- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Nálam 3x20A van otthon, és ez teljes egészében ki is tud menni a töltőre. Van 1 fázisú, és 3 fázisú autóm is. Ha olyan autót töltök, ami 1 fázison vesz fel váltót, annak, ha valamiért gyorsan kell tölteni, akkor 20-22A-t adok (a kismegszakítók simán átengednek 22A-t), így van 5kW-om, ha meg olyant töltök, ami 3 fázisú, akkor annak mehet a 3x16A, és 11kW. Szerintem hosszú távra ne vegyél 1 fázisú fali töltőt, egyre kevesebb az 1x32A-es autó.
Milyen autóhoz tervezel?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat