- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #48002 üzenetére
Ahogy a cikk is írja, nem mi találtuk fel az objektív felelősséget, hanem átvettük az EU-s jogot. Vagy pl. Ausztria sem egy jobb, logikusabban működő világ?
Azért vezették be anno az objektív felelősséget, mert az olyanok, mint a levélben panaszkodó kamionos, mikor megkapták a levelet, hogy mondják meg, hogy ki vezetett, akkor annyit válaszoltak, hogy mivel közvetlen hozzátartozó vezette, így nem köteles rá terhelő vallomást tenni. Ezzel kibújt a gyorshajtók 99%-a.
Amennyiben a gyorshajtás mérése után azonnal megállítanák az autókat, akkor az ilyen cikkírók azzal szórnák tele a médiát, hogy miért állít meg a rendőr olyan helyen, ahol veszélyes? Mert ha nem állítja meg, akkor elkanyarodik és elszökik.
Tetszik, nem tetszik, vannak - baromi lazán kezelt! - szabályok, azokat be kellene tartani. Ha valaki 60-as táblánál objektív büntit kapott, akkor GPS szerint 78-cal, óra szerint 80-81-gyel ment legalább. Ez nem véletlen. Ha nem látta a táblát, arra is van megoldás, optikus, vagy bérlet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen