Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz S1M0N #145184 üzenetére

    A legnagyobb baj - tolerancia, nézőpont kérdése ez is, mint minden eddig is tárgyalt -, hogy egyre inkább a "belefásulás", "kényszerből elfogadás", egyszerűbben a beletörődés jelenségére bazíroznak azok a cégek (személyek?), akik az egész mögött állnak... és durva, de biztosra vehető, hogy évek alatt akár még sikert is érhetnek el: az emberek szemét kitolja bár a dolog, de majd akkor is lenyelik a békát, témát, és - bár egyre nehezebben fog menni - megpróbálják majd kihámozni a maguknak szórakoztató elemeket ezekből a végtermékekből: lásd a Star Wars Acolyte-sorozatot, amire a 3. rész után is vannak olyanok, akik "not that bad" jelzőket dobnak... mert biztosan tetszett nekik valami az egészből...
    Ezzel az elfogadással ugyanakkor rossz impulzus érkezik mondjuk a Disney-nek: lehet tolni ezt a szekeret ezzel a vezetéssel, ezzel az ideológiával ("1977 már elmúlt")...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    Na, ki lepődik meg?

    [link] - Assassin's Creed: Shadows Won't Have Social Stealth Mechanics, Ubisoft Confirms

    (DeepL)

    "Amikor az eredeti Assassin's Creed 2007-ben megjelent Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra, hatalmas változást jelentett a lopakodós videojátékok műfajában. Míg az olyan játékok, mint a szintén a Ubisoft által készített Splinter Cell és a Metal Gear Solid megkövetelték a játékosoktól, hogy megjegyezzék az őrök útját vagy kikapcsolják a lámpákat, az Assassin's Creed az úgynevezett "szociális lopakodást" alkalmazta. A mechanika révén a játékosok elvegyülhettek a tömegben, az NPC-k mellett sétálhattak, és más olyan akciókkal, amelyek lehetővé tették számukra, hogy "elvegyüljenek", vagy ne keltsenek feltűnést.
    A mechanika azonnal sikert aratott, mivel arra kényszerítette a játékosokat, hogy aktívan találjanak módot arra, hogy kreatív módon csökkentsék az ellenség tudatosságát. Ez aztán a 2007-es eredetit követően a franchise egyik fő jellemzőjévé vált. Az utóbbi években azonban a mechanika teljesen kikerült, mivel a sorozat lopakodós akciójátékból akció-RPG-re váltott. Kicsit visszatért a 2023-as Assassin's Creed: Mirage-ban, ami egy visszavágó cím volt, ami hasonlított a régi Assassin's Creedekhez.
    A november 12-én megjelenő Assassin's Creed: Shadows bejelentésével az Assassin's Creed közösségében volt remény arra, hogy a közösségi lopakodás visszatér. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy a játékban kettős főszereplő lesz, akik közül Naoe, a női főszereplő egy nindzsa, aki a lopakodásra támaszkodik. Úgy tűnik azonban, hogy ez nem így lesz, mivel a Ubisoft pénteken véget vetett ezeknek a reményeknek.
    A hír Stephen Totilo beszámolója révén érkezett, aki a múlt heti Summer Game Festen írt a Shadows-szal kapcsolatos tapasztalatairól. Miután tévesen azt mondták neki, hogy a social stealth benne lesz a játékban, Totilo a Ubisofton keresztül kapott egy helyreigazítást, ahol megerősítették, hogy a mechanika nem létezik a Shadowsban. "

    "Got an update from Ubisoft about social stealth in AC Shadows, after their producer mis-spoke when contrasting Yasuke's and Naoe's abilities to be stealthy
    - No classic social stealth, even for Naoe
    - But she is unnoticed in crowds by default; he's not"
    (- Nincs klasszikus társadalmi lopakodás, még Naoe számára sem.
    - De a nő alapból észrevétlen a tömegben; a férfi nem az.)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    Nem csak az usákokok idióták:

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz FunPro #145204 üzenetére

    Kleopátrát feketítették.
    Aki legjobb* esetben is kreol volt.

    //* ill. nekik - nekünk legrosszabb esetben

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz _drk #145206 üzenetére

    Mit nem adtam volna, ha Musashi-val lehetett volna "tolni" (nyilván, ehhez a 17. század kellett volna)...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz FunPro #145211 üzenetére

    Az lehet - nem vitatom/tudom.
    Kleopátra (Netflix): [link] - ott a(z "eredeti" Kleo is) kép (szobor) is...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz Crus #145214 üzenetére

    Társadalom/szociálpolitikai tanulmányokat lehet(ne) (és bizonyára írtak és fognak is írni) erről a témáról akár ide is begépelni... nyilván, értelmetlenül (ahogy a szaktanulmányokat is csak szűk réteg olvassa el: akik oktatják, és akiknek meg kell(ene) tanulniuk az egyetemeken).
    Az egyik (nagyobb) réteg szimplán/leegyszerűsítve megélhetésből gyárt gyerekeket. Ilyen népcsoportok nem csak Dél-Kelet Ázsiában vannak. Persze, a "milliárdosok" klubja ott van.
    A másik ("kisebb") csoport ugyanakkor racionalizál(ni kénytelen). Talán nem kell kifejteni, hogy miért - nem csak Magyarország viszonylatáról van szó.

    Az, hogy itt is, és minden ép ésszel gondolkodó emberek más csoportjában is rendre elpattannak a biztosítékok az aktuális események láttán, had ne az ő hibájuk legyen... :B

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz Crus #145221 üzenetére

    Nem kizárt, hogy csak azért, mert ez egy baromi egyszerű férfi név.
    Bár, jöhetett volna (puskáznom kell, mert annyira azé' nem emlékszem ezekre a szar SW-okra):
    * Poe Damaron
    * Hux tábornok
    * Kylo Ren
    * Csubakka
    * Luke Skywalker (a nehezebbet a végére).

    Nem kizárt az se, hogy neki a színe tetszett - gyerekek másképp vannak bekötve*.

    //* - és épp ezért kell figyelni rájuk ebben a korban nagyon, amikor el kezdik érdekelni a nemek közti különbségek, már oviban is.

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz alratar #145225 üzenetére

    Holy shieet! :B

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz Crus #145223 üzenetére

    A legrosszabb, ha minden elfogadsz.
    Tudom, ez most minden manapság trendinek nekimegy, de tényleg: nem szabad semmit sem elfogadni, ami a te szórakozásodat vágja tönkre. Ez így volt/van/lesz azóta, mióta a célja ezeknek a cégeknek a... te szórakoztatásodért kapott (általad adott) pénz benyelése: szavazz a pénztárcáddal.
    Utóbbihoz teszem hozzá: és ne hagyd magad és a jövő generációinak agyát mosni!

    A fiad könnyen belenőhet egy olyan világba, ahol Kleopátra, Boleyn Anna (és kismillió más prominens, történelmi személyiség) "elfogadottan" erősen sötét bőrű volt, Angliát is ők alapították, meg nekik köszönhető kábé a világ minden találmánya, Wakanda létező ország etc...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz Crus #145230 üzenetére

    Én épp tegnap kezdtem és ma valószínűleg be is fejezem (~30 perces epizódok, mindössze 26 rész): [link] Mr. Inbetween - ausztrál.
    Érződik rajta, hogy nem nagy költségvetés, meg kicsit ez, kicsit amaz, meg a megérintett témák sincsenek nagyon kibontva, de igazi felüdülés az amúgy nagyon furcsa ausztrál akcentus, társadalmi berendezkedés, és a főszereplő, aki a frászt tudja hozni az emberre a széles vigyorával.

    Ha már oroszok: én még sehol sem láttam (nyilván: film, média) oroszul beszélő született sötétbőrű embert... :B **
    (és itt most nem az Oroszország egyes területein élő barnább népcsoportok. meg a a bevándorolt mongolok)

    //** upssz, most felderengett valami akciófilm, amikor megszólalt egy ilyen alak... valamelyik Bourne talán?! Amikor felborul egy autóban... és nem a moszkvai üldözés...

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz #145232 üzenetére

    Simán lehet, hogy ez az. Sőt!

    //igen, ez lesz az

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz bigrob #145238 üzenetére

    A valóság az, hogy rekordokat fognak zengeni (direkt ez a szófordulat) róla, még akkor is, amikor nem így lesz.
    Muszáj lesz, ha nem akarják lehúzni a slozin a sorozatot.

    Arról nem is beszélve, hogy állítólag előrendelési rekordokat döntött a cím... még hozzá a fullos 100+ eurós tételnél is.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Lords of the Fallen gets a sequel in 2026, but likely Epic Game Store exclusivity means the follow-up to one of 2023's biggest Soulslikes might not come to Steam
    (A Lords of the Fallen 2026-ban folytatást kap, de a valószínű Epic Game Store-exkluzivitás azt jelenti, hogy a 2023-as év egyik legnagyobb Soulslike-jának folytatása nem biztos, hogy megjelenik a Steamen.)

    A mostani részt sikerült életre kelteni a korábban említett 3rd Party driverrel (R9 390), de nem ájultam el a játéktól. Lehet, hogy később jobb is lehet a cím, de már az elején elvette a kedvem tőle ez a "duál világ" téma...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz Crus #145230 üzenetére

    [link] - Nintendo Direct Announced for Tomorrow, With 40 Minutes of Switch Games Coming Out Later This Year
    (Holnapra jelentették be a Nintendo Directet, 40 perc a még idén megjelenő Switch-játékokról)
    ~~~~~~~~~~~~
    OFF neked:
    [Most futottam bele - Te biztosan érteni fogod az angolját] - más okból beszél (látható a videón is), de pontosan így gondolom és ezért írtam le azokat, amiket lejjebb.

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    MS visszalépett... időlegesen:
    [link] - Meglepő fordulat: A Microsoft Recall szolgáltatása nem lesz elérhető a Copilot+ PC-k rajtjakor

    "2024. június 18-án elrajtoló Copilot+ PC kategória képviselői számára mégsem teszik elérhetővé az újítást. ...
    Az aktuális tervek alapján a Recall majd csak az elkövetkező hetek folyamán válhat elérhetővé, de akkor is csak a Windows Insider Preview program résztvevői próbálhatják ki. ..."
    Korábban jelezve lett: biztonságosabb lett a funkció, nem lesz alapértelmezetten bekapcsolva, a felhasználók dönthetnek, testre szabható / tiltható lesz.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Preview: Assassin’s Creed Shadows

    "Összességében lenyűgözött, amit láttam, és igen, tudom, hogy léteznek olyan játékok, mint a Ghost of Tsushima, és a két sorozat közötti összehasonlítások. Engem azonban ez nem érdekel, ehelyett kíváncsian várom, hogy többet tudjak meg a nyílt világról, és arról, hogy a Ubisoft hogyan tervezi, hogy olyan teret biztosít, amely nem töltelékküldetésekkel és ellenségekkel van tele. A Valhalla kitűnő példa volt arra, hogy a szükségesnél több töltelék volt benne, ami ártott az általános élménynek. A Shadowsban látva a térképet és azt, hogy ezúttal nem egy egész országot fed le, talán enyhíthetném az aggodalmaimat, de ha a térképhez hozzáadunk egy ellenőrző listát a tevékenységekről, az nagyon is gyorsan délre fordulhat."

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Black Myth: Wukong előzetes - Utazás az ismeretlenbe

    (Hint: 2 órás demo után - fordítás DeepL)

    "Hogy nyersen fogalmazzak, a Black Myth: Wukong az egyik legjobban kinéző játék, amivel valaha játszottam."
    A játék futtatása nagy felbontású kijelzőn, sugárkövetéssel egy olyan vizuális ünnep, hogy az első békés jelenettől kezdve nem tudtam elhinni, hogy egy játékot játszom, és nem csak a legújabb nagy költségvetésű CGI-filmet nézem.

    "Wukong elsősorban az ikonikus mágikus botjával harcol, amely tetszés szerint képes kitágulni és összezsugorodni. Gyorsan képes könnyű és nehéz támadásokat láncolni egymáshoz a különböző állásokban - Smash, Thrust és Pillar. Mivel a kétórás játékidőm alatt csak egy további állást nyitottam fel, kíváncsian várom, hogy ezek hogyan játszanak bele az általános játékmenetbe, de erről majd később. "

    "Bár a játék hihetetlenül nagy kihívást jelenthet, sosem igazságtalan, és minden eszközzel rendelkezni fogsz ahhoz, hogy bármelyik ellenséget leterítsd, amikor először besétálsz; lehetetlennek tűnhetnek."

    "És bár nehéz, a Black Myth: Wukong sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnik, mint néhány más Soulslike. Ez nem jelenti azt, hogy könnyű lenne, de a játék úgy állványozza a játékost, hogy egyetlen főnök vagy ellenség sem tűnik lehetetlennek. Lehet, hogy nehéz, de ha időt szánsz rá, akkor bármit képes leszel legyőzni. Mint valaki, aki szereti a kihívásokat, de nem akar órákig ütögetni a fejét egy főnök ellen, ez zene a fülemnek."

    "Mint minden hasonló játéknál, itt is visszafogom egy kicsit az elvárásaimat, hiszen a Black Myth: Wukong a stúdió első játéka. De minden, amit eddig láttam, a lenyűgöző látványtól kezdve a stílusos harcokon át a Journey to the Westre épülő gazdag világig, már alig várom a napokat a megjelenésig. Ha a Game Science be tudja váltani az eddig mutatott lehetőségeket, akkor a Black Myth: Wukong egy legendás akció-RPG lehet, amely a Souls-féle műfaj frissítő változatát nyújtja."

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz TBT #145260 üzenetére

    És csapat azt sem bánja ha unofficial koopban "tolod" a játékot - amiből későbbi címeikhez akár meríthetnek ötleteket.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz TBT #145264 üzenetére

    Ha már színészek, és értelem.
    [link] - 1977: Sylvester Stallone on making ROCKY | Film 77 | Classic Movie Interviews | BBC Archive
    ~14 perc hosszú. Sly baromira összeszedett, okos.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Shadow of the Erdtree is the highest rated DLC ever, according to Metacritic
    The expansion currently has a score of 95
    (A Shadow of the Erdtree a Metacritic szerint a valaha volt legjobban értékelt DLC.
    A kiegészítő jelenleg 95 pontszámon áll)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Beyond Good and Evil HD Delisted on Steam
    "Ubisoft has suddenly delisted Beyond Good & Evil HD, but it's likely just to make room for the 20th Anniversary Edition version of the game"
    (A Ubisoft hirtelen törölte a Beyond Good & Evil HD listájáról, de valószínűleg csak azért, hogy helyet csináljon a játék 20th Anniversary Edition verziójának.)

    "Limited Run Games Showcase on June 20 at 2pm EST. It seems obvious that the showcase will officially announce the release date for Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition"
    (Limited Run Games Showcase június 20-án 14 órakor EST. Nyilvánvalónak tűnik, hogy a showcase-en hivatalosan is bejelentik a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenési dátumát.)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    Aki nem tudná: az utolsó CGI filmről van szó...


    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Banana game scam.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    [link] - Sony no longer cares about the PSVR 2, and neither should you
    (A Sony már nem törődik a PSVR 2-vel, és neked sem szabadna)
    ~~~~~~~~~~~~
    [link] - Why Ray Tracing Is Still Not Worth It
    (Miért nem éri még mindig meg a Ray Tracing)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz cyberkind #145283 üzenetére

    Az egyik kép tőle van: [link] - Ancient Gameplays - Can you REALLY SEE the difference? Raster vs Ray Tracing vs Path Tracing

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz gejala #145288 üzenetére

    "Mármint a teljes játék fejlesztési ideje nem lesz tőle sokkal kevesebb, de a világítás/árnyékok/tükröződések elkészítésével sokkal kevesebbet kell foglalkozni."

    Vicces, hogy elhiszed ezt a mesét, bárhol is olvastad ezt. :B :DDD

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    Mint minden véleményt tessék helyén kezelni - de azé' na...:
    [link] - Star Wars: Outlaws Hands-On Preview: Déjà vu From a Long Time Ago
    (DeepL + korr - nincsenek spoilerek!)

    "Szólj, ha ez a játék ismerősen hangzik: A harmadik személyű akció-kalandjátékban fényes sárga párkányokat kell megmásznod, szükség esetén bevetned egy csáklyát, és levadásznod a véletlenszerű fejlesztő elemekkel teli ládákat. Egyes küldetésekben lopakodó részeken kell elkerülnöd az őröket, akiknek látszólag nincs perifériás látásuk; később a harci jelenetekben fedezék mögé guggolva kell lövöldöznöd az agyatlan ellenségek hullámaira. A nagy finálé? Egy drámai menekülési szekvencia, ami simán átvált egy űrcsatába, kiegészítve egy automatikus célzási rendszerrel, mely lényegében helyetted játssza a játékot.
    Kitaláltad a játékot? Nem, Nathan Drake-et nem egy messzi-messzi galaxisba küldték. Ez az én előzetes tapasztalatom a Star Wars: Outlawsról a Summer Games Fest 2024-en, ami sok kívánnivalót hagyott maga után, és kevésbé izgatottan távoztam a Ubisoft közelgő címével kapcsolatban.
    Az 1 órás bemutató három különböző küldetésre terjedt ki, 3 különböző helyszínen. Ezeket feltehetően azért tervezték, hogy bemutassák a játék tervezésének különböző elemeit, de nekem furcsa demonstrációnak tűnt, amit mindig is nyitott világú élményként hirdettek.
    Az 1. küldetésben Kay és társa, Nix egy elhagyatott épületet fedeztek fel. A környezet klasszikus Star Wars volt - nagy fémfalak, hatalmas barlangok és egy reaktor, melyet a meneküléshez fel kellett tölteni. Nagyszerű! De a játékmenet sajnos nem érte fel a vizuális bájhoz. A platformozás és a felfedezés itt úgy éreztem, mintha a 2010-es évek AAA akció-kalandjátékok alapdarabjainak ellenőrző listája lenne; a "hogyan készítsünk AAA akciójátékot" listája, ami nélkülöz minden valódi kreativitást vagy frissességet az élményben.
    A 2. küldetés egy lopakodós akció küldetéssé változott. Imádjuk azokat, igaz? Kaynek be kellett szivárognia egy létesítménybe, és ellopni... valamit vagy egyebet.
    A mechanika itt is csalódást okozott. A Star Wars: Outlaws lopakodós rendszere olyan sekélyes, amilyen sekélyes csak lehet, az őrök minimális környezet-tudatossággal rendelkeznek, és csak korlátozott módon lehet megoldani egy adott forgatókönyvet. Úgy éreztem, mintha a régebbi játékokhoz nyúltak volna vissza, ahol a lopakodás inkább a forgatókönyv követéséről szólt, mint az intelligens mesterséges intelligenciával való együttműködésről. Az ellenség kiszámíthatóan helyezkedett el és viselkedett, és nem reagált dinamikusan a játékos akcióira.
    A 3. küldetés a Birodalom csillagrombolójáról való rövid menekülés után átváltott az űrharcra. A zökkenőmentes átmenet a földről az űrbe lenyűgöző volt, de a légiharc-mechanika kiábrándítóan egyszerű volt. A célzási segítség miatt a harc túl könnyűnek tűnt, és az élményből hiányzott az a mélység, amit az olyan újabb űrharc játékoknál, mint a Star Wars: Squadrons, láthattunk.
    Az űrcsaták inkább tűntek formalitásnak, mint izgalmas kihívásnak, ami kiszámítható szekvenciákká tette azokat a pillanatokat, amiknek izgalmasnak kellett volna lenniük.
    Az Outlaws a biztonsági játékfejlesztés megtestesítője, anélkül, hogy új területre merészkedne. Ez a konzervatív megközelítés talán a mainstream közönségnek és a megrögzött Star Wars-rajongóknak tetszhet, de én valami többre vágytam. Kétségtelen, hogy elavultnak tűnik, egy olyan játék, ami 2010-ben még díjakat nyerhetett volna, de idén már nem lesz képes ugyanezt elérni.
    Összehasonlítva a Jedi: Fallen Orderrel az Outlaws fényévekre van ezektől a finomra hangolt mechanikáktól - még ha azok nagyrészt más mainstream címek másolatai is. De ahol a Cal platformozása gördülékeny és akrobatikus volt, ott az Outlaws nehézkesnek és ötlettelennek tűnik. A Sith lordok elleni fénykardpárbajokban való pirouettezés olyan volt, mintha egy Star Wars-fantáziát játszottunk volna el, míg Kay fedezékből lövöldözött az ellenségre, ami unalmas és kiszámítható volt.
    Lehet, hogy az Outlaws története megmenti a helyzetet? Ezt nehéz megmondani a játékkal eltöltött rövid időm alapján; ahogy már említettem, eléggé korlátozott volt a terjedelme. Úgy tűnt, hogy minden küldetésnek van egy összefüggő története, ami előreviszi, de az Outlaws női főszereplője - vitathatatlanul a legmerészebb tervezési döntés -, egy kicsit unalmasnak tűnt. Ismét, ahol a Jedi: Fallen Order Cal Kestisének külön bája van, Kay karaktere egyhangúnak tűnt, Han Solo örökségének árnyékában, és személyiséghiányosnak. Még mindig korai lenne kritikát megfogalmazni a karakteréről az alapján, amit játszottam; lehet, hogy a franchise történetének üdvözlendő új tagjának bizonyul majd.
    [...]még mindig van idő a fejlesztésekre.
    Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tudok szabadulni az érzéstől, hogy a Star Wars: Outlaws egy elszalasztott lehetőségnek fog bizonyulni. Nem látom, hogy a Ubisoft az augusztusi végleges megjelenés előtt foglalkozna ezekkel a problémákkal - amelyek közül sok eredendően bele van szőve az alapvető tervezési filozófiába. Úgy tűnik, mintha a játék sorsa egy csinos, de végül üres kalandnak lenne szánva. Remélem, tévedek.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz gyimger #145291 üzenetére

    Avatar: Frontiers of Pandora
    * STEAM: 40% OFF-al kínálják (70 euro az alap, 130 euro a "fullos") - miközben:
    59% az elégedettség, a 391 review alapján.
    * META: 7.4 user score
    * Opencritic: alapján elég közepes cím.

    Túl rövid az élet ahhoz, hogy tanakodj: próbáld ki :)
    ~~~~~
    szerk:
    STEAM-ről:

    "Let's be honest here, it is Far Cry: Avatar: Frontiers of Pandora™ if you like the far cry formula this game is just different enough to be worth it, if you don't or are tired of the Far Cry formula the game isn't for you."
    (Legyünk őszinték, ez a Far Cry: Avatar: Frontiers of Pandora™, ha szereted a Far Cry formulát, ez a játék éppen eléggé más ahhoz, hogy megérje, ha nem, vagy belefáradtál a Far Cry formulába, a játék nem neked való.)
    ~~~~~
    szerk2:
    "The game crashes every couple of hours though running it as admin causes a full system crash to instead just CTD. 6/10 still neutral still only suggest buying on sale. Nobody knows how to fix the crashing issue and they are unlikely to fix it any time soon so buyer beware."
    (A játék pár óránként összeomlik, bár adminként futtatva teljes rendszerösszeomlást okoz, ahelyett, hogy csak CTD lenne. 6/10 még mindig semleges még mindig csak azt javaslom, leárazáskor vásárlandó. Senki sem tudja, hogyan kell megoldani a kifagyás problémát, és nem valószínű, hogy hamarosan kijavítják, így a vevő legyen óvatos.)"

    (mindkét idézet egy azonos 2024. júnus 18-i review-ból.)

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    S ha már Far Cry...

    [link] - Potential Far Cry 7 Leak Reveals Details On Main Cast of Characters
    (Egy potenciális Far Cry 7 szivárgás részleteket árul el a főszereplőkről)

    The descriptions for main cast roles include mention of a wealthy family and a conspiracy theorist.
    (A főszereplők leírásaiban egy gazdag családot és egy összeesküvés-elméleti szakembert említenek.)

    Bennették lesznek - rengeteg pronounce-ra felkészülni! További részletek a link mögött - a főszereplők:

    Layla Bennet - FEMALE (She/Her). Age: Late 20s. Ethnicity: White. Spoken language: English. Accent: Upper-class, modern day New England.
    (Kor: Húszas évei végén. Etnikai hovatartozás: Fehér. Beszélt nyelv: Angol. Akcentus: Felsőosztálybeli, modern New England.)

    Dax Bennett - MALE (He/Him). Age: Early to mid-40s. Ethnicity: White. Accent & Voice: Upper-class, modern day New England, Deep voice. Spoken Language: English.
    (Kor: 40-es évei elején-közepén. Etnikai hovatartozás: Fehér. Akcentus és hang: Felsőosztálybeli, modern New England, mély hang. Beszélt nyelv: Angol.)

    Brie Bennett - FEMALE (She/Her). Age: mid to late 30s. Ethnicity: White. Accent and Voice: Puts on a California accent to differentiate herself. There’s a hint of an upper-Class New England accent (not Boston Southie) mixed with the California accent.
    (Kor: a 30-as évek közepe-vége. Etnikai hovatartozás: Fehér. Akcentus és hang: Kaliforniai akcentust használ, hogy megkülönböztesse magát. A kaliforniai akcentussal keveredik egy kis felsőosztálybeli New England-i akcentus (nem Boston Southie).)

    Christian Bennett - MALE (He/Him). Age: early to mid 30s. Ethnicity: White. Accent and Voice: Well-educated, upper crust, New England. Spoken Language: English.
    (Kor: a 30-as évei elején-közepén. Etnikai hovatartozás: Fehér. Akcentus és hang: Jól képzett, felső tízezer, New England. Beszélt nyelv: Angol.)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz gyimger #145294 üzenetére

    Hát, a dilemma komoly:
    Vagy megveszed "csak" 42 euróért (alap), és így is drágán...
    ...vagy elengeded az érdeklődést, és nem próbálod soha ki a játékot. :B
    Mert ugye: "Premiere: 2023-12-07 - Not cracked 200 day(s)"

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz bigrob #145298 üzenetére

    "Incorporates 3rd-party DRM: Denuvo Anti-tamper"

    Császárnő meg elhagyta a hajót, így a Denuvo törhetetlen marad... kábé örökre, mert senki sem tolakodik a scene-ben... sőt, a Denuvo cége egyre több rétegben lehetetleníti/nehezíti meg az önjelölt "megoldók" dolgát...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • i2k

    senior tag

    válasz Dilikutya #145302 üzenetére

    Ez remek hír.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák