- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
it Nagy a nyomás a szervezőkön, példa nélküli kiberfenyegetettségre készülnek a párizsi olimpia kapcsán.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hesperus008
friss újonc
válasz Maksifül #46048 üzenetére
Elég rejtélyes ez a helyzet. Összeadtam az energiaigényeket, minden együtt is csak a PP 89%-át igényli, így én nem látom okát, miért is kapcsolt le a hajó. Egyébként a prioritásokat ne hagyd az alapbeállításokon, sokat segíthet. Ha szétlövik a PP-t, vagy spéci lézerrel kapsz találatot, a PP teljesítménye leesik 40%-ra, így érdemes beállítani a prioritást, hogy 40% alatt is menjen a thruster, a szenzor, esetleg egy chaff (+ha még futja, az FSD és a life support), ezeknek kellene 1-esen lenni. Kettesen mehetnek a fegyverek, pajzs és boosterek, hármastól felfelé fuel scoop, cargo hatch, explonál az auto field maintenance, srv. Ha ezek ütköznek, ezt-azt kikapcsolsz, nem lesz gond, nem harc közben kell bajlódni úgysem velük. Ha kész egy hajó és a prioritások, akkor tesztelésre dokkolj ki és élesítsd a fegyverzetet az állomás előtt. Ha ugyanezt tapasztalod, mint a videóban, akkor vissza az állomásra és valszeg nagyobb PP kell.
-
Hesperus008
friss újonc
válasz gabranek #46055 üzenetére
Harci hajón általában nincs értelme kisebbre tervezni a PP-t, mert általában a többlet tömeg jelentette hátránynál fontosabb, hogy a szükséges modulok a PP teljesítményének 40 százalékába beleférjenek. Persze van kivétel, mert ha kishajós harcra készülsz, ahol a sebesség kiemelten fontos elem, akkor pár tonna is sokat jelenthet - pláne enchanced performance thrusternél, ami elég érzékenyen reagál a tömegnövekedésre. Vagy ha nem pajzscentrikus a beállítottságod, akkor lehet olyan sniper vagy cold hajót összerakni (mondjuk aknákkal, torpedóval de akár plazmával is), amihez nincs szükség annyi energiára, így simán lehet kisebbet beletenni. Növekszik a sebesség, bár a nagyobb PP integritije is nagyobb, ami szintén fontos ha nincs pajzs. De ezeken kívül valóban csak az explo jut eszembe, ahol lényeges lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hesperus008
friss újonc
válasz aerosmith #46061 üzenetére
Nem egészen úgy van. Persze a nagyobb PP nehezebb, ez igaz, ezzel együtt nagyobb az integritása is. Az efficiency viszont (ami meghatározza a hőtermelést) attól függ, milyen a betűjele a PP-nek: az E a legrosszabb, az A a legjobb. A konklúziód igaz, a fogyasztáshoz kell méretezni. Viszont azt igen át kell gondolni bizonyos esetekben (harci vagy explo hajónál leginkább), hogy a fogyasztók milyen prioritással működnek majd.
-
Hesperus008
friss újonc
válasz Maksifül #46064 üzenetére
Az FDL és a Mamba hatékony használatához (pláne nagy energiaigény mellett, és a lézerek igénylik ám) szinte elengedhetetlen az aktív PIP-menedzsment. Van, akinek ez könnyen megy, vagy szereti a kihívásokat. Én makrókra állítottam be, de még így sem rajongok érte. Ezért kell a stílusodhoz passzoló hajót összerakni.
A Krait nem igényel sok macerát, szinte folyamatosan boostolhatsz. Frag cannonokkal hatalmasat tud sebezni+1-2 ram és az ellenfél elhullott. Az enyém Bi-weave pajzzsal van szerelve (grade 5 reinforced+fast charge), egyfolytában rammolok, hogy ne kelljen a lőszert szintetizálni, és jól bírja a pajzs, mert kétszer gyorsabban tölt vissza, mint egy 5A.
Armour kérdésében pedig szerintem azért a reactive, mert ha megnézed a resistance értékeket, látható, hogy abból lehet legtöbbet kihozni. Absolut sebzést ugyanannyit viselnek el, viszont ez sokkal jobb kinetic vagy explosive fegyverek ellen - kevésbé thermal-ok ellen, de ezt HRP-vel orvosolhatod. Csavart tehet a történetbe, ha a powerplay során megszerezhető spéci fegyvereid is megvannak, azokkal is lehet jó fittet összehozni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest