Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Plazmacucci #4750 üzenetére

    Az INT csak a fegyvermodhoz kell?? Nemá..

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

  • micafighter

    nagyúr

    válasz Plazmacucci #4750 üzenetére

    Én INT-et maxoltam először, és mint már irtam, nem volt problémám. Nyilván lopakodós karakterhez nagyon kell az Agility, egy közelharcos hösnek a Power meg Endurance. Az INT ágra azért mentem mert én azt választottam hogy offenziv perkek helyett fegyvermodoláson keresztül javitom a karakterem teljsitményét.

    ,, És mivel egy csomó perk special-hoz van kötve, kb ötvenszer végig kell játszani, hogy mindent kipróbálj."

    Két szöveges fájlt kell bemásolni a játék mappájába, és konzolbol pár betüvel resetelni tudod a perkeket. Pár perc az egész, én már vagy 3.-4. buildemet csinálom, 250 óra, még mindig az első végigjátszásom, bár a BoS endinget már megnéztem, de visszatöltöttem egy korábbira, mert csak kiváncsiságból néztem meg. Most olyan helyen vagyok még hogy bármelyik endinget választhatom.

    ,,Ha én csinálok egy alacsony int-es karaktert, nem tudok fegyvereket moddolni."

    Ez nem igy van. Egész precizen fogalmazva tudsz modolni, csak egy csomó modot nem tudsz magadtól megépiteni. Én azt csináltam amig nem volt meg a perk-em hozzá, hogy boltosoknál kerestem modolt fegyvert olyan moddal ami nekem kellett, és megvettem a fegyvert a modért. Ha megvan a mod, azt rá tudod pakolni a fegyveredre, nem kell hozzá INT meg Science perk. Csak a mod épitéshez kell a Science. Charisma-t érdemes több okból is kicsit húzni, én a Local Leadert is fejlesztettem igy tudtam a bázisaimra tenni boltokat. Gyakorlatilag a saját fegyver boltodban annyi modolt fegyver van hogy onnan maxra tudod fejleszteni a fegyvereidet nulla Science perk-kel is. Ugyanez igaz a páncélra is. Mire felfejlesztettem a Science perkemet addigra már szinte minden fegyveremet maxra modoltam igy. Egyedül a Power Armor fejlesztések miatt csináltam mégis a Science perket.

    (#4751) [oWn]f4te: INT-el több XP-t kapsz, 10-es INT-el kb +30%. Az INT ágon a legutolsó perk a Nerd Rage, egy nagyon erős harci Perk, aminek egy gyengébb változatát adja egy Legendary páncél tipus. Ott a Nuclear Physicst amivel tovább tudom használni a Power Armort (a power armor F4-ben egészen más mint az előző részekben. Nem páncél helyett veszed fel, hanem egy olyan páncél amibe belebújsz. A müködtetéséhez egy Fusion Core-nak nevezett elem kell ami folyamatosan merül a power armor használatod mértékében). Hacker perk kell a terminálokhoz. Ott a Scrapper perk amivel több nyersanyagot kapok ha lebontom nyersanyagra a tárgyakat. Ott a Science és a Gun Nut ami fegyverek, páncélok, power armor modolásához kell, illetve a bázisépitéshez. Például a Water- Industrial nagyon jó viz és pénz bevételi forrás, de 1-es szintü Science kell hozzá, és ott vannak még a védelmi tornyok ami minden településedre kell.

    [ Szerkesztve ]

  • pomk

    őstag

    válasz Plazmacucci #4750 üzenetére

    Science-el csak a high-tech mod-okat(lézer irányzék, digitális kijelzős távcső, stb. ill. energia fegyverek fejlesztése) oldod fel, a mezei moddolás(cső, markolat, távcső, tár, stb.) ettől függetlenül is megy.
    Így viszont nekem a 6-os INT-hez kötött Science logikus.

    (#4753) micafighter
    Köszi a tippeket, van pár dolog ami új volt, bár az alábbiak már megvannak:
    - PER 8. szinten van
    - Sniper perk max
    - Penetrator-t még nem tudom elérni de erre nem is tervezek rakni
    - Concentrated fire szintén még nem tudom elérni de ezt fejleszteni fogom
    - Critical banker 2-es szinten van
    - Better criticals szintén
    - Four Leaf Cover-t még nem tudom fejleszteni, de ez is tervben van

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák