Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • n.i.c.k.

    csendes tag

    Valszeg már találkoztatok ezzel páran, de leírnám ide mert sem az Emagot sem a kézbesítőt (Sameday) nem érdekelte és magasról szartak rám és a problémámra :U . A kézbesítésnél történik az, hogy bár a fizetést követő összegzésnél azt írják, hogy

    "Szükséges iratok a kiszállításhoz:
    SMS üzenetben kapott PIN kód"

    De valójában amennyiben fel van telepítve a VIBER- akkor oda küldik a szerencsétlen kódot és SEMMILYEN más platformon nem kapod azt meg.(nem is írják h ott várd) Ezt egy csomagnál az automatába érkezés után két héttel vettem csak észre :DD , mert nem használom azt a szart, csak ha rokonom kifejezetten kéri akkor beszélünk rajta azét van fent. A problémám felvetésére, heveny hárítás és közöny után semmit nem reagált a részt vevő fél egyike sem. Most letörlöm a Vibert és kipróbálom úgy is a legközelebbinél :K Egyébként brutál milyen gyorsan tudják az easyboxokba tenni a cuccokat. Rengeteg ember dolgozhat ezen h flottul menjen. Kár h a kommunikáció elment ilyen irányba.

Új hozzászólás Aktív témák