Hirdetés
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
2020-ban a többség családi házas vett villanyautót. Tavaly már sokaknál megjelent úgy is, hogy nincs otthon töltési lehetőségük. A mosonmagyaróvári töltéseink nagyobbik része helybeli, a velencein is sok a helyi töltés, és a TEA legjobban menő töltője a Bp-kerepesi úti (mondjuk ehhez hozzá kell tenni, hogy csupa hülye módon telepített töltőjük van). Ezzel persze nem rábeszélni akarlak, mert a pontos körülmények ismerete nélkül számomra is az a legvalószínűbb, hogy nem jó ötlet random telepíteni egy DC töltőt valahova, csak azért, mert te épp ott laksz. Ha szeretnél beruházni töltőbe, sokkal jobb helyszíneket, és sokkal jobb megtérülést ajánlanánk inkább.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ami nagy kérdés, merre megy a berendezések ára, szerintem nem lefelé, ergo azon is lehet nyerni.
A berendezések ára nem lefelé megy, de inkább azt mondanám, hogy a Ft/kW mutató a megjelenő nagyobb teljesítménnyel lejjebb megy. Tehát egy 50-es töltő drágább kW-onként, mint egy 150-es. (Ez pár éve még nagyon nem így volt...) Ma már vannak léghűtéses 500A kábelek, végre vége az amperkorlátozásnak, fel lehet venni a versenyt a Teslával, Ionityvel, értelmes áron. Én már 2019-ben sem telepítettem volna sehova 50kW DC töltőt, 2022-ben pedig már sehova sem fogunk telepíteni 120kW alattit saját üzleti célra. (Megbízásra persze igen, ha valaki foggal-körömmel ragaszkodik). Ráadásul fejlesztés alatt vannak a teljesen DC domainben működő akkutárolós töltőink (amivel végre fityiszt mutathatunk az áramszolgáltatónak), ami a 2022 év második fele, és 2023 nagy durranása lesz nálunk (meg szerintem úgy általában is).
Milyen élettartama van
50-esnek már rég lejárt az élettartama, szerintem. Tartalék megoldásnak, vagy városi töltésre még oké, de jó forgalmú helyre biztos nem tennék ilyet. Venni sem vennék újonnan, hanem áthelyeznék. Mi már azt nézegetjük, hogy hogyan sakkozzunk a 75-ös töltőinkkel, mert kéne emelni a teljesítményen mindenhol, és keressük a tartalék helyeket az áthelyezésre ítélteknek.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen