- iPhone topik
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Mobil flották
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #45011 üzenetére
Nem értem, mit akarnak Button autójával. Én úgy tudom, hogy nem nyúlhatnak hozzá.Akkor most hogy is van ez?
-
[CS]Blade2
addikt
Ott igen, de ő nem ezt mondta a lap szerint:
A csapat vezetője, Ross Brawn a BBC-nek elmondta, hogy Button autóját az éjszaka folyamán még finomra kell hangolniuk, hogy esélye legyen megszerezni idei hetedik győzelmét."Jenson arra panaszkodott, hogy az autó egyensúlya nem volt jó az első szett gumin" – mondta a brit szakember. "Elvégeztünk néhány apró módosítást, de nem tudom, hogy azok működtek-e. Szerintem az éjszaka folyamán még javíthatunk az autó teljesítményén, hiszen Rubens kiválóan ment, és ott van az első sorban."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #45127 üzenetére
Én még bízom benne, hogy elírták, mert így nagyon durva lekörözések lesznek.
A német versenyző üzemanyag-korrigáltan 1:17.4-es kört futott, 6 tizedmásodpercet verve saját csapattársára, Mark Webberre is, aki pedig 7 kg-mal könnyebb autót vezetett.
Így sokkal reálisabb lenne:
Vettel 654
Bari 654
....
Kimi 657.5
Alonso 666.5
Fernando Alonso: (10) "Ma elég sok benzint cipeltünk, mivel úgy határoztunk, hogy jobb így tenni, mint könnyű autóval indulni és pozíciót veszteni a pályán korai boxkiállással.
Pedig a táblázat alapján Alonso 2. legkönnyebb! -
[CS]Blade2
addikt
WG: "csúszik mint a takony"
Jó a műsor.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #46786 üzenetére
Valószínűleg nem elég erős a lánc, hogy kibírja azt az erőhatást. A Forma1-ben is leszakadt már az utóbbi időben a lánccal együtt. Minimum szigorított ellenőrzés, és erősebb lánc kell ide.
Vagy egy kemény plexi pilóta fölé, mivel nem csak kerék szakadhat le, hanem pl. egy kis darab az első szárnyból, vagy a felfüggesztés egy része, és ez mind elég nehéz ahhoz, hogy nem védjen a sisak. -
[CS]Blade2
addikt
A Magyar Nagydíj szombati időmérő edzése közben balesetet szenvedő Felipe Massán idegsebészeti műtétét végző Állami Egészségügyi Központ orvos-igazgatója, Bazsó Péter szerint a brazil versenyző "súlyos, életveszélyes, de stabil" állapotban van a délutáni beavatkozás után. Továbbra is lélegeztetőgépen, altatásban tartják, vasárnap tervezik felébreszteni. Bazsó, aki a Magyar Honvédség fősebészével, dr. Zsíros Lajossal együtt a műtétet lebonyolító orvosi csapat tagja volt, hozzátette, hogy Massa pontos állapotára a következő napokban fog fény derülni, a felépülésre azonban van esély. Várhatóan még sokáig megfigyelés alatt tartják majd.
Egy orvos szerint Massa állapota "életveszélyes, de stabil" -
[CS]Blade2
addikt
válasz
GuB3Ra #47891 üzenetére
A gond szerintem ott volt, hogy amikor látták hogy szarul van fent a kerék, a szerelőnek kellet volna szólnia, a versenymérnöknek pedig rádióznia kellett volna Alonso-nak, hogy szarul van fent a kerék, parkolj le, mert életveszélyes.
Ha így oldják meg, most nem lenne kérdés. Pedig pontosan tudták, már év elején is volt ilyen büntetés, mikor Vettel 3 kerékkel körbe akart menni. Lehet, hogy elég merev az autó, hogy lassan körbeérjen, de ezért kockáztatni, hogy elkaszál valakit, vagy saját mágát...A kerékrögzítéses dolognál meg lehet, hogy jobban járnának ha az ilyen esetekre is felkészülve magát a kereket láncolnák az autóhoz, mikor kereket cserélnek valami spéci csatlakozóval, mert a jelenlegi rögzítés ilyen esetben semmit sem ér.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
andy83 #47906 üzenetére
A kerék tengelyénél kellene egy kis rész amin külön elforog a kerék egy kis direkt neki kialakított járatban, amihez a "lánc" egyik vége csatlakozik, és ezen a helyen csak elforogni tud körülötte a kerék, de leesni nem. Mikor felteszik a kereket a lánc másik végén egy spéci csatlakozóval csatlakoztatják kerékcserénél a kasztnihoz.
Hasonlóan a kukafedőhöz, szerintem meg tudnák oldani, hogy ne mozogjon. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #47921 üzenetére
A szerelők tudták, hogy szarul van fent, szólni kellett volna a box--ból Alonsonak, hogy álljon félre, mert veszélyes.
Ettől függetlenül a büntetés típusa nem a legmegfelelőbb. A csapat volt egyszer hibás, hogy nem szólt, hogy álljon félre, amire talán a pénzbüntetés is elég lett volna, másfelől Alonso is hibás volt, mert mikor elszállt a kerék, ő már nem közlekedhetett volna 3 kerékkel a pályán. Ezért egy 5 rajthelyes, vagy 10 rajthelyes büntetést szoktak osztani a következő nagydíjra. -
[CS]Blade2
addikt
A Diario AS arról értesült, hogy Alonso helyettesíti Valenciában Massát, és így betekintést nyerhet a Ferrari munkájába. Ez nem ütközik a szerződésébe sem, mivel ha a Renault nem tud versenyzési lehetőséget biztosítani, a pilóta máshol indulhat.
A Diario AS -t kellene megbüntetni végtelen millió $-ra
, amikor kitalálja a meséit, és leközli szinte tényként.
Miért nem tudják megvárni, míg a Ferrari hivatalosan bejelenti, hogy ki fogja vezeti Massa autóját[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
AirBooms #48054 üzenetére
Michael Schumacher favorit Massa pótlására
"...tavaly áprilisban vezette utoljára a Forma-1-es Ferrarit. Az F60-ast még soha, de idei szabályok szerint átalakított F1-es autót már tesztelt. Szuperlicence nincs, de ezt az FIA-től megszerezni valószínűleg formalitás lenne, így valójában semmi akadálya indulásának. Ha akarja, az év utolsó hét futamára valószínűleg övé a kocsi...."Hivatalos jelölt nincs, az ilyenkor szokásos menetrend szerint a két tartalékpilóta egyikének, Marc Genének vagy Luca Badoernek kellene beugrania. Niki Lauda exvilágbajnok szerint ők ”haszontalanok”, sem tudásukkal, sem hírnevükkel nem tudnak hozzátenni a Ferrarihoz.
Most milyen szerény volt, azt hittem saját magát fogja ajánlani az utolsó 7 versenyre.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Ace Ventura #48381 üzenetére
Azért nyert Alonso, mert gyenge volt a Bridgestone. Ennyi erővel amikor Sumi nyert 5 VB-t, akkor meg a Michelin volt gyenge.
Az a Renyo és Ferrari nagyon egy szinten voltak, időjárás, és egyéb, mint büntetések, technikai hibák beleszóltak, de mindketten kaptak mindenből egyformán.
Elég kiélezett volt, és Alonso nyert. Ő ezért vonult vissza, mert legyőzték.
A Brazil futamon 1 hétvégét kellet csak kibírni a motornak, mikor hátraesett, valószínűleg felküldtek mindent maxra, így azzal az autóval nem volt nehéz előzni, mindenkiénél 2sec-el gyorsabb volt az autó. -
[CS]Blade2
addikt
Kellene egy részlet a Magyar Nagydíj közvetítéséből, mikor Alonso már a rajtrácson van, és a retek Klub kérdez tőle.
Megvan valakinek ez a rész? -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #48600 üzenetére
4. Kimi kedvenc pályája, mindig jól megy ott. Ha fekszik az F60-nak, ott ö is tét nélkül a győzelemért fog menni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
venember83 #48742 üzenetére
Részben meg lehet érteni, hiszen alapesetben az ilyen nem jár, még egy újonc-nak sem.
A Williams pedig nem akarja, hogy a Ferrari teszteljen, akárki is vezetné azt a kocsit, a csapatnak lenne belőle információja a gumikról, az autóról, amivel előnyt szerezhetnének. Talán pont annyit, amivel a Williamst át tudják lépni, mert jelenleg eléggé egy szinten van a két autó.
A Force India már más kérdés, nekik nem tudom mi okuk lenne ezt ellenezni... -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Tálydi #48794 üzenetére
Nem kell tartani az ilyentől, idén ezzel az autóval az életben nem tudná megcsinálni senki. Az a 2006-os Brazil futamon egy 1 hétvégés autó volt, maxra csavarva, minden más autótól sokkal jobb volt. Az idei autó még a futamgyőzelemre sem képes egyenlőre, és vigyázni kell a váltóra, a motorra, a gumikra, így itt nem lesz semmi ilyen. Ha beragad valaki mögé Valenciában, legyen az egy 0.5sec-el lassabb autó, akkor sem fogja megelőzni.
-
[CS]Blade2
addikt
Azt nem tudja valaki, hogy ilyenkor a szabályok szerint pontosan hogyan is van korlátozva a felhasználható motorok száma? Úgy rémlik, hogy időben, versenyhétvégében nincs kimondottan korlátozva, csak darabszámban pilótánként, amiből ők gazdálkodnak, ahogyan csak akarnak.
Csak azért lenne érdekes, mert Augersuari, Grosjean, és aki Massa helyett beugrik, legyen az MS vagy az egyik tesztpilóta, gyakorlatilag hétvégenként használhat új motort, ha pilótánként van korlátozva. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
andy83 #48917 üzenetére
Akkor lehet, hogy még rosszabbul is járnak, mert nem tudni, kinek hány új, hány használt, és hány lenullázott motorja van a 8-ból.
Közeledünk a szezon végéhez, lassan erre is kell figyelni, mert nem biztos, hogy mindenkinek elég lesz a 8 a végéig, ami a VB-be is beleszólhat. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Tálydi #49009 üzenetére
Massa ugyanúgy pontszerző helyen érne be, így még ha nyer is, csak maximum a 3VB esélyest érinti rosszul, de rájuk más is veszélyt jelent. Bejöhet eléjük Kimi, Alonso, hamilton, Bari, és akár Rosberg is. Ők 6-an tudnak beleszólni a VB-be a Redbullok és Button közé, vagy elé beverekedik magukat.
A többi autó kevés ide, nekik aztán olyan mind1, hogy ki nyer, úgysincs esélyük max. az 1-2 pontért mennek. -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Sztbeni #49240 üzenetére
Az egyetlen, aki nyerhetne idén a Ferrarival az Kimi, de az autó nem képes rá, és nem is fejlesztik már, mivel átálltak a 2010-es gépre, szóval az is kérdéses, nem hogy MS vagy a tesztpilóta.
Egy normális versenypályán nincs ennyire elől a Ferrari és a Mclaren mint a Hungaroringen, vagy Monaco-ban voltak. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
EmberXY #49331 üzenetére
Elég pénze van a Ferrarinak, a Mclarennek, a Renaultnak, és talán a Redbull ha megszüntetné a B csapatot még nekik, + ott a Toyota, de kérdéses, így is benne van a pakliban, hogy kiszállnak. Ez összesen max 5 csapat, vagyis 15db autó.
Minimum 7csapat kellene, hogy legyen értelme, de annyit az életben nem szednek össze. 3 autó-t szállítani, hozzá a munkaerő, a 3 versenyző fizetése, nagyon sok pénz lenne. -
[CS]Blade2
addikt
Piquet: Briatore F-1-es tudatlansága viccbe illő
Ennyit a kishúga is konyít az autókhozPiquet
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Dízeles #49455 üzenetére
Ha megnézed a tavalyi végeredményt, szinte az időmérőn elért helyezéseken értek be, innentől nem hiszem hogy lesz csata az első helyekért.
Időmérő:___________Verseny:
1. Massa___________1.Massa
2. Hamilton_________2.Hamilton
3. Kubica___________3.Kubica
4. Räikkönen________motorhiba
5. Kova____________4. Kova
6. Vettel____________5.Trulli
7. Trulli_____________6. Vettel
8. Heidfeld__________7.Glock
9. Rosberg_________8.Rosberg -
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #49542 üzenetére
"Az 50 éves mérnök az idény előtt kilátásba helyezte, hogy 2-3 éven belül búcsút int a Forma-1-nek, és ezen az elhatározásán az sem változtatott, hogy az idén újra a vb-címért küzd a Red Bullal, akárcsak régen a Williams-szel és a McLarennel. "Ami az idén történik, az nem befolyásolja azt, hogy mihez kezdek a jövőben" - szögezte le. - "Továbbra is nagyon élvezem az F-1-et, de mindenképp ki akarom próbálni magamat a motorsporton kívül is, mielőtt nyugdíjas korba lépek." Newey korábban a versenyjacht-tervezés iránt érdeklődött."
Ha Newey lelép, simán visszaeshetnek egy új tervezővel, de én még abban sem lennék biztos, hogy a Ferrari, mclaren, Renault hármas nem ugorja át őket a következő idényre.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #49807 üzenetére
1.motor Első futamon használta, majd péntekenként, de már lepukkant.
2.motor 1268.340Km-t futott, 2db verseny is benne van.
3.motor 3versenyen használta, majd Monaco-ban lepukkant pénteken.
4.motor 799.753Km-t futott, Istambul-ban használta + Gondolom valamelyik pénteken is.
5.motor Lefutott 3 versenyt, ezt már nem teszik vissza.Valencia-ra szerintem vagy a 4.-et, vagy egy 6.motort tettek be, ami lepukkant, majd betettek még egyet, és az is lepukkant.
"Az Autosport szerint volt a hatodik erőforrása az idén, s összesen csak nyolcat lehet használni."
Ez még Szombaton volt, tehát Vasárnap egy másik durrant el.[ Szerkesztve ]
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #49809 üzenetére
Ebből úgy néz ki, hogy új volt:
"Vettel erőforrása egy monacói és nürburgringi szabadedzésen is megadta magát, ami azért probléma, mert egész évben csak nyolc motort szabad használni. A Valenciában vasárnap elfüstölő egység állítólag már a hetedik volt, amit az idén a német Red Bulljába szereltek, s a kilencediknél jön a tíz rajthelyes büntetés.Christian Horner csapatfőnök el is ismerte: "Immár szinte elkerülhetetlen, hogy valamikor megkapja a motorbüntetést, mivel lassan tényleg kifutunk az erőforrásokból. Alaposan elemeznünk kell a motorok maradék élettartamát, hogy eldöntsük, melyiket használjuk az egyes pályákon."
Valencia után két olyan aszfaltcsík következik, amelyeket kifejezetten motorgyilkosnak tartanak: Monza és Spa. A padlógázos szakaszok aránya mindkét pályán eléri a 70 százalékot. "
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Flashcash #49818 üzenetére
Az a5.hu-ról van. A Red Bull a napokban dönti el, átpártol-e a Mercedes-hez
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #49854 üzenetére
Alonso még bajban lehet a közeljövőben, ha Grosjean megtanul nem hibázni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #49940 üzenetére
"Az edzésen fellépő meghibásodás az isztambuli probléma másolata volt. Most már egy kicsit jobban értjük, hogy miképp kerülhetnénk el, a két friss motoron végre is hajtottuk a változtatásokat. A most bevezetett intézkedések nélkül 10, vagy 1000 kilométer után is bekövetezhetne a hiba."
Vagyis a 2db használt motor-ban benne van a hiba, amivel akármikor bekövetkezhetne a hiba. Ezzel maximum pénteken mehetnek, de ott is kérdéses, mert ha rögtön az első körökben szétmegy, rengeteg edzésidőt vesztenek.
Egy hétvége a első 8 futam alapján átlag. 720Km. (Vagy ott van Heidfeld, aki minden futamot befejezett: 5700Km/8futam=710Km)
6 futam van még, ami befér 4260Km-be.
Motoronként 1600Km után már visszaesik a teljesítmény, de Webber, Alonso, és Piquet tett már 2000Km+-t egy-egy motorba, viszont nem Spában, meg Monzában, és gondolom az utolsó 400Km-t pénteken dobták rá.
Aktív témák
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16G GAMING X SLIM, új, dobozos
- ASUS Zephyrus G14 GA401QM-HZ161T Fehér Gamer laptop (14" FHD/Ryzen9/16GB/1TB SSD/RTX3060 6GB/Win11)
- Bivalyerős AMD! Gamer számítógép PC! Ryzen 7 5800X /Rog Strix LC 6900XT /32GB DDR4/ 500SSD 1T HDD
- Akció! RGB Gamer PC Számítógép! I3 13100F / 32GB DDR4 / RTX 3060 12GB / 1TB NVME SSD
- Mercedes C osztály W205 Multimedia - NTG5.0 6/128GB Car PLAY