- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
válasz eattila #98571 üzenetére
Hát az autópályás közlekedésről nekem hirtelen két dolog jut eszembe:
- gáz/fék értelmes használata, amihez kell az, hogy előre figyeljen az ember, ne csak közvetlen maga elé. Minden fékezéssel a mögöttünk jövő nagyobbat fog fékezni -> lassulás hullám gyűrűzik végig a forgalmon
- jobbra tartás. Ha valaki megy az autópályán és a jobb sáv üres, akkor ki kell sorolni. Nem úgy, mint a Hungárián, hogy ha 80-nal megyek, akkor mehetek bármelyik sávban, mert a még gyorsabb legfeljebb cikázik egyet. Ha valaki megvette a matricát, nem jogosítja fel, hogy Zamárdiig a belső sávban menjen.