- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Magyarított Android alkalmazások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Kipróbáltam és az ESP ki - be kapcsolásától független a hang, ezért arra tippelek, hogy az ABS-t tesztelheti, de ez csak tipp. Készítettem egy videót is, de nem adja vissza annyira, mert alig halható... 13-14 mp-nél halható.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Előző sima ABS-es autómban én sem hallottam soha hasonlót, de ugye az ESP azért egy elég összetett rendszer remek hatásfokkal ha működésbe lép egy adott szituban.
Egyébként azt gondoltam, hogy a kanyarkövetős lámpáknak külön kormányszög jeladó van beépítve, de mivel kulcsfontosságú eleme az ESP rendszernek a jeladó így lehet, hogy osztoznak ezen a jelen az ESP egységgel."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
válasz subaruwrc #32056 üzenetére
Pl. ha egy 120-as kulccsal lazítod mondjuk a cappa72 kerékanyáját, akkor nem is csoda, hogy széthullik, de a jobbak bírni szokták széthullás nélkül, csak utána a rugó adja meg magát és használhatatlan, mert megnyúlik. Ugyanúgy le fog kattanni, csak a nyúlás miatt mondjuk 100 Nm-nél húzol 85-öt vagy 80-at. Nem ajánlom ezeket az olcsó noname kulcsokat, főleg az alacsony tartományban ahol kritikus az érték, mert olyan is volt, hogy 8% volt bennük 10Nm fölött, pedig a szabvány csak 4%-ot enged meg. Gedore, Dremotec, Stahlwille, Norbar, Tohnichi stb. meg ilyenek ami valóban megbízható, de természetesen drágábbak is, viszont kritikus helyeken megéri az árát.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #32075 üzenetére
Párszor talán lazítható, de hosszú távon nem tesz jót neki, főleg a nagyobb tartományban. Nem hiába van feltüntetve a terhelés iránya a normálisabb nyomatékkulcsokon. Hidd el, pár száz járt és még mindig jár a kezemben, szóval tapasztalatból írom
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #32078 üzenetére
Oli megválaszolta. Ökölszabály a nyomatékkulcsoknál, hogy mindig tehermentesítve tároljuk.
Nem egy és nem két olyannal találkoztam amit úgy kaptam meg, hogy az adott értéken volt tárolva és ugye a folyamatos terhelés miatt történik az amit Oli is írt, hogy gyengül, deformálódik. A százalékok amikről korábban írtam, az ISO 6789 által megengedett, amiről Oli is írt. Kritikus helyeken félévente szokták őket kalibráltatni."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Hát hogy én miről maradtam le... Nem nézek fel 1 - 2 napot és áll a bál Eszméletlen volt végigolvasni, de be kell vallanom, hogy a 2,8L-es fogyasztás hatezerre, na az viszi a pálmát Lehet Darvinyában egy Dr. Emmett veszett el, mert van itt valami csavar a történetben Lehet egy fluxuskondi? Agyrém... Az én 1.6 kombimmal jelen pill. 7,3-al mászkálok vegyesen autópálya (autóút) és városi (bel) használat mellett.
Jómagam 7végén beépítettem a tolatókamerám ami nagyon szépen szuperál, de hát amíg végig vezettem a gyári kábelköteg mellett a gumiban... Akinek mk2.5 kombija van, annak ajánlom, hogy szedje le a műanyag díszlécet vagy mit amiben van a rendszámtábla világítás meg a csomagtartó nyitó mikrókapcsoló, mert nálam mind a négy csavar meg volt rendesen korrodálva és éppen kezdte a lemezt is kikezdeni. Négy csavar tartja, azt szépen leszedtem és lecsiszoltam kívül - belül, aztán alkohollal lemostam, meg alvázvédővel jó bőven befújtam, remélem használni fog. Ha nem, akkor nyáron leszedem újra és akkor rendesen le csiszolom és a javító stiftből amit vettem, abból használok fel majd. Elfelejtettem lefotózni, de a napokban majd dobok be egy fotót. Egy a gond most, mert felemás a rendszámtábla világításom, egyik led másik sima izzó, de a napokban majd cserélem valami hasonlóra, hogy legyen mindkettő ledes (tudom, nem szabályos).Camelferr, eszembe jutott valami... hogy is van az a nyomatékkulcsos story?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #32287 üzenetére
Ha jól látom az összefoglalót, akkor kcsa-nak van 2000-es benzinese, de csak itt lapul és nem szól hozzá
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz erdey_a #32435 üzenetére
Hogyne emlékeznénk, még én is reagáltam akkoriban Kíváncsian vártam is a végkimenetet ami ezek szerint pozitívan zárult ahhoz képest, hogy akkoriban mekkora összegekkel dobálóztak... Épp akartalak kérdezni már, hogy mi lett a vége, csak mindig elfelejtettem.
Egyébként nem olyan nagy kunszt egy műszaki embernek a beltér szétkapása és a a kulturált visszaszerelése, mert valójában 80%-ban patentek vannak mindenhol, csak tudni kell, hogy melyik ponton és milyen eszközzel kell lepattintani.Másik dolog, ha már írok... A hétvégén beszereltem a tolatókamerát, most már sokkal lazábban tudok tolatni Külső képet nem lőttem még, de a kijelzőn ilyen:
Ki fogom szedni majd ezeket a távolság vagy irányjelző vonalakat, elég ha látom a vonóhorgom csücskét Holnap dobok be majd egy fotót, hogy mi látszik kívülről a rendszámtáblámnál.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #32440 üzenetére
De jól beszélsz (írsz)
oliwire: Igen, akkor abban az esetben valóban hasznos lehet Elvileg éjjellátó, de hát este 8-kor még világosság van és nem voltam még mélygarázsban, vagy hasonló helyen vele.
Két opció is van a vonalra, ez a kamerában lévő, de ezen kívül van maga a fejegységnek is sajátja, az sokkal barátibb, mert jobban mutat, de még nem kérdeztem rá a boltra ahonnan rendeltem, hogy milyen módon tudom kiirtani ezeket. Ha jól rémlik valami vezetéket kell elvágni, de inkább rájuk kérdezek."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz erdey_a #32442 üzenetére
Bizony bizony Lehet találni robbantot rajzokat, meg a külföldi fórumokon sok leírás van, hogy miként lehet, de azért kell ezekhez egy kis műszaki érzése is legyen az embernek.
Szerintem makulátlan lesz az esőnél, mert nekik is fejfájás lenne újrakezdeni az egészet.
Na de érted... miért nem lehetne ezt tervezésnél megcsinálni normálisan? Sok a panasz erre generációk óta és semmi redesign vagy valami."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #32446 üzenetére
Ahhh, ez nagyon szépen néz ki Észre sem vevődik. A legnagyobb szívás a gyári köteg mellett a gumi védőbe való behúzás volt, a többi az már lazán ment, mert nem is kellett tetőkárpitot bontanom, mert lebontottam a gumi kédert felül az ajtóknál és szépen be tudtam tuszkolni a kárpit mögé, mert vékony kábel. Abszolút semmi nem látszik ki, mert a kesztyűtartónál vittem be, és ott szépen le lehet pattintani az oldalsó műanyag takarót és kiszerelve a kesztyűtartót lazán végig tudtam vinni a középkonzol irányába. Volt már tapasztalatom, mert a gps modult amit a szélvédő sarára raktam azt is hasonló módon vezettem el. Fogok holnap is mókolni, mert az egyik vak gomb helyére (nincs ülésfűtésem) beraktam egy usb aljzatot ami tökéletesen passzol, csak még nem kötöttem össze a fejegységgel, mert az 5 usb portból ki kell matekoljam melyikre reagál, mert van amelyik a front kamera meg a TPMS-nek is van fenntartva.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #32473 üzenetére
Igen, csak a rendszámtábla világítás árulja el, mert még felemás, de majd azt is orvosolni fogom
Dolgozok a Mr Fusion-on meg az időáramkör/fluxuskondi pároson is, mert lassan repülésre kész leszek
Másik dolog, megjöttek a héten a pedálra is a díszek, ma feldobtam őket, így néz ki:
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #32492 üzenetére
Igen, sajnos Első körben egy ledest teszek a másik oldalra is, aztán majd mókolok valami normál, vagy rizsszem izzót oda. Még azon is gondolkodtam, hogy inkább kikötöm, mert a másik fénye is elegendő. Egyébként jobb a gyári sima izzó, mert nem olyan feltűnő... Ki tudja mikor gondolnak egyet ezek és kezdenek el szigorítani a büntetésekkel a ledek miatt, mint annak idején az EÜ doboz razzia amikor volt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz molnarpeter #32494 üzenetére
Erre én is gondoltam, de vastag a kamerás plexi sajnos és úgy már nagyon kilógna A kis rizsszem izzón gondolkodok, mert azt akár forrasztani is tudom és merev vezetékkel szépen tudnám pozícionálni.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #32505 üzenetére
Ugyanez nálam is. Azt viszont nem tudtam, hogy leállításnál is célszerű benyomni a kuplungot, de próbálok figyelni erre a jövőben.
#32489radi8tor: Ma mentem hosszabb távot, de abszolút semmi zavaró nincs benne, ugyanolyan mintha a gyári lenne...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #32518 üzenetére
Szerintem mérj rá egy mikrométerrel és akkor kiderül, hogy kell-e vagy sem cserélned. Keresem, de nem találom a gyári kopáshatár értéket, te tudod?
szerk.
Kicsit kutakodtam és nagy általánosságban azt látom, hogy olyan 3 mm körüli kopás a megengedett. Ha mikrométerrel rámérsz a közepére, majd megméred a váll vastagságát, akkor kiderül a kopás. Másik opció talán a tolómérőnek a mélységmérője ami talán egyszerűbb is egy fokkal...
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Mi a Jó Isten ?! Megtáltosodott a Fóka? Bika lett belőle?
Egyébként a kamera szerelés kapcsán szedtem le a saját pót féklámpám, de nem emlékszem hány vezetékes, de egy specko csati van ott. Ki tudod mérni és tudsz lopni onnan naftát szerintem..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #32622 üzenetére
Ugyanez a jelenség nálam is... Kitapasztaltam, hogy az ülés az okozója, mert egyik hétvégi melóm kapcsán terítettem egy pokrócot az ülésre, hogy a ruhámmal ne piszkoljam össze és már reflexből úgy szálltam ki, hogy könyökkel csuktam az ajtót, viszont a legnagyobb meglepetésemre nem jelentkezett a feltöltődés. Az a tervem, hogy egy ESD szalagot varrok az ülés aljára és a rögzítő csavarhoz, vagy sínhez csavarom, vagy szalagozom hogy letesteljem. Lehet hülye ötlet, de egy próbát megér...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz #27070592 #32666 üzenetére
Hát ezt tartanám is a karomban Nyilván nem az autót, mert Fekete Laci nem az én faterom
Másik dolog: A Unixos mizéráról hallottatok? Elvileg zsaroló vírus áldozata lett az egész hálózat, tehát nem csak magyarországot, hanem a román és szlovák meg összes többit érinti a dolog... Remélem volt biztonsági mentésük, mert az nem egy 50 Mb-os adatbázis...
Flymi te csak Kovácséktól rendeltél?[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Joker88 #32787 üzenetére
Annak idején a Vectrában nálam is hasonló gebasz volt... Leszedtem az alapjáratit, kimostam benzinben, szép tiszta lett a membrán meg minden és visszaszerelés után ugyanezt csinálta. Jobban vizsgálva a folytószelep környékét kiderült, hogy az egyik vákuum csövem volt megrepedve és néha falsot szívhatott, mert azt kicseréltem és utána stabil maradt az alapjárat.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Joker88 #32798 üzenetére
Jah, hogy fater fogja csinálni. Akkor ő amolyan "Mucsi féle" szerelő? Hááát, ha 7 évig nem kért pénzt, akkor most be lesz pótolva, de megéri szerintem még így is. Áhh, nem is olyan idióta, amolyan kis retros pofája van ahogy így nézem az összefoglalóban
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #32807 üzenetére
Igen, Mk2.5-be az androidost dobtam be, mivel snyc-et nem tudja még. Így néz ki beszerelve és itt egy fotó a tolatókameráról is amit utólag szereltem be. Köszi az idézést
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
JaJa Én is őriztem amikor a rendszámtábla kamerát fotóztam Egyébként a flip tok elég papás, nem? Akkor te is kütyü mániás vagy, nekem még vannak most is. Van egy fiók háló, videó, hang meg mindenféle kártyával teli, kezdve az ISA-tól a Pcie-ig Még nem volt lelkem kihajítani őket... Van egy működő(!) Acer laptopom a 90-es évek elejéről amin Win95 fut ha jól emlékszem és olyan vastag mint egy 1000 oldalas könyv, igazi relikvia. Tartogatom az utókornak
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz #27070592 #32824 üzenetére
Szerintem kezeli... Hogy néz ki a te középkonzolod és a multi gombok a volánon vagy külön vannak mint a 2,5-ben? Akár privátba is bedobhatod és rá tudok kérdezni egy-két Alis eladónál akikkel kontaktba vagyok.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #32834 üzenetére
Szerintem nem minden esetben tanulópénz... Természetesen meg kell nézni, hogy kitől vásárolja az ember fia és 2 vagy 3 évnél öregebbet már nem ajánlott venni. Tapasztalatból írom, mert tavaly év vége felé vettem egy szett 2éves TS860-as Conti Winter Contact gumit ami 7mm-es volt átlagban és kutya bajom velük, stabil és megbízható minden körülmények között. Volt már eset hirtelen fékezésre is, de ott sem hagyott cserben Ja, és abban maradtam az eladóval, hogy ha a gumis bevizsgálja és azt mondja, hogy engedjem el a dlgot, akkor szó nélkül vissza veszi. Ebbe bele is ment, mert utánam még 3 vásárló vitte volna olyan jó árban adta. Szerencsém, hogy kb 20 percre rá ahogy kirakta hirdetést már hívtam is
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #32857 üzenetére
Igen Hétvégén pl. tempomat projekt volt... Amíg flasheltem a vezérlőt, addig ez az ikon volt látható a műszerfalon
Életem legkínosabb 9 perce volt Természetesen biztonsági mentések mindenről a folyamat előtt."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #32863 üzenetére
Gyárilag fel volt készítve, minden kapcsoló megvolt a pedáloknál, meg a GEM modulom típusa is talált, szóval járható út, mert elvileg gyárilag elő van készítve még az MK2 is, csak ha nem kéri a tulaj, akkor nem aktiválják. Nekem a fizikai gombokat kellett hegesztenem bele és a motorvezérlőben, illetve több almodulban aktiválni, hogy tudjanak beszélgetni egymással. Igazából semmi extra, valójában csak bekapcsolod a funkciót, de ez ugye nem gyári diaggal, hanem ELMconfig-al és talán azért van benne kis rizikó, mert újraírod a fw-t, de olvasva a fordowners-en, hogy már rengetegen megcsinálták, úgy voltam vele, hogy tuti működik... A fizikai gombok gyárilag a volánon vannak, de létezik egy másik (nem gyári) opció ahol a gyári hangerőkezelőre kerül rá az összes gomb és ellátja szépen a funkcióját. Konkrétan ez. Egyébként működik szépen, semmi bajom vele
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Joker88 #33053 üzenetére
Az igen ! Ez a Liter szám neked 2 hónap alatt ment bele? Ennyit tankolok két hetente
Épp tegnap nyomtam teli, mert nagyon kiszomjaztattam szegényt akaratom ellenére
Amikor 46L-nél még mindig ketyegett, már néztem alá, hogy nem folyik mellé valahol"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Joker88 #33061 üzenetére
Enyém állítólag 55, de ennyire még nem merítettem le sosem Nálam napi 60 körül, de van olyan is, hogy jövök - megyek az országban, ha helyszínre kell mennem éppen és akkor sajáttal megyek inkább mint a fapados céges Caddy-vel
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #33101 üzenetére
Gugli a te barátod is Hál Istennek nálam nincs ilyen a Focusban, de még annak az esélyét sem hagyták meg, hogy el tudjam hagyni a tank sapkát. Felemelő érzés volt amikor a Vectra tetejéről lerepülő tanksapkát láttam a középső visszapillantóban Az volt a mázlim, hogy nem jött senki mögöttem, de a sapka az nagyon elszállt valahova a zöldbe és nem találtam meg
szerk: Fagy ikon fölöttire keress rá a felhasználóiban, mert tuti benne van
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Joker88 #33106 üzenetére
10 pont ! Hozzá viszed még mindig az autót? Jó, hogy valaki nem dobott le egy égő csikket valahol lakott területen ahol araszoltál, vagy hasonló, mert akkor lett volna ott Drágán add az életed effekt, csak autóval, nem repülővel
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Motorolaj és szűrő topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Milyen házat vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bluetooth hangszórók
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...