inkább a gumikat eszi meg Alonso, de most abban is segít a DDD elvileg.
-
Peat;)
veterán
válasz PazsitZ #39316 üzenetére
Ha megy a szekér jön a pénz. Mit nem lehet ezen érteni? Most jelentettek be egy újabb szponzort, úgy mellékesen.
Eddig az időpontig erre az autóra költöttek magasan a legtöbbet a hátterük is a legdrágábbnak mondható. Ezt átvették 1 euróért meg még a munkásokra kapott pénzügyi támogatást is kaptak. Majd a sikerek után lenyilatkozta Brawn hogy frusztáltak a Hondánál hogy ekkora hülyeséget csináltak...köszönik ezt is gondolom neki. Már a 3. szponzorukat jelentették be asszem. Ezek után még mit kapjanak? Még pár száz millát és simogatást a buksira? Brawn valszeg hülyére vette a Hondát (korábban is tudták hogy jól sikerült, lásd Button nyilatkozat hogy nem érdekelte Briatora ajánlata a Renault-hoz..), a csapatot ő és Fry nem engedte eladni 100 millió dollár körül. Megtartották maguknak. Most még a Honda pénzét tovább akarják lenyúlni. Ez már a törvényesség határát súrolja, de még adjanak nekik? -
Peat;)
veterán
Vicces hogy arról megy a vita, miszerint a szponzorok szempontjából most a legnagyobb érdeklődéssel rendelkező csapatnak, egyáltalán nem gáz anyagi helyzetében jár-e az a 30 dollár millió vagy sem...
Briatore:
"Brawn a FOTA technikai képviselőjeként arra kényszerít, hogy több pénzt költsek, mint amennyit a költségvetésem enged. Nem vagyok Robin Hood. Szerencsére a Honda pénzt egyelőre nem osztották ki, így még beszélhetünk róla. Brawn gazdagabb mint a többiek, mert a Honda fizeti a költségeit, valamint további 130 milliót is kézhez kapott. Gazdagabb mint én." - mérgelődött a Renault csapatfőnöke."Montezemolo a tiltakozások ellenére is figyelt arra, hogy a FOTA összetartó legyen és segítsen a Brawnnak. A Mercedes még motort is adott nekik. Mint a FOTA gazdasági képviselője azt tanácsolom, hogy kövessük az FIA által meghatározott utat és a Brawn legyen új csapat: Így három évig nem kapnak pénzt a FOM kasszából és nem fizetik az utaztatási költségeiket."
Azért vannak itt dolgok amik lassan kiderülnek. Persze ehhez kell egy kis rálátás a dolgokra, hiszen ez is csak egy kis részlet. De én úgy gondolom az a pénz menjen máshova, pl egységes Kers fejlesztésre mint egy olyan csapatnak aki nem épp a szegény egér kategória. A hátteret tekintve pontosabban az első helyeken van. A likviditást tekintve pedig úgy néz ki megint nincs probléma, főleg az új szponzorokkal. Avagy az év eleji koldusegérből Bill Gates-é átalakult csapatot támogassák mert anno abban a tök más helyzetben azt mondták oké?
Van egy reklám, amiben kissrác óvodás kijelentéseket állítanak szembe a maiakkal. Pl. sosem lesz csaja mert azok olyan hülyék meg ilyenek. Hát bizonyára sokan mondtak olyat amit anno komolyan gondoltak de ma már nem...ez is kicsit az a kategória. A reklám egy Renault modellt reklámoz.
Persze a Briós kijelentés is köcsögség, hogy 3 évig nuku lóvé, de ezt az ideit én nem érzem fairnek hogy megkapják, illetve ha egy új csapatnak 3 évig semmi nem jár akkor rossz az a szerződés. Pedig asszem tényleg így szól, de nem értem miért kell szivatni az újoncokat, ha az első évükben is már jól mennek akkor abból az évből már kapják meg a részüket. Így a Brawn is kapja meg. Jövőre. A 2009-es keretből.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Ez a Ferrari hasonlít röhejes, egyrészt ők többet kapnak és ezt sem tudni hogy miért (asszem így van), de erre az esetre térve itt az adott év (most a 2008-as évről megy a vita) bevételeinek elosztását vitatjuk...tavaly én nem láttam Brawn Gp-t. Én Hondát láttam, egy hülye festéssel, Honda motorral, Honda tulajjal. Idén én Brawn tulajt látok, Merci motort, más festésű és szabályok általi tök új autót.
Megfordítom a logikádat: Ha jár a Brawn-nak ez a zsé akkor az nem jár a Torro Rossonak. Mert az legalább annyira Red Bull mint a Brawn Honda. Na erre mit lépsz.Ha valaki köcsög stílusban nyilatkozik attól még nem automatische hülye, de én itt ki is szálltam, Briatorét már én is szídtam eleget, most nem fogom, mert a stílusa megkérőjelezhető..de a tartalom az elgondolkodtató.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz -XadAnuX+ #39617 üzenetére
Alonso ha nem hibázik akkor kb Hamilton környéke/közvetlen mögött végez úgy mellesleg, csak megcsúszott és eldobott min. 10 sec-et. Bár baromi szépen csúsztatta Vezetési stílusban elég közel áll Hami és Alonso, csak Alonso már jobban beért, ezért is hibázott csak egyszer... A rönyó hihetetlenül ratyi volt az esőben az előző futamon, most pontszerzésre is jó lehetett volna, nagyot ugrottunk, simán jobb év lesz ez mint a tavalyi.
Red Bullnak gratula, nem lenne DDD máshol akkor nagy szopacs lenne mindenkinek, de ha a Red Bull-ra is felgyötrik akkor durva alázás lesz, de maximálisan megérdemlik. Azt nem vágom miért Vettelről mondják csak hogy vb esélyes...szerintem sántítós Webber még nem jött bele a ritmusba tökéletesen de ha elkapja a fonalat akkor én kinézem belőle hogy átveszi az irányítást.
-
Peat;)
veterán
válasz PazsitZ #39625 üzenetére
Tavaly én elneveztem magamban a füstölt Haminak a rengeteg elfékezés miatt, de ide nem mertem beírni ..azért teszi a dolgát a pályán szerintem nincs vele semmi gond általában amíg nem hiszi hogy átmegy Kimin mint xmenben a csaj a falon.. meg ilyesmi de ilyen hibák már nem hinném hogy jönnek tőle.
-
Peat;)
veterán
válasz Petya25 #39635 üzenetére
off: és az otthonodban található termékek 90%-nak köze van Kínához..ami az egyik legerősebb gazdasági hatalommá nőtte ki magát, aki olyan picike államot finanszíroz mint USA..méghozzá a legnagyobb mértékben
Kubicáról és BMW-ről annyit, hogy Heidfeld Glockra húzta rá túlságosan a BMW-t mint múltkor Kubica Vettelre, illetve Kubica megint törte az autót. Oké hogy rossz az autó, de azért ésszel is lehetne közlekedni.
Motion: hát Renault már szerzett pontot az idén...azé . Egyébként Ferrarit lehagyta nagyon, most a SC miatti futam előtti kiállás+megpörgéssel együtt is Kimi előtt végzett Alonso. Azért ez ciki.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #39765 üzenetére
Úgy néz ki csak elvesztett pár milla szurkolóbázist a Mclaren. Vannak akik bedőlnek ennek a mázas szövegnek a jelek alapján. Édes naiv világ, én már kinőttem belőle...
Egyébként ha egy srácnak gyűjtenek pl rák elleni műtétre de közben kiderül hogy teli találatos lottó 5-ös szelvényt rejtegetett akkor annak is jár a segély? Direkt a lelkis példa, de ezen csak átmegy mi a lényeg, Brawn nem adta el a csapatot, akkor nyúljon már bele a saját zsebébe is.. Ha meg nem teszi ne tartsa a tenyerét, mármint a másikat mivel az egyikhez a szponzorok és Honda pitizik, úgy hogy az ez évi költségvetés teljes összege már megvan valszeg. Jah fair akkor hogy még kapjanak. Bolond a világ.
Az a pénz mehetne az egységes Kers-re, vagy egy elem fejlesztésére, vagy egy ősrégi de nagy múltú pálya felújítására. Mint pénzes desznyóknak.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #39774 üzenetére
Azzal a k*csöggel? De azért mert az k*csög akkor a másik már széptündér akinek a popsitörlőjét is zöldhasúból kell megcsinálni? Szerintem nem zárja ki egymást hogy mindkettő egy kancsó. Na ennyit a kézműves foglalkozásról.
No de komolyan, azért elég egysíku az a gondolkodás aki az évad előtti és a mostani helyzet között nem tesz különbséget a pénzügyi rászorultság szempontjából, mondhatnám hogy körülményeken átgázoló önfejűség. Kegyelem alapján megszavazott pénzről van vita, nem arról hogy az járna alapból, csak úgy mellesleg.
Ez kicsit olyan mint amikor a magyar ember meggazdagszik véletlen akkor véletlen nem sikerül elfelejteni pl az ingyen tankönyvet ha sok a gyerek stb. Nekem ellenszenves na, van egy csomó ősrégi pálya, támogassák meg az egyiket, vagy adják nekünk magyaroknak hogy normális pályánk legyen...na ugye ez mennyivel jobb?[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz proof88 #39914 üzenetére
Nem akarok hülyeséget írni, de nekem úgy rémlik, hogy a beszüntetéssel ő is rosszul jött ki, mert előrébb végzett volna (nem kellett volna kimennie többet boxba).
A másik dolog, hogy lába elég komolyan el volt törve, alig tesztelt és akkor sem ment neki, nem vallotta be de nem hinném hogy a keze vagy a reflex/szem-el volt a gond...bitang lassú volt. Valószínű nem bírta a terhelést. Még most is biceg.
Ezek tekintetében már most is elég közel volt Vettelhez, mindenki a németről beszél, de én kinézem Webberből, hogy Európára úgy összekapja magát, hogy Vettelnek lesz feladva a lecke, bármennyire is tehetséges. Azt se felejtsük el hogy ez az autó nagyon bejön Vettelnek, míg a régi Torroval volt hogy Bourdais is egálban volt vele, persze akkor még fiatal volt nagyon, mármint Vettel.Az elmúlt években én egyébként az egyik legnagyobb baklövésnek Webber mellőzését tartom, szerintem simán élpilóta akinek több éve egy Ferrari/Mclarenben lenne már a helye. Úgy néz ki nála is a természet az ami gond és azt már nem nézték ki belőle, hogy úgy vigyen egy csapatot mint Schumi/Alonso, így nem kockáztattak vele.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Már a múltkori futamon is feltűnt, hogy Alonso sokkal később jön ki a boxba, mint az várható az időmérő után közzétett súlyadatok alapján (eső sc miatt hamar bement a boxba múltkor de piszok sokáig kint volt utána), de ma meg pláne.
Valami könnyített kasztni van Alonso alatt, vagy dízel lett a Renault motor?szemléltető táblázatok a5-ről:
[link] - súly
[link] - boxkiállásokNa nem mint ha ez számítana, hiszen pontszerzés is alig megy. Briatore viszont nem mondott akkora hülyeséget ezek szerint, csak a poént lőtte le, de azt a pár kiló megtakarítást inkább osszák szét az autón, hogy ne a driftelés különszámban nyerjenek vb-t idén.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #40606 üzenetére
Valószínű, de Kers ugyanakkor most volt Alonsonál ha jól tudom. Úgy néz ki nagyot akartak dobbantani idén a rönyós fejlesztők és Kersre építették kezdetektől fogva az autót. Így most van egy gnóm, többiekéhez képest konstrukcióhibás járgányuk ehh. A BMW-nek van még ilyen fura orra, nos nekik sem megy igazán...
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #40609 üzenetére
látom fogod az ironikus hangnemet
amúgy ferrari-rönyó csata megy, nem ez kellett? Nekünk már 5 pontunk van bibíPá 5kg benyát nem hinném hogy tud spórolni Alonso még azzal a tempóval sem amit nyújtott ma.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #40754 üzenetére
Bakker Hamilton velem egykorú felnőtt ember, most f1, a sarki zöldségesnek tett igéret 2 kiló eperre...édes mindegy. Ami az én számból hangzik el azért én vállalom a felelősséget. Hamilton szájából valami elhangzott és nem vállalta a felelősséget, nálam az nem felelősség hogy "félrevezettek", meg "nem hazudtam csak nem mondtam igazat". Tudjon nemet mondani, de én gyanítom hogy nem is vitatkozott, hanem elfogadta amit előírtak neki hogy nyilatkozzon..nem is érzi mit hogyan kéne. Hamilton pedig nem csak önmagáért kellene hogy felelősséget vállaljon, mivel közéleti személy, nekik tetszik vagy sem elég egy apró hiba.. Már nagyon itt lenne az ideje önállósodnia, mert fizikailag lehet hogy 24 éves, de más különben jó ha 16. Jót tenne neki egy Red Bul féle csapat, ránézek Vettelre és hallgatom a nyilatkozatát..ég és föld a két ember.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #40842 üzenetére
Rönyó dettó visszaesik, nekik még kevesebb újításuk lesz. Szopacs.
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #40844 üzenetére
Alonso szerintem jegeli magát azóta is és fogyózik tovább, hogy most legkönnyebbként indulva utolsóként menjen ki boxba majd. Na meg hiába az új diffúzor, ha a mostanival is vezethetetlen az autó, szegény Alonso ha elmegy Ferrarihoz egyik keze felesleges lesz, legalább majd újra integethet.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #41298 üzenetére
Tökmindegy honnan indul a két Ferrari, mindkét pilóta hajlamos gyenge futamra és maga a csapat is minden futamon hibát követ el. Tavaly óta nem az autóval van a gond, csak idén ráfoghatták az első pár futamon. Addig pl a Torro pontokat szerzett, az év elején még gyengébb autójukkal. Legutóbbi futamon látszódott egy kevéske (Kimit ott is beszívatták) összeszedettség és rögtön szereztek pontokat (ott volt a nagyfőnök asszem? ennyi elég volt, ez elég szánalmas). VB-be a legjobb autóval sem fognak beleszólni ezzel a személyzettel és most már leírom, ezzel a pilótapárossal. Massa maradt az aki, gyors de kiegyensúlyozatlan, Kimi meg totál beleszürkült a mezőnybe és már kockafej szerű nyilatkozatok is jönnek tőle...hogy majd idén megmutatja..látom. Persze csak személyes vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #41446 üzenetére
Webbert most először verik pályafutása után, amiben minardival és jaguárral éppúgy mutatott csodát mint williamsel. Úgy hogy oxigénkamrába meg hova a rákba cipelték év elején, hogy összeforrjon a darabossá vált lába...elég tahóság Barikával egy zsákba rakni. Szvsz. Barikát sem tudom miért utálja a fórum, 3. helyen van a pontversenyben, magasan jobb teljesítményt nyújt Buttonhoz képest mint Kovalainen vagy Pique a csapattársához képest. Ha nem megy a kedvenc csapatnak jöhet a divatfika mint levezetés? Elég szomorú.
-
Peat;)
veterán
válasz 7Heads Drago #41481 üzenetére
1. Jenson Button, Brawn GP, 646kg
2. Sebastian Vettel, Red Bull, 651.5
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 649.5
4. Felipe Massa, Ferrari, 655
5. Mark Webber, Red Bull, 651.5
6. Timo Glock, Toyota, 646.5
7. Jarno Trulli, Toyota, 655.5
8. Fernando Alonso, Renault, 645
9. Nico Rosberg, Williams, 668
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 660
11. Kazuki Nakajima, Williams, 676.6
12. Nelson Piquet, Renault, 677.4
13. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 676.3
14. Lewis Hamilton, McLaren, 683
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 678
16. Kimi Raikkonen, Ferrari, 673
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 669
18. Heikki Kovalainen, McLaren, 657
19. Adrian Sutil, Force India, 675
20. Giancarlo Fisichella, Force India, 656Ennyi kimásolás tán belefér, most nézem hogy nem is az FIA oldala, mindegy, akkor Bernie papáé, ne kattintsunk már annyit nekik.
Ez alapján Alonsonak másodiknak, illetve nem, elsőnek! kéne kijönnie. Valahogy úgy sejtem, ismét kibír majd 1-2 kört, ha annyit mint múltkor akkor Barikával együtt jön ki. Barika nehezebb volt mint Button, szóval ennyit arról, hogy Button őstehetség míg Barika egy töketlen alak, miközben üzemanyag korrigáltan kb ugyanazt futják időmérőn. Futamon majd kiderül össze kapta-e magát a brazil. Buttont most szerintem többen is elkapják, már a rajtnál is meg boxban is. Nem lesz fogpasztareklám.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #41503 üzenetére
Olyan pilóta aki csak a legjobb autóval tud nyerni az nálam nincs a legjobbak között, azt hogy gyenge pilóta szerintem nem írtam. Nálunk valóban nyert csak sajnos kaotikus futamon, míg amikor jól ment a szekér alatta (2004 talán) akkor sorra hozta a dobogókat, de nyerni nem tudott.. Egy stabil pilóta, olyan mint a fénykorában élő Coulthard, ha visszaesnének 1-2 helyet az erősorrenden lehet bajban lenne, kiindulva a tavalyi évből. Vagy az az előttiből. Vagy az összes évéből. Semmi bajom nincs vele, a fogpasztareklám részemről viccelődés, aki látja a jókedvét az érti, lányok biztos örülnek neki, az tuti .
Brawn meg hogy retekklub "szakkommentátorai" szerint nem fejleszt meg még mindig nincs szponzora... jah, csak a virgin meg mig felirat van rajtuk + duracell Barika sapkáján, no meg terminátort reklámozzák, közben meg a múltkori elmondásuk alapján még sorban állnak a szponzorok előttük, a Hell-t is elzavarták Williamshez akik fura mód boldogan fogadták őket (ez valahogy nem tűnt fel a fórumon pedig leközölte Hell hogy Brawn vagy Williams, azok a piszkos anyagi igénykülönbségek, no de főleg így a honda jogdíjakat adják szegényeknek mert úgy néz ki túl sokáig válogatnak a szponzorok között!). A legfejlettebb háttér van mögöttük szélcsatorna tekintetében, összevásárolt szakemberekkel, miközben a legjobb motort meg vásárolják. Profin megcsinálta Brawn. Szóval nem elképzelhetetlen hogy behúzzák ezt az évet, én a csapatot nem bírom, a pilótákkal semmi bajom, de nem mondanám azt hogy Button és Barichello viszonya olyan mint Alonso és Pique viszonya...sokkal közelebb van hozzá az öreg brazil. Amennyiben 2.-3. erőként is bizonyít majd Button akkor későn érő típusú zseni, elismerem.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz 7Heads Drago #41754 üzenetére
Ez a taktika hülyeség volt nem kicsit. Nem hinném hogy ő kapja meg (már logikusan pontok miatt) a jobb versenymérnököt és ez ma látszódott is, ez hülyeség hogy menet közben egyoldalúan módosít egy pilóta...bár ma nem cikizem a retekklubbot mert nem volt Palik.
Ameddig nem váltottak őt lehetett várni első helyre, elcseszték. De mi ez a Ferrarihoz képest. Egy Schumacher/Alonso és a mögöttük felépített csapat már a vb-ért kezdene harcolni egy ilyen autóval. Én a gyárban lévőket sajnálom, kidolgozzák a belüket a semmiért. -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #41757 üzenetére
Massa kente már el nem egyszer ennyire Kimit. Még fogja is. Mégsem láttam ilyen nyilatkozatokat tőled, majd emlékeztetlek.
Schumit küldjétek már el focizni bakker, nem jó ha ott van a pályánál. Már Kimi automatische kiesése mellett a taktikai Probleme is általánossá válik személyével
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen