Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    Tényleg lassan én is úgy gondolom, hogy az Edigital nem ajánlott...
    Van egy tablet amit náluk vettem, 1 hónap szervizelés után úgy kaptam vissza, hogy továbbra is hibás, újra megrendeltem a garanciafutárt egy hete de még nem vitték el, felhívtam az ügyfélszolgálatot ott azt kamuzták, hogy nyugi meg van rendelve a futár majd érkezik:) Ha én rendelek egy futárt az következő nap jön is ezek egy hét alatt képtelenek voltak elintézni ennyit....
    Van egy csereutalványom is, szintén náluk vettem egy Whirlpool tűzhelyet amit a szerviz nem tud javítani, ezért kaptam csereutalványt.
    Ügyfélszolgálat által megadott címre elpostáztam elsőbbségi levélként 03.07-én ma erre is rákérdeztem, hogy mikor számíthatok a pénzemre de így 2 hét után csak annyit mondtak, hogy úgy látják folyamatban van az ügy feldolgozása :D
    Ezek után nyilván nem feltétlenül náluk fogok vásárolni....

    [ Szerkesztve ]

  • gabor9991

    őstag

    válasz bucihost #96 üzenetére

    Igen, szerintem is lecsúsztak a "vicc ez a bolt" szintre.
    Elég sok dolgot rendeltem tőlük eddig, de mostanában egyre inkább csak negatív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban.

    A te esetedben meg lehet próbálkozni békéltető testülettel, az nem kerül semmibe.

    Egyébként ugyanez van nálam is.
    Ahogy az előző hsz-ban is írtam, úgy küldtek vissza egy tabletet, hogy nem lett megjavítva ezért újra kértem a garanciafutárt.
    Március 14-én elvitte a futár és a szervizkövetés szerint javításra április 4-én lett leadva :O
    [kép]
    21 nap alatt sikerült ezt a bonyolult dolgot elintézni, hogy egy futár elvigyen egy csomagot a szervizbe.Botrányos...
    Emailben én is érdeklődtem közben, hogy hol áll a folyamat, de csak az ócska hazugságot tolták megint, hogy nem rajtuk múlik semmi hanem a szervizen meg a logisztikai partnerünkön, ez után írtak még pár sort a sablon lerázós szövegből, meg többször elnézést kértek.Ennyivel le is van tudva.

    [ Szerkesztve ]

  • gabor9991

    őstag

    válasz bucihost #100 üzenetére

    Beszéltem velük ma, csereutalvány lesz ebből is :)

    Hívd fel őket, mondd el, hogy neked ez így elfogadhatatlan ezért kéred, hogy javítás helyett cseréljék ki.
    Amennyiben elutasítják a kérdésed, ezt írásban indokolják meg.Említsd meg, hogy az esetleges elutasító válasszal meg fogod keresni az illetékes békéltető testületet ahol ki fog derülni ezek után az is, hogy gyakorlatilag egy hónapig meg sem kezdték a javítást.
    Ennél többet egyelőre szerintem nem lehet tenni.

Új hozzászólás Aktív témák