Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz chris-77 #4948 üzenetére

    ha Bosch ECU-s, akkor ott sokaig szokas volt ugy csinalni, hogy a fotengely trigger jelre indul el az AC
    biztos van egy releje is es biztije neki, es azzal kapcsolja az ECU
    de az ECU azt csak akkor vezerli ki, ha mar latja forogni a fotengelyt

    Marelli ECU-sok meg gyujtasra is mar inditjak az AC-t feltolni a rendszert benzinnel
    de ezt gondolom szoktad is hallani maskor, ha olyan

    meg van a bal elso ules mellett az ajto felol a padloban a borulas kapcsolo (egy gumigomb a szonyegben), az nagyobb utesnel ki tud ugrani a helyerol, ez akkor megszakad az AC aramelletasa

    ha 1.6-s, de asszem az 1.2-s gyujtasa is, wasted spark rendszeru, ahol nincs gyujtas eloszto
    ott 1-1 trafo van 2-2 hengerre, az ECU vezerli ki oket direktben a trigger jelbol kiszámolva, hogy eppen hol jar a fotengely, es egyszerre gyujtanak, de az egyik szikra (spark) kipuff ütemben jon a masik hengerben, az megy a kukaba (=waste), egyik trafo 1-4, a masik a 2-3 hengereket viszi

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák