- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
csendes tag
Köszönöm szépen a leírást!
Hirtelen felindulásból vettem egy új ülést rá. Olyan márka mint amit írtál, de elég olcsó kategória sztem a többihez képest. Amikor levettem a régit, ami már igazából több darabban mállik szét, az is ugyanolyan volt, csak azt még olaszországban csinálták, az új pedig méd in csájna.Végülis kinéztem egy gumit kb 5ezer /db, még ennyit beáldozok a bringára, remélem ez sokat dob rajta. Decathlonban megnéztem azt amit kinéztem neten meg amit AJ ajánlott, tetszett mindkettő és olyan vajpuhán menték, hogy öröm volt ráülni
De eldöntöttem, hogy most fontosabb kiadások is várhatóak, ráérek bringába beruházni később is.
Szögesgumi meg ilyenek nem játszik.Ma felszereltem az ülést, de az erős szél és eső miatt nem mentem kipróbálni, sőr az ülést feljebbraktam 2-3centivel, sztem ez sokat segít majd a láb mozgási szögében.
Legnagyobb kihívás még az, hogy úgy kell leszálni a bringáról, hogy ne rúgjam le a gyereket. Ezt még nagyon kell szokni. A női váz optimálisabb ebből a szempontból.
-
BobaHWSW
újonc
Kempingezes -2 fokban, pipa. 3.5kilometeres tura vak sotet erdoben, hogy felerjunk az egyik domb tetore ahonnan kilatunk a hegyekre napfelkeltekor, pipa.
Mavic viszont nemakart felszallni elsore. Aszonta alacsony homerseklet, melegitsem fel az aksit.:D megtettem de paraztam igy csak felkuldtem a fejem fole es ennyi.
-
Gabibácsi
tag
Ma inkább az m6-on jöttem fel Somogyból, szerintem rövidebb volt időben
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
chris-77
újonc
- Hajtókar. Rugalmas olcsó négyszögtengelyes cucc, rengeteg energiát képes elvenni az acél deformálásába, amit különben vihetne a kerék hajtása felé is. Döbbenetes a különbség, amikor egymás után próbálod, és az egyik bringán jópár kilós nyomást kifejthetsz a pedálra, mire tényleg megmozdul a bringa, a másik meg simán csak elindul. Élhető, de fájdalmas spórolás.
Bocsi csak most olvasom..
Itt mi az alternatíva?HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
-
ncc1701
veterán
válasz chris-77 #6207 üzenetére
Monoblokk szabványok.
Szép baleset belemerülni a bicaj szabványokba, méretekbe, ez tényleg külön szakma.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabibácsi #6090 üzenetére
zasszony használtan vett országútiszerűt, mondia felirattal, 80 pénzért. aztán rutinosabb bringás arcok mondták neki, hogy ezt se nagyon kösse ki a pályaudvar mellé mondjuk az első kérdésük valami olyasmi volt, hogy váo, új? huszonéves, csak eddig valahogy elfelejtették használni.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
chris-77
újonc
válasz ncc1701 #6208 üzenetére
Ez nekem így már túl bonyolult..
Még arra sem jöttem rá a benne foglaltak alapján, hogy kékfiúnak ezek közül melyik van és arra meg pláne nem -amire a kérdésem is vonatkozott-, hogy mitől megy másfelé az energia az egyiknél, ami a másiknál a hajtásba..Le tudnátok ezt írni pár mondatban, a cikknél kicsit közérthetőbben?
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
-
blueboi69
csendes tag
válasz chris-77 #6212 üzenetére
Nekem a hagyományos van, Végefelé van is róla kép, kónuszos csapággyal.
Én sem tudom miért lenne szar, de valszeg az új technológiát is el kell tudni adni valahogy
Annyiból másabb, hogy pl ez a monoblock is olyan, hogy nem tudod szerelni, ezt ahogy összerakták úgy is dobod ki.
Én a sajátomban már cseréltem csapágyat és valszeg annyiból trükkösebb, hogy be is kell tudni állítani, hogy se nem szoruljon, se nem lötyögjön. Én a legjobb tudásom szerint állítottam be, nem szorul, nem lötyög, kapott csapágyzsírt is. -
veterán
válasz BobaHWSW #6203 üzenetére
-10ben is felszállhatsz, ha az akksit nem hagyod 20 fok alá hűlni, a levegőben már melegen tartja magát. határeset hőmérsékleten ír olyat, hogy egy helyben lebegéssel hátha fel tudja magát fűteni megbízhatóra. ha meg nem, akkor helyben szépen leteszi magát.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
ncc1701
veterán
válasz blueboi69 #6214 üzenetére
Monoblokk nálam bőven 10ekm felett bírt, akkor is feleslegesen cseréltem, mert nem annak volt baja. És kb 10e volt, nem csap a földhöz. A monoblokk számomra q nagy előnye, h gyakorlatilag karbantartás mentes, mert nem megy bele a szemét. Persze ez annak előny, aki szokta is karbantartani a bicóját.
-
chris-77
újonc
válasz ncc1701 #6221 üzenetére
Mostmár kiváncsivá tettetek, hogy nekem mi van..
Ha jól emlékszem ez a bringám típusa (Kross Evado 3.0 2013-as modell) ->[link]Csak azért is érdekelne, mert nekem 2014-től van meg, egész sokat mentem azóta vele, de a karbantartás nálam a rendszeres lánctisztításban és olajzásban ki is merült és köszöni szépen jól van..
Egy pedálpáron -meg persze a gumikon- kívül semmit nem cseréltem le azóta benne.HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
-
-NoVa-
őstag
válasz chris-77 #6212 üzenetére
A klasszikus négyszögtengely az egy vékony acélrúd, belül ilyen:
Ez a legrugalmasabb, legvékonyabb átmérőjű megoldás. Gyakorlatilag egy hasonló vékonyságú hosszú acélrúdon kézzel is érzed a rugalmasságot, lábbal nagyobb erőkarral és nagyobb erővel terhelve. Minden más jóval nagyobb átmérőjű, merevebb, csőtengelyes okosság, csak a felületek találkozási fogazása eltérő:
-
Phülöp
addikt
válasz ncc1701 #6221 üzenetére
Utolsó mondatoddal nem értek egyet. Annak is előny, aki nem szokta karbantartani a bringát, ritkábban kell cserélnie (a működésképtelenné vált alkatrész cseréje már nem karbantartás szerintem, hanem végső megoldás a javításra).
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
blueboi69
csendes tag
válasz ncc1701 #6228 üzenetére
Attól, hogy vettem egy régi 5öst, még nem jelenti azt, hogy mindenből a drágát kell vennem, vagy nem értem ez hogy jön ide.
Nekem nincs bajom egyelőre a négszögtengellyel, van, hogy simánn kiállok a nyeregből és akkor sem érzem, hogy engedne valamerre a csapágy vagy akármi. Mondjuk azért ésszel csinálom, nem ugratok vele, valahogy tudat alatt megvan, hogy nem ekkora bringásokra gondolt a költő amikor az alkatrészeket tervezte
-
ncc1701
veterán
válasz chris-77 #6231 üzenetére
Nekem vagy 2 hete kezdett el nyüszögni valami, mikor relatív keményen tapostam. Laza 20km-es cirkálásnál kussba maradt. Nem fogok rájönni, mi lehetett, lekaptam a hajtókarokat, pedálokat, monoblokk ki, zsírozás, össze, hátsó kerék szétborít. Egyedül a kazettát nem szedem szét, nincs szerszámom, de pár óra benzines fürdőzés utáni 5w40-es olajba áztatás jó neki. Mindegy, nyüszögés gatte, megszűnt.
Ja, blubi, én sem veszem meg mindenből a legdrágábbat a bicóra. De tudod a trabi, és az i8 között még van pár lépcsőfok.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #6202 üzenetére
Jó, hogy bringázol, az elég jó kiegészítő mozgás sok ülőmunka mellett.
Szegecses gumi akkor kell, ha jégen és hóban akarsz menni télen. Én átrakom amint megjelenik hajnalban a jéghártya az úton. Azzal olyan jégen is lehet menni, ahol sima cipővel csúszol. Mondjuk akkor nem nagyon döntöd a bringát.
Utánfutóban nem gondolkodsz? Egy szimpla 1-személyes szinte semmi légellenállást nem csinál (a duplához képest), nagyon szereti a gyerek is. Vagy ha nyersz a lottón, akkor Larry vs Harry Bullitt a legújabb DI2-es STEPS rendszerrel
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #6234 üzenetére
Nekem a nyeregcső kezdett el újra kattogni a bejárós bringán. Korábban próbáltam hintőport, nem segít. Utána bezsíroztam a csövet, egy ideig segített, de most kattog.
A legutolsó tipp az, hogy rendes gyertyát reszeljek le, aztán azzal "kenjem be" a csövet. Az nyomásra ken, de egyébként csak úgy ott van. Majd letörlöm jól a csövet és kipróbálom ezt is.
Most a héten nekem is lánc pucolás lesz, már rondán koszos a lánc 3 hét használat után.
Most nézem a 2019-es Canyon modelleket, egy sima alu vázas Inflite CX gép már tökéletes lenne. SRAM Apex váltó hátul, elöl csak egy kerék és kész. Tárcsafék, hogy meg is álljon.
Ez a szín majdnem Bianchi Celeste, nagyon férfias. Instant get.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #6234 üzenetére
Megjött a Biotech protein
Kiscsikó utcában csomagolták, Magyarországon. Kipróbáltam, de nem lettem túl okos tőle. A csomagoláson azt írják, hogy egy adag az 2 db púpos evőkanál és 200 ml víz, aztán felrázni. Ha edz az ember, akkor edzés után is ugyanennyi.
Csak úgy próbaképpen megnéztem, hogy megy-e egy étkezés helyett egy ilyen adag. Egy óra múlva már kopogott a szemem az éhségtől és kábé csillagokat láttam.
Ezt lehet mondjuk esti étkezés helyett fogyasztani? Vagy ez csak táplálék kiegészítés és edzőkaja?
Kellene inkább egy kis gyümölcs és/vagy zabpehely és utána a proteines turmix? Érdemes tejjel csinálni vagy szigorúan vízzel? -
ncc1701
veterán
Az kiegészítő, én magában edzés után szoktam egy adaggal nyomatni vízzel, és lefekvés elött tejjel. Többi kajába megy bele. Tejre ha nem vagy érzékeny, nyugodtan idd azzal, abban az 1-2 deciben levő zsír/cukor rohadtul nem számít semmit.
Vacsizz nyugodtan mellette, 1 adag fehérje vmi 120 kalória. Az nem elég semmire sem, nem is arra van, kalóriát a legdrágább fehérjéből bevinni. -
npera
újonc
válasz ncc1701 #6240 üzenetére
Köszi, akkor edzéssel kombinálom és kajával. Tejből akármilyen zsírosat tudok inni, nem számít. 40%-os tejszín már csinál valamit, de azt mondjuk nem kell inni csak úgy magában. Normálisan 3%-os tejet iszom, a másfeles nagyon emlékeztet a vízre.
Csak sikerül valami értelmes rutint kialakítani ezzel.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #6244 üzenetére
A kép alapján úgy nézem, hogy az neki is van.
Én most egyik hétvégén a hajtóművet szedem majd le, hogy a középső tányért is kicseréljem. A nagyon egyszerű volt, azt a bringán fent hagyott hajtóművel leszedtem és kapta az újat. De a középső még eredeti 2013-as, bár nagyon keveset futott. Szinte állandóan a nagyon vagyok elöl. A legkisebb meg bejáratós még.
Most az a terv, hogy nem nyomunk el egy talicskányi pénzt a Bullittra, hanem inkább a gyerekek kezdjenek el akár támasztókerekes bringával nyomulni. Asszony is feledzi magát. Aztán akkor ha tényleg elhasználódott a mostani bejárós, akkor veszünk egy Canyon Inflite gépet nekem, asszony meg ha feledzi magát, akkor kaphat egy Canyon Urban szíjas/agyváltós bejárósat.
Aztán kell még egy ToPeak Journey futó, amint eladtuk a Thule Cheetah 2-t. A gyerekek nagyon hamar el fogják érni a 42 kg-os határt, aztán onnantól túl lenne terhelve a futó.
-