Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tilla311

    tag

    válasz havri1 #65674 üzenetére

    Szia!

    Sajnos nekem már volt egy pár, és háromszor ugyanazzal az eladóval, csak sajnos fél év után elfelejtem, hogy attól nem szabad többet rendelni. Hát én is mondok ilyenkor mindent, ami eszembe jut, de szerencsére odáig még egyik sem jutott el, hogy tényleges igazolásokat kelljen bekérnem (pl. a Postától), mert ha az eladó látja, hogy komolyan veszed, és végig fogod vinni, akkor tudja, hogy nem nyerhet, visszahátrál. Csak próbálkozik mindenféle trükkökkel. Biztos vannak, akik nem akarnak szenvedni, vagy nem beszélnek jól külföldiül, és akkor velük szemben lehet nyerni ilyen pitiáner dolgokkal. Ez az invoice-os eset ugyanaz. Gondolom, a vevők 70%-a nem olvassa át, csak rákattint, ezért megéri nekik csinálni. A maradék 25%-ot leszerelik az előre jól megírt sablonüzenetekkel, azt az egy-két nyakast, aki marad, őket meg refundolják, és így biztos megéri nekik.

  • tilla311

    tag

    válasz havri1 #65674 üzenetére

    Ja, de, helyesbítek, és ezt említettem is már itt, még tavaly előtt volt egy ilyen esetem, és az ráadásul egy európai szállító volt. Ott a seller beállította a case megnyitása után a más nevére szóló tracking numbert, majd MÁSODPERCRE PONTOSAN kivárta azt a pillanatot, amikor már ő eszkalálhatja a case-t, és abban a pillanatban meg is tette. Na most az nekem itt pont éjszaka volt, és mire felébredtem, azt láttam, hogy a customer support zárta az ügyet, és az eladó javára döntöttek.

    Az volt a mázlim, hogy a beállított TN egy DHL-es tracking volt, és az ő honlapjukon ott az egész fuvarlevél pontos címmel, mindennel, sőt szkennelve az átvevő aláírása. Fellebbeztem a döntés ellen, és ezt mind leírtam, hogy ugyan legyenek már olyan kedvesek oda rákattintani a DHL oldalán, és megnézni, hogy az nem is én vagyok. Megtörtént, és fél nap után jött az email, hogy újra átnézték a case-t, és megítélték a refundot. Huh!

Új hozzászólás Aktív témák