- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
Hirdetés
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz volvoguy #46681 üzenetére
Ahogy ReFleXx is írta, az Mk4-ben már a kimondottan megbízható PSA HDi variánsok vannak (2.0 és 2.2), ezek elég jó konstrukciók. Inkább a Power Shift névre hallgató automata váltókat érdemes kerülni, de kézivel vagy az Aisinnal, elég jó vétel lehet mind a 2.0, mind pedig a 2.2 TDCi.
#46684troll81
Még a nem gyári ST vagy RS-eknél sem igazán szokták a hátsókat növelni. Viszont elől annál inkább.
Persze hátrányod nem származhat belőle, na meg sosem baj ha a fék nagyobb mint a gyári, egyébként én is feltenném ha nem túl idegörlő az átalakítás.[ Szerkesztve ]