Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hesperus008

    friss újonc

    válasz Maksifül #46048 üzenetére

    Elég rejtélyes ez a helyzet. Összeadtam az energiaigényeket, minden együtt is csak a PP 89%-át igényli, így én nem látom okát, miért is kapcsolt le a hajó. Egyébként a prioritásokat ne hagyd az alapbeállításokon, sokat segíthet. Ha szétlövik a PP-t, vagy spéci lézerrel kapsz találatot, a PP teljesítménye leesik 40%-ra, így érdemes beállítani a prioritást, hogy 40% alatt is menjen a thruster, a szenzor, esetleg egy chaff (+ha még futja, az FSD és a life support), ezeknek kellene 1-esen lenni. Kettesen mehetnek a fegyverek, pajzs és boosterek, hármastól felfelé fuel scoop, cargo hatch, explonál az auto field maintenance, srv. Ha ezek ütköznek, ezt-azt kikapcsolsz, nem lesz gond, nem harc közben kell bajlódni úgysem velük. Ha kész egy hajó és a prioritások, akkor tesztelésre dokkolj ki és élesítsd a fegyverzetet az állomás előtt. Ha ugyanezt tapasztalod, mint a videóban, akkor vissza az állomásra és valszeg nagyobb PP kell.

  • Hesperus008

    friss újonc

    válasz gabranek #46055 üzenetére

    Harci hajón általában nincs értelme kisebbre tervezni a PP-t, mert általában a többlet tömeg jelentette hátránynál fontosabb, hogy a szükséges modulok a PP teljesítményének 40 százalékába beleférjenek. Persze van kivétel, mert ha kishajós harcra készülsz, ahol a sebesség kiemelten fontos elem, akkor pár tonna is sokat jelenthet - pláne enchanced performance thrusternél, ami elég érzékenyen reagál a tömegnövekedésre. Vagy ha nem pajzscentrikus a beállítottságod, akkor lehet olyan sniper vagy cold hajót összerakni (mondjuk aknákkal, torpedóval de akár plazmával is), amihez nincs szükség annyi energiára, így simán lehet kisebbet beletenni. Növekszik a sebesség, bár a nagyobb PP integritije is nagyobb, ami szintén fontos ha nincs pajzs. De ezeken kívül valóban csak az explo jut eszembe, ahol lényeges lehet.

    [ Szerkesztve ]

  • Hesperus008

    friss újonc

    válasz aerosmith #46061 üzenetére

    Nem egészen úgy van. Persze a nagyobb PP nehezebb, ez igaz, ezzel együtt nagyobb az integritása is. Az efficiency viszont (ami meghatározza a hőtermelést) attól függ, milyen a betűjele a PP-nek: az E a legrosszabb, az A a legjobb. A konklúziód igaz, a fogyasztáshoz kell méretezni. Viszont azt igen át kell gondolni bizonyos esetekben (harci vagy explo hajónál leginkább), hogy a fogyasztók milyen prioritással működnek majd.

  • Hesperus008

    friss újonc

    válasz Maksifül #46064 üzenetére

    Az FDL és a Mamba hatékony használatához (pláne nagy energiaigény mellett, és a lézerek igénylik ám) szinte elengedhetetlen az aktív PIP-menedzsment. Van, akinek ez könnyen megy, vagy szereti a kihívásokat. Én makrókra állítottam be, de még így sem rajongok érte. Ezért kell a stílusodhoz passzoló hajót összerakni.
    A Krait nem igényel sok macerát, szinte folyamatosan boostolhatsz. Frag cannonokkal hatalmasat tud sebezni+1-2 ram és az ellenfél elhullott. Az enyém Bi-weave pajzzsal van szerelve (grade 5 reinforced+fast charge), egyfolytában rammolok, hogy ne kelljen a lőszert szintetizálni, és jól bírja a pajzs, mert kétszer gyorsabban tölt vissza, mint egy 5A.
    Armour kérdésében pedig szerintem azért a reactive, mert ha megnézed a resistance értékeket, látható, hogy abból lehet legtöbbet kihozni. Absolut sebzést ugyanannyit viselnek el, viszont ez sokkal jobb kinetic vagy explosive fegyverek ellen - kevésbé thermal-ok ellen, de ezt HRP-vel orvosolhatod. Csavart tehet a történetbe, ha a powerplay során megszerezhető spéci fegyvereid is megvannak, azokkal is lehet jó fittet összehozni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák