- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
scabi78
senior tag
Még nem küldtem el, hétvégén döntöttem a visszaküldésről. A nyilatkozatot a csomaggal együtt szerettem volna elküldeni, de az oldalukon keresztül jeleztem tegnap, hogy élni szeretnék a lehetőséggel és fel is hívtam az ügyfélszolgálatot.
ezt töltsem le, töltsem ki és e-mailben küldjem el?
Tiszta Windows, rendes ház!
-
scabi78
senior tag
9-én jött meg a termék és a 14 nap azt jelenti, hogy 23-ig jelezhetem az elállási szándékomat? Holnap kinyomtatom, kitöltöm, aláírom és beszkennelem, majd elküldöm e-mailban. A nyilatkozatot megkapják 14 napon belül, de a ha a termék csak 15-16 nap után érkezik be hozzájuk az gáz? Vidéki vagyok és ha a posta nem jöhet szóba, akkor lehet, hogy a futárt sem tudom megoldani holnap, mert azt előre jelezni kell, nem?
Tiszta Windows, rendes ház!
-
Lifer092
senior tag
Valóban, csak jobb lenne egy részletesebb tájékoztató akár, biztos megoldható.
PCX webshopot tudom felhozni példának, hogy valami olyasmi rendszert lehetne fejleszteni. Ott pl. részletesen írja hogy beszerzés alatt, átszállítás XY raktárból, beérkezett stb. Kicsit informatívabb lenne talán, gondolom az árumozgás itt is követhető lenne "minden" fázisában attól hogy marketplace. Az Edigitál rendelés követése nem valami top dolog, 2 hete vettem egy monitort, már rég megjött, az oldalon még mindig beragadt az "összekészítés alatt" státusznál a mai napig.
Végül is egyébként nekem nincs velük bajom, ez már 7-8. termék amit tőlük veszek. Csak reménykedtem hogy ma még megkapom a rendelésem, de hát, majd jövőhéten. Az már más kérdés hogy az R betűvel kezdődő nevű futárcég akivel szerződtek egy zsák fűrészport nem ér..... Amikor meglátom hogy nekik adták át kiszállításra mindig mondok egy Miatyánkot.
[ Szerkesztve ]
-
Lifer092
senior tag
Elhiszem, biztosan van minden futárszolgálat esetében negatív, illetve durva sztori. De az "R" az számomra átlagon aluli, mind a futárok viselkedésében, mind pedig a gépjárműveiket tekintve...
Én mondjuk olyan vagyok, hogy kifizetem a 2 ezres szállítási költséget is, ha tudom, hogy legalább egy mindenben korrekt "prémium" futárszolgálat hozza a csomagomat. Pláne nagy összegű vásárlásnál nem tétel szerintem ez az összeg. Számomra nagyobb biztonság érzetet ad, hogy 2 ezer forintért egy korrekt futár hozza a pl. 200 ezres csomagot, vagy egy magára semmit nem adó cég, de ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
Balion
senior tag
Nemrég a telekomos BF akcióknál volt az, hogy elfogyott a készlet, aztán pár nap múlva egyesével jöttek vissza a rendszerbe, Bestbuy topikban ilyeneket is megvettek, és kiszállításnál derült ki, hogy azért jöttek vissza a rendszerbe egyesével, mert ezek visszaküldött termékek. Ezek között voltak olyanok is, amiknek a doboza annyira szét volt marcangolva, hogy át sem vették a futártól. Ezért vagyok óvatosabb az ilyen 1 db-os készletnél, főleg ediginél, mert olyan mennyiségű rossz tapasztalatot olvasok itt-ott, fényképekkel alátámasztva, hogy nem tudok nyugodtan rendelni tőlük ilyen esetben.
Alzánál pl jelzik, ha egy termék új, felbontott, újszerű, vagy használt, így ha újat rendelek, tudom, hogy az új is lesz, eddig legalábbis mindig így volt. -
Mulderpapa
aktív tag
Itt nem azzal van a probléma, hogy hiba történt a tranzakció közben, hanem ahogy az előtted levő kommentben is írják, ha valami panaszod van, akkor igy jártál. Nem foglalkoznak vele. Egy ekkora cég szerintem ilyet nem engedhet meg magának, hogy nem reagál az emailre, a telefonos ügyfélszolgálat meg hárít. Persze ha egy 300e Ft-os tv-t szeretnék megrendelni, abban biztos nagyon szívesen segítenének.
A zárolást 1 hónap múlva elvileg automatikusan feloldja a bank, de szerintem te sem örülnél, ha más hibájából 1 hónapig 30e Ft-al rövidebb lennél, terméket meg nem kapsz a pénzedért, csak a rendszer által küldött automatikus emaileket, hogy fizesd már ki a rendelésed, meg hogy törölték a rendelést fizetés hiányában és ha legközelebb rendelni akarok, akkor figyeljek oda a határidőre.
A bank is azt tudta tanácsolni, hogy ha annyira ragaszkodom a megrendelt termékhez, akkor fizessem ki mégegyszer (hátha a következő tranzakció már sikeres lesz) és az első tranzakció összegét feloldják 1 hónap múlva. Tehát én fizessek 2x azért, mert a bolt akitől rendeltem elérhetetlen. Közben csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy lekérik a zárolt összeget."Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
Mulderpapa
aktív tag
Akkor tényleg nem értem, mert nekem az OTP 2x is azt mondta, hogy az ED zárolta az összeget, nekik kell lekérni. Az OTP se továbbítani, se visszahelyezni nem tudja a zárolt összeget.
Mondjuk ha ez tényleg így van, akkor is leírhatta / elmondhatta volna az ED és küzdök tovább a bankkal. Nem 10 nap múlva tudom meg egy fórumon, amikor már törlik a rendelést."Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
akyyy
senior tag
pont az ediginél vannak bontott, meg egyéb, használt újszerű állapotú termékek.
Írtam nekik is, meg a Samsungnak is emailt (Hátha alapon ).
Meglátom a válasszukat, ha esetleg olyan is, akkor meg marad ez. majd variálnom kell egy új asztal, meg elrendezéssel, és nem lesz rossz ez sem. -
martonl
senior tag