Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • AttyVin

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #15546 üzenetére

    Írtam egy rövidke levelet nekik, de gondolom a szokásos semmitmondó válasz lesz belőle, amit korábban mindig a maximális válaszadási "határidőre", kb. a harmincadik napra kaptam meg...

    Továbbra is az lenne végre a megoldás, ha lenne egy szabadon, az előfizető által "összeválogatott" csomag. Ha valaki ilyet nem akar, "vegye meg" valamelyik "kész" ajánlatot.
    Sok idővel ezelőtt elmagyarázták a fórumtársak, hogy ez miért nem megy, DE a XXI. század második évtizedében nehezen képzelhető el, hogy nincs rá normális technikai megoldás. Egy SIM-kártya egyedi, ügyfélszolgálati "programozásához" ugyan mi kell manapság?

    Amúgy ez "csatornazsonglőrködés" a sokadik húzás, ahol az UPC "mintáját" követik.
    Ennek mi az értelme? (Most vegyük ki belőle a gazdasági megfontolásokat.)
    A legtöbb helyen nem konkurensei egymásnak (főleg vidéken), formálisan nincsenek versenyben, mert a "piac" szépen fel van már osztva..

    És a CI-modulok használata ügyében most mi a helyzet?

    P.S.: Ja, akkor otthonra három-négyféle rendszert kiépíteni (kábel+NET+műhold+földfelszíni), hogy egy saját, kb. alapszintű csomagot össze lehessen hozni? Amikor elérhető lenne mindegyik, ha normális lenne a szolgáltatás?

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, Vino

  • AttyVin

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #15546 üzenetére

    Tegnap néztem az anyámnál a UPC-csatornakiosztását (Budapest XIII. kerület).

    Neki valami "családi" csomagja van, amibe minden további nélkül néhány idegennyelvű is belefért (TV5, CNN, stb.).

    Az Invitelnek meg sikerül erre is "rálicitálni"...

    Üdv, Vino

Aktív témák