- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #1373 üzenetére
Már a feltevést sem érted, ha ezt írod. Indulj ki egy végletekig egyszerű problémából, megy egymással szembe egy tucat entitás. Amikor összeérnek, sorban eldöntik, hogy merről kerüljék a másikat. Ahogy az első döntött, a második már tudja, mit döntött az első, a saját döntésénél figyelembe veszi ezt. A végén mindenki kikerüli a másikat, 12 döntéshozásnyi idő alatt.
Most szétszedem ezt 4 szálra, így 3 döntéshozásnyi idő alatt megszületik 12 döntés. Újabb 3 döntéshozásnyi idő alatt végignézik, hogy volt-e konfliktus egymáshoz képest, ha nem, akkor a fele időt megspóroltuk, 2x-es valós számítási idő árán. Egy 2 magos cuccon máris használhatatlanná válik az egész. És akkor ha van konfliktus, újabb 3 ciklusnyi döntéskorrekció, 3 ciklusnyi visszaellenőrzés, és máris előállt az eredeti állapot, 4x-es számítással.
Sokmindent lehet párhuzamosítani, ha már az első pillanattól kezdve úgy tervezték meg az egészet. De nem úgy működik, hogy rámutatsz egy magra, és eldöntöd, hogy akkor ezt most használja a program. Többnyire dominóként pakolják egymásra a játékkomponenseket, és ha az egyik kicsit elcsúszik, borul az egész. Elég csak az útkeresésre visszakanyarodni, végülis anno kireszelték, hogy egy sereg átjusson egy szűk résen anélkül, hogy folyamatosan egymást durván feltartanák, ha egy kicsit mégis, az pedig következetes, reprodukálható, és előre lehet vele számolni, tehát a játékszabály és a taktika kiforrott része. Ha ezen rontanak vagy javítanak, borul az egyensúly.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Escape from Tarkov
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Diablo 3
- Eredeti játékok OFF topik
- Peugeot, Citroën topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...