- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz
Phülöp #29761 üzenetére
Ez csak azért is sántít, mert a benzin jövedéki adójából is megy erre közvetve, a gépjárműadó meg egyből a kerületnek megy be. Ha az üres telkeken lévő napi 1000-1500ft-os őrzött parkolós árral számolok, sem jön ki a másfélmillió, de őrizetlen belvárosi havidíjasnál is inkább 300k max, azt meg többszörösen kifizeti minden autós. A kifizetett ajándékot még párszor kifizettetni jó ötlet?
-
Gabibácsi
tag
válasz
Phülöp #30067 üzenetére
Jó, de akkor mutass jobbat, amit megvehetek boltban. Én nem nagyon tudok.
A magnumnak van az az összeroppantós poharasa, az is ízlik, de az nem ez a kategória.
Levendula fagyizóban is ízlik minden, de azt nem tarthatok otthonHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
-
Jahno
őstag
válasz
Phülöp #30636 üzenetére
Meg olyat, ami ekkora méretben lehet félre is megy. És különben is, nem érdekel, értelme nincs, nem egyeznek a nézőpontjaink meg ebben a stílusban bármire is gondol az ember, ahhoz pénz kell. Valami futóversenyre eljutottak, aztán ennyi, szegények nem is sejtették, hogy ha ott szeretnének céges standot akkor azért kerek számokat szoktak fizetni, ha egyáltalán lehet olyat és nincs kizárólagosság.... Annyi lett belőle, hogy osszuk meg neten az aktuális állatságainkat és az jó lesz.
-
zetor2000
senior tag
válasz
Phülöp #30711 üzenetére
Az is lehet, de szerintem a házi hifi, ami komoly, az lefedi ezt. Normális hifi rendszerhez hangulat is dukál. Meg zene... bár, a fene tudja. De ha elfogadjuk, hogy nem minden "komoly" hangfal jó minden zenére, akkor elég sok pénzet otthagyhatunk a pénztárnál.
Nekem egy elég régi (~20 éves) JBL pusztulat van, amit néha hallgatok, de inkább nem. Van 5.1 is, ha kéne mozozni, ott akét hátsó 2db Wharfedale akármi, ami épp befért a keretbe. 2 évig frontként is használtam, megfeleltek. A center meg a mély JBL, ilyen középszarok, de a célra megfelelnek. A center a legfiatalabb, az kábé 10 éves, a többi régebbi, a legöregebb a két első, álló JBL. Szomszédűzésre jók, igazán komoly zenére nem ezek valók, de erre volt / van keret. Igény jobbra lenne, keret nincs, meg idő se, hogy hallgassam. Na, meg mit? Amit szeretek, ezen is OK nekem, amit meg nem szeretek, arra nem veszek hangrendszert se.Se bőrfotel, se szivarszoba, se vetkőzős lányok, se egyéb ilyenek nincsenek.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Phülöp #30787 üzenetére
Ha kábelt nem, de mikrofont akar, akkor pedig egyszerű az út. Relatív olcsóban a Samsung Buds is jó gadget, a Jabra Elite 65T meg ugyanez némi térrel meg dinamikával. Drót meg DAC az élvezeti célú zenehallgatásra, ott nem szempont az 1-2 hónap postára várás. Linsoul Tin P1 planar IEM 160$ körül kosárba be, mellé valami erősítő, és boldogság.
-
npera
újonc
válasz
Phülöp #30792 üzenetére
Én a görgőzéshez nem sokat értek, de van kollégám akinek van fix. A régi bringáját szerelte bele, amit taknyolt egy akkorát, hogy eltört 3 bordája, kiszúrta a tüdejét és a kulccsontját is eltörte. A vicc (?) az, hogy együtt estek a fiával, szimultán. Egy kanyarban bepánikolt a fia, aki elöl ment és full féket nyomott, aztán belesodródott az árokba. Az apja közvetlenül utána és a fia pánikfékezésétől ő is bepánikolt és ráfogott izomból a fékre. Közel 70-ről kezdték a fékezést, tehát volt fékút. Meg repülés és bukdácsolás utána.
Asszem karbon bringával taknyoltak, de majd megkérdezem.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz
Phülöp #30792 üzenetére
Sokan vannak, akik azt mondják, hogy bírnia kell a váznak.
Testsúly, erő függvénye is. Én mindig erős testalkat voltam, gyerekként elhíztam, 12 évesen, 64 kilósan kezdtem karatézni. Ott fogytam, de erős lett a lábam. Aztán elhíztam 130 kilóig. Onnan jövök lefelé, de megint erősebb a lábam, mint az ironmanen 15 órát teljesítő átlagnak. Szóval nekem a 105 kg plusz csúcsban majdnem 1000w mellé bátorság lenne betenni a Cervélót a fix görgőbe.
Vagy vegyél egy görgőzős kerékpár, egy sima acélvázasat, vagy egy olyan fix görgőt, ami nem teljesen fix (Tacx Neo).
Én vettem egy acél váz+karbon villas országútit, az megy a Tacx Fluxba. A Flux tervezési hibás, de van rá öt év gari. Szóval ha szétesik, akkor veszek helyette egy Neot.
Ha lakásban használnád, akkor mindenképpen direkt hajtásút vegyél, mert a dörzshajtásos görgők iszonyat hangosak!
Szerk: Asszem a BMC és a Speci már írja a user's manualban, hogy a karbon vázat tilos fix görgőbe fogni! Amit viszont kevesebben gondolnak, hogy a tetőcsomagtartóra rögzítésnél is hasonló erők érik a vázat, szóval a karbon BMC-t ne szállítsd tetőn sem!
[ Szerkesztve ]
-
blueboi69
csendes tag
válasz
Phülöp #31087 üzenetére
188cm/125-128kg (ez attól függően, hogy zabálós ünnep után vagyunk-e)
Nade a 20"-as váz mit jelent? Melyik mérete 20"? És a Trekking-nél ugyanabban a táblázatban miért cm van megadva? És az minek a mérete?
Teljesen értelmetlenek ezek a számok számomra....Amúgy nem MTB kell, csak az van, mert évekkel ezelőtt ezt vettem óccsóé és költöttem rá, mert nagyon le volt harcolva.
Viszont a vízszintes cső a vázon az vmi rémálom nekem. Ha nincs gyerek akkor még oké, könnyen felszállok, de hátul a gyerekkel már megy az egyensúlyozás és balettozás. -
ncc1701
veterán
-
Samott
addikt
válasz
Phülöp #31182 üzenetére
Ja, igen, az ott annyira nem mindennapi. Nem ismerem oket amugy, de ahogy olvastam alig van gond veluk es az is viszonylag olcson orvosolhato.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Gabibácsi
tag
válasz
Phülöp #31183 üzenetére
ezek olyanok, hogy ráköltöd az árát, de utána lesz egy ismert előéletű jó kocsid
az "új"-ra meg megint lehet ráköltöd az áráta swift szép, ez a motor is elég szerintem, de valami fura nyelven van minden
honda jazz nincs nálatok több ?Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
őstag
válasz
Phülöp #31198 üzenetére
Mondjuk idehaza venni "valami" romot az nem annyira kifizetődő, de kérdés a futamidő, mert esetleg akkor több időd lesz gondolkozni és felmérni a terepet. Idehaza ugye pár 100ezresért már kapsz valamit, de átírás, izé, egyéb, majd elad (szopószorzó a vevő, mutogatni, megnézik, nem jön, nem érsz rá, csiribiri). Én két autót is vettem már ezért vagy párhuzamos használatra, egyik rögtön az elején sok pénzt vitt el, másik csak később. Jó ég tudja, főleg ottani viszonyok ismerete nélkül. Egy hónapra idehaza már lehet alkudni, de van olyan cég ahol drágább lesz, mert direkt rövid távra szeretnének tervezni.
-
ncc1701
veterán
válasz
Phülöp #31191 üzenetére
El kellene döntened első körben, h mekkora autót szeretnél venni. Mert egy kisautó, hiába jól felszerelt, de kopogós műanyag, ott nincs full bőr, meg alcantara. Eggyel, kettővel feljebb már ilyesmit is találhatsz, csak 10 évesen minél bonyolultabb a kocsi, annál több minden tud benne letérdelni. Egy 10 éves, bonyolult kocsi jó annak, aki ért a kocsikhoz, szeret, és tud is rajta bütykölni, illetve nem gond, ha néha 1-2 hetet szerelőnél áll, illetve az sem gond, ha évente lelnek rajta pár 100eft-ért valamit. És van szerelő haverod.
-
npera
újonc
válasz
Phülöp #31205 üzenetére
Nem ismerem a finn használtautópiacot. De azt javaslom, hogy nézd meg miből van sok a kisautó kategóriában és olyan vegyél. Még akkor is, ha az a magyarországi viszonyok szerint nem feltétlenül a legjobb. Ugyanis akkor lesz bontóból olcsó alkatrész és érteni fognak hozzá a szerelők.
Ha tutira meg fogjátok csináltatni a Micrát, akkor 1 hónapra akármit vehetsz ami nem balesetveszélyes és van rajta érvényes műszaki.
Szerintem.
-
válasz
Phülöp #31191 üzenetére
a dacia fapados rönó, a skoda még csak nem is fapados vw. a suzuki az suzuki, de a régi swift dolog már messze jár
az első szembejövőt ne hozd el, az hülyeség.
mitsubishi colt?
bérlés? ugyan nem tudom, felétek mennyi az átírás és csatolmányai, de ha bérelsz, akkor ha bármi elkókad, az nem a te problémád. emlékszem, voltak azzal is rossz tapasztalataidközben látom, Dudu is a bérlést mondta
azt még érdemes lehet megnézni, hogy az olcsó bérlős helyeken milyen autóból van sok, olyat nem szoktak tartani, amivel sok a nyűg.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
válasz
Phülöp #31415 üzenetére
Nálunk a 2016-os építésű garázsban megoldották, hogy az eső és hó is essen a kocsira. Viszont a tető miatt a szélvédőt nem kellett kapirgálni.
Hó ritkán esett, így nem volt tragédia. De a sarokba csak én tudtam beállni, asszony meg sem próbálta.
-
FőDudu
addikt
válasz
Phülöp #31437 üzenetére
Jah.
Kolleganak valami olyan van ami USB es kriptolofaszokat is tarol meg hasonlo.
Amikor volt valami ICO es pont a szunetmentest piszkaltak a szervizesek (februarban, zaras alatt), nem tudta elobanyaszni belole a kodot, lemaradt valami 'onceinalifetime' vasarlasrol...
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz
Phülöp #31521 üzenetére
Bicaj-szerű és pár lóerős izékből idehaza itt is lehetne ilyesmit.
Gyerek azon anyázott a hétvégén, hogy Ő végigtolta a KRESZt, megszerezte kismotorra a jogsit és nem is az, hogy sok pénzbe került, de legalább fogalma van a közlekedésről, míg faluban a nyugdíjas korosztály olyan elektromos bicajokkal tolja ész nélkül, ami erősebb a motorjánál végsebességben, gyorsulásban is.
-
Jahno
őstag
válasz
Phülöp #31528 üzenetére
Mondjuk nem tudom minek, de ha véletlenül találok rá pénzt, akkor a végén még én is lövök egy hasonlót.
Egyre több ismerős jár vele munkába, nekm pld. utolsó 3.5 kilométer busszal kb. 35 perc. Ezt gyalog kipróbáltam, kb. ugyanannyi, de napi szinten gyalogolna a fene :-D Metróval gyalog+átszállás után persze pont az utolsó két megállón kellene pótlóbuszra szállni, ott általában azt csinálom, hogy leszállok, pótlóbusz jön, azzal egyet elmegyek és a maradékot gyalog, mert az egyszerűbb. Időben megint annyi. A napi lépés meg lesz a melóban és bepótolom a fotós csavargásokon.
Most szomszéddal egyre jobban nyomjuk a PCbizniszt, rendszeresen kellene közértbe járni aprólékért, erre a 2x3 kilométer távra is pont hatékony lenne egy bármi, de lehet először kipróbálom a Blinkeet, ami gyakran parkol itt a sarkon, csak az sem túl fix az elérhetőség és ha percdíjat nézem akkor kb. 1ezer pénz/út körül lenne a tarifa. Ebben a hónapban voltam már 10szer, aztán inkább elsörözném azt is :-D Lehet behozom magammal céghez a bicajt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- ASUS routerek
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen