- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Magisk
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
Én is sokat filóztam rajta, míg nem maradtam a hármas ikreknél. Egyetlen vezető oldali légzsákja van (hacsak nem a 4-5 millás "prémium" modellt veszed), tölteni csak 230 V-ról lehet (DC/gyors töltés nincs), generátoros fékezés is csak jelzés értékű, mert nem elsősorban az akkut tölti, hanem egy szuper kondenzátort. Gyorsulni nem nagyon lehet vele, mert a szilárd test aksi ezt sem nagyon csípi. A kocsi technológiai vívmányaihoz ajánlom figyelmedbe ezt az írást. Nálam ez volt az utolsó előtti csepp.
Az utolsó a feleségem ultimátuma volt, aki kerek perec kijelentette, hogy nem hajlandó 2022-ben olyan autóba beülni, amiben nincs utas oldali légzsák.
Egyébként mekkora ingázásra számítasz a jövőben, amire az iOn már kevésnek bizonyul?
[ Szerkesztve ]