Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sindare

    csendes tag

    Update az ügyemben:

    Továbbra sem történt semmi, megint csak üres ígéretek voltak. Ma újra felhívtam az ügyfélszolgálatot. Egy igazán flegma hölgy vette fel, annyit nem nyögött ki, hogy elnézést csak azt mondta, hogy majd megvizsgálják aztán lesz valami. Jeleztem, hogy december 9-e óta várok, már 5x telefonáltam, 1 panasz emailt írtam, 1 panaszjegyzőkönyvet készítettem mégis mi mást tudnék még tenni? Egyre bunkóbb lett a hölgy szóval megkértem, hogy legyen kedves és diktálja le a hívásazonosítóját a hívásomnak, hogy ki tudjam kérni és a fogyasztóvédelmhez vagy békéltető testülethez tudjak fordulni. Erre rám vágta a telefont. (valszeg ő is érezte, hogy nem kellene dicsekedni azzal ahogy beszélt velem).

    Visszahívtam őket újra. Egy másik hölgy vette fel, ő sűrűn elnézést kért. Kértem, hogy email-ben az összes eddigi hanganyagot küldjék el nekem illetve reagáljanak a panasz jegyzőkönyvekre. Jeleztem ismét, hogy a panaszjegyzőkönyvben elferdítették a dátumokat amiket kértem, hogy javítsanak de nem tették meg.
    Azt ígérte, hogy email-ben megkapom a hanganyagokat és megpróbálják visszautalni a vételárat. Persze megint csak üres ígéretek, határidőt nem tudott ő sem mondani.
    A fogyasztóvédelmes fenyegetőzéseimre felajánlott egy 2000 forintos vásárlási utalványt. Hát azonnal elnevettem magam, nem hittem akartam elhinni :W .

    Február 17 van, hát lassan már 3 hónap is eltelik úgy, hogy se a terméket nem küldték, se a pénzemet nem kaptam vissza.

    Kíváncsi leszek megkapom-e a tényleg a hívások hanganyagát. Szerintetek ha eltorzítom a hangot felrakhatom youtube-ra? Szívesen megosztanám a világgal, hogy mekkora tróger ez a cég.

Új hozzászólás Aktív témák