- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hibás a hirdetésed szállítási költség része. A terméknek beállítod hogy 25 font. Ha több van belőle akkor ezt azt jelenti hogy annyiszor 25. Az each additional nem lehet 25, mert azt jelenti az a rész, hogy a többet egybe pakolva küldöd így a szállítási költség a kettő súlya alapján számolódik, de lehet hogy csak súlykategóriát vált és valamennyivel több lesz.
1 db 250 g 25 font, 2 db 500g, de az még 25 font akkor ez az érték 0 lesz. Ha növekszik a szállítási díj akkor meg a 25 feletti értéket kell beírni, mondjuk a kettő szállítási díja 30 font akkor 5 írandó be. Ha 1 darabos a dolog akkor megint 0 az érték.
Ha jelölted a EU-t akkor ugyan minek jelölöd a német, francia és ír-t? Ha hozol létre szállítási szabályt azt el kell nevezni és menteni, ezután lehet átcserélni az élő hirdetésnél arra. Vagy majd a következő hirdetésnél alkalmazod.
De azt nézd már meg hogy biztos kell a nemzetközi szállításnál az a Additional delivery locations ? Met az az lenne hogy nem adsz meg konkrét szállítási díjat az adott országra, hanem a vevőnek rá kell kérdezni. Ez a hirdetéseknél úgy jelenik meg:
Shipping: May not ship to xxxxxxx (az ország) Read item description or contact seller for shipping options. Csak azon ország szerepelhet itt amely nem tartozik az általános kategóriába. Pl EU-ba szállítás és annak a díja és ide meg az Európai, de nem EU-s ország kerülne, pl Svájc.
Az beállítottad már hogy a PayPal legyen az eladó számlák (jutalékok) fizetési eszköze?
Ahhoz hogy átható legyen a hirdetés bele kell kerülnie az indexelési folyamatban ez úgy 24 óra, de van amikor egy kicsit több. Ha ez megtörtént akkor látható a hirdetés keresésben mindenhol.
Nálad most az az oldal látszik ahol azt írja hogy ha állítasz be nemzetközi szállítást akkor látható másik eBay oldalon. Offering international postage may make your listing visible on other eBay sites and available to international buyers.
Elméletben akkor látszik az oldalakon, ha a hirdetés díjának a részletezését megnézed akkor lehet hogy ott a díja is.
De meg kellene várnod hogy látható legyen az UK oldalon, mert szerintem még nem az.
Írd meg privátban az item számot és ránézek.[ Szerkesztve ]
-
válasz
dentalux #80425 üzenetére
Én soha nem kaptam 2011 óta ilyeneket, szóval nem tudni, lehet hogy karbantartás. Ha ezek közt van mostanában fizetett tétel azt célszerű tisztázni az eladóval, hogy akkor azt elküldte-e.
Egyébként meg lehet hogy feltörték a fiókodat és más is használta ezt az e-mail címet és ezért törölgetnek valamiket, vagy technikai hiba történt.[ Szerkesztve ]
-
Jogos a kritikád, az amit írtak hülyeség. Mert elég lenne a COM oldal és mindenhol látják. Szerintem az van hogy korlátozva van a nemzetközi eladás az új eladónak, még akkor is ha ezt most épp nem írják az oldalukon.
Lehet hogy megérne egy próbát a francia oldalon klónozni a hirdetést a költség mentesebb módon, mert némileg eltérőek a felületek és ott előkerülhet a nemzetközi láthatóság, ha még sem lenna az a korlátozás amit írok. Egyébként tudni fogod hogy melyik oldalon vitték el. -
válasz
Mayall #80431 üzenetére
Az Összefoglaló 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek. vannak futáros szállítás tervezési linkek, lehet viszonyítani az onnan történő szállítást.
A DHL Franciaországból nem igazán jó ötlet, nem fog az eladó variálni, francia szállítókat keress. Mibvel nem írtad sem a súlyát sem a méretét és értékét így nem igazán lehet megbecsülni hogy reális vagy nem. De elérhető az online költségtervezője az oldalon ezt a szöveget keresd: Vous souhaitez envoyer un courrier ou un colis ? On vous trouve le meilleur prix :
De náluk az sem mindegy hogy hol adják fel.
De akkor a lehetőségek, az értékbiztosítás az még hozzámegy:A Chronopost az ottani a mi MPL futárunknak megfelelő postai szolgáltatói részleg és egy kicsizót drága
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #80438 üzenetére
Udvariasan érdeklődni kellene akkor az eBay-nél hogy van-e valami újabb fejlemény, az is lehet hogy az eladó kért felülvizsgálatot és sajnos erről nem mindig kap értesítést a vevő.
-
válasz
Robyka #80440 üzenetére
A csomagolásról is küldött képet hogy meg van sérülve? Ha igen akkor jegyzőkönyv nélkül miért vette át, neked a szállítási sérülés miatti kártérítéshez az a jegyzőkönyv szükséges.
Mit kér? Használatot ez mennyiben befolyásolja?
Vagy adsz neki rész refund-ot vagy visszaküldi és vissza adod a pénzt. Nem írtad milyen külföld, meg kell nézni ha PayPal-al lett fizetve vonatkozik-e rá a visszaküldés költségtérítése.
Gondolom neked van videód, képed hogy sérülésmentesen került a csomagba, ahova elmozdulás elleni védelemmel helyezted be.[ Szerkesztve ]
-
válasz
ugri77 #80442 üzenetére
Mikor indítottad és letelt a várható szállítási idő illetve mivel fizettél és melyik oldalon. Valamint milyen dátum szerepel annál a résznél ahol az volt írva hogy ha addig az eladó nem reagál akkor kell nekik írni. Valami ilyesmi: If you don't hear back or can't work something out, you can ask us to step in beginning Jul 13,.......
vagy a német oldal
Falls Sie keine Antwort erhalten oder das Problem nicht geklärt werden kann, können Sie uns ab 9. Jan 2020 einschalten.[ Szerkesztve ]
-
válasz
ugri77 #80444 üzenetére
Lenni kell egy 5 napos határidőnek, ha július 1 volt az indítás akkor a 6-ára utalás az eBay értesítőben, ott kell lenni annak hogy kéred a közbelépésüket, e-mailben is írják és ott van az Ask to help.... gomb
Valami nem stimmel ezzel a request-el. A Resolution Centerben nézz már rá.
Akkor még ott van a PayPal dispute ha ez lezárul, de akkor sem értem.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Robyka #80445 üzenetére
Hát hungarocell burkolat jó lett volna legalább a sarkokra.
Én nem látok olyan sérülést ami okozhatna olyan benyomódást és nem tudom hogy azon a részen sérült a csomagolás ahol az erősítő ezen része volt, de ha nincs jegyzőkönyve a sérülésről és átvette az már az ő felelőssége és téged szívat, mert amit engedsz neki az árból az a papír alapján a szállítótól kártérítésként visszakapható lett volna.
De az a lényeg hogy a vevő mit szeretne, gondolom nem csak a képeket küldte el. -
válasz
Mr.Csizmás #80452 üzenetére
Akkor ez csak megoldódik, nem igazán emlékszem ilyen szintű hibára az elmúlt években.
-
válasz
Robyka #80451 üzenetére
Én nem hiszek neki. Nem emlékszel hogy miként tetted bele a dobozba, hogy összhangban van-e tényleg a sérülés? A dobozon legalább 6-7 cm mély és 15-20 cm hosszú maradó károsodás (benyomódás) kell ilyen sérüléshez és ugyan miért nem csinált videó felvételt mert amivel a képeket csinálta az képes lett volna rá.
Ha nem írta hogy mit szeretne akkor rá kell kérdezned, de ne lepődj meg ha pofátlan kérés ad elő, találkoztam már ilyennel, nem küldi vissza, de a teljes vételár kell neki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
grizlisandor #80459 üzenetére
Ha "felhasználod" akkor már nem lehet visszaküldeni.
A többihez: Összefoglaló 4. b) és 18. pontok. A 8.b pedig a visszaküldés módszereihez -
válasz
Remekelek28 #80462 üzenetére
TAX az a vám, a VAT az áfa. Valójában 0% vám van rajta, így igaz hogy 100% TAX FREE!
Nincs arra utaló bejegyzés hogy Hong Kongból ide Mo-ra áfamentesen kapnád meg. Sőt a szállításnál a help egy kicsit arra utal hogy a helyi dolgok befolyásolják ezt a 100% free-t.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Sanya595 #80465 üzenetére
Az egyik leglényegesebb hogy lehet alkudni az árból ha Preisvorschlag senden gombra kattintasz, lehet hogy azt a 7,68 €-ot ami a 150-en felül van elengedik. Tapasztalatom szerint 10 %-nál többet nem szoktak, de persze elsőre írhatsz 142 €-ot is, mert még 2 alkalommal emelhetsz az ajánlaton, egy megkötése van a dolognak, ha elfogadja az eladó akkor kötelezve vagy a kifizetésre.
Teszel ajánlatot és azután ha elfogadja kapsz egy értesítőt és azután lehet fizetni.Ha nem akarsz alkudni, akkor meg Sofort-Kaufen és fizeted a 157,68+20 € szállítási költséget, az előzőnél is 20 € a száll.költség azt nem érinti az alku lehetőség.
Remélhetőleg van PayPal fiókod és ahhoz bankkártya rendelve, mert úgy lenne a legjobb kifizetni. Az eBay-n belül megy majd a fizetés, mert akkor a két fiók össze kell hogy legyen rendelve.
Üzleti eladó, így biztosítania kell az EU-s fogyasztóvédelmei dolgokat, de az meg is van 14 nap visszaküldési lehetőséget látok, de más garanciát nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Automata értékelés, annak aki neked pozitívat ad ha eladóként állítód akkor csak pozitív lehet és egyébként is, ha valakitől pozitív értékelést kapsz azt miért húznád le?
Én veszem a fáradságot és kézi módon értékelem, de aki napi több száz valamit ad el annak jól jön.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Remekelek28 #80478 üzenetére
GDPR miatt nem kapod meg, illetve az eBay tavalyelőtti új szabályozása. A PayPal-on megvan az azonosító.
[ Szerkesztve ]
-
Igen, vissza kell adni a pénzt, hiszen a termék nálad van. Akkor lenne veszteséged ha a vevő nem fizetett a szállításért és te úgy küldted el, viszont ha csak pénz ellenében adja át neked a szállítási szolgáltató, azt kérhetnéd a vevőtől, de élő szituációt hogy ebben az eBay hogyan segítene én eddig nem láttam. Ha rákeresel az eBay is ezt írja. De mind az eBay-en, mind a PayPal-on én jelezném hogy a refund nem az én hibám miatt történik.
Adott esetben lehet hogy célszerű megvárni a vevő jelentkezését, esetleg gondold át ezt is. -
válasz
férfiállat #80482 üzenetére
Nem a summary hanem a Purchase history kellene, ha vásárlás témában akarsz reklamálni.. De ott az utolsó 60 nap az alapértelmezés a láthatóságra (See orders from) , állítsd át 2020-ra.
Viszont ha 60 napnál régebbi a vásárlás akkor a Resolution Centerben kell a reklamációt indítani[ Szerkesztve ]
-
Az év végéig nincs vámolás, bár azt látod kiírva, de a szállítási díj a 40 font EZóU-n belül nincs vámolás eljárás.
Az hogy GSP alá tartozva szállít az eladó nem ezt jelenti hogy még vámolni kell.
Angliából majd január 1-től lesz érdekes a szállítás, de talán csak annyi hogy akkor ez díj tartalmazza mahjd az áfát is, a Pitney Bowes nem számol fel külön díjat érte
Hihető a díj is, attól függ hogy mit, milyen szállítási módnak megfelelően és milyen értékben veszel. Nem posta szállít így ne azt a díjszabást nézd. -
válasz
catroot #80488 üzenetére
Nem. Ha svéd postás a számod és mondjuk Kínából jön, akkor 2 érkezés van, első amikor megérkezik oda, a második amikor megérkezik ide. Gondolom neked az első lesz még. Némelyik nyomkövető rosszul írja. De az összes Kínából küldött és más nemzeti posta esetén ez így működik, előbb az adott országba kell elérnie hogy onnan továbbítsák ide, nem direkt jönnek, azok csak a CN végűek, ha postai azonosító.
-
válasz
goku888 #80492 üzenetére
Teljes útmutató nincs, de néhány lépés az Összefoglalóban található, illetve a topikban is vannak ötletek.
8.a Az eBay-en történő eladásról néhány gondolat
8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek.
Azt kell eldöntened hogy melyik oldalon akarod feladni, mert van némi eltérés. Célszerű hogy legyen PayPal fiókod ami teljes jogú hogy tudj fogadni bármely devizában vételárat.
Át kell gondolnod a vevőhöz való eljuttatást, sajnos a Posta árai emelkedtek és nme mindig ők az olcsók.
Nagyon részletes leírás és jó képek kellenek arról amit eladsz, hogy ne lehessen abba belekötni hogy nem azt kapta meg ami hirdetve volt. Az eladási árban kalkulálj úgy 18% költséget, mert az eladás után jutalékokat kell fizetned, természetes hogy ezt a vevő fizeti ki a vételáron keresztül, nem pedig te a saját zsebedből finanszírozod. -
Igen tekintsd annak.
Nem tudom milyen súlyú és méretű és értékű ez és azt sem hogy mihez viszonyítasz árat, mert az értékbiztosítás az normál Royal Mail esetén is sokat dob rajta, de ez az eladó ennyit adott meg szállítási költségnek, a GSP csak módszer, a költség az az eladó által meghatározott összeg. Itt GLS futár hozza ki.
Persze van olyan is hogy kedvezőbb a vételár és az eladó kompenzációt tesz a szállítási díjra.
Abban azért igazad lehet hogy vastagabban fog a ceruzája, mert nem szokott több lenni mint egy Royal Mail küldemény díja, sőt kevesebb, annak ellenére hogy futáros szállítás. Nálam az sem érdekes hogy ez időben egy kicsit több, mert a GLS biztonságosabb mint a sima posta, így inkább ez legyen. Az eladók is azért küldik így inkább mert egyértelműen biztosítva van elvesztés esetére, nem kell könyörögni a Postának. -
válasz
Remekelek28 #80499 üzenetére
Nem értem amit írsz, szerintem rosszul értelmezed a bid cancel és reklamáció két külön vonal.
Amit reklamálni akarsz annak valószínüleg lejárt a reklamációs időablaka, ha azt
PayPal-on keresztül fizetted ott természetesen van lehetőséged reklamálni.
Amannál meg törölte az eladó a liciteteket, nem ellened irányul szerintem. -
válasz
Remekelek28 #80501 üzenetére
De akkor is ezt írja ha még nem telt le a várható szállítási idő.
-
válasz
(Bundás) #80508 üzenetére
Hát nem biztos hogy kamu, mert ugye a várható szállítási idő függ attól is hogy hány napot adott meg feladási határidőnek és milyen szállítási móddal, de ezt az időtartam egy statisztikai átlag ami ki van írva a vásárlók visszajelzései alapján, nem az eladó vállalása.
De csak akkor tudsz reklamálni ha van bizonyíték a kezedben ami bizonyítja a máshonnan küldést és az neked +pénzbe került és azt kéred vissza, egyébként meg jelezheted hogy szerinted ez nem jó, de lásd amit alább írok.
De egy másik topikban is felmerült problémaként hogy eddig a tranzit forgalom a litván Vilniuson keresztül 1-3 nap volt, most viszont 2-4 hét mire továbbjön onnan, szóval elképzelhető hogy pontos a becslés, mert problémák vannak az ottani postai dolgokkal.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mexildos #80513 üzenetére
A könyvelődnek tudni kell hogy mit fogadnak el és nem biztos az áfa visszaigénylése, de ezt is neki kéne tudni. És más a céges import, mint magánszemély importálása.
Ha az eladó GSP-n keresztül szállítja akkor már eleve fizeted a kedvezőbb úgy 21 %-nak megfelelő (áfa és eljárási díj) költséget, de nem fogsz olyan számlát kapni amin ez tételesen szerepelne, mivel nem a magyar 27%-os áfa van felszámolva.(És ha posta szállítaná nem a 10000 Ft-os eljárási díj, ez nem igényelhető egyébként sem vissza). Szóval mérlegelni kellene az áfa visszaigénylés elfelejtését, ha GSP-s a szállítás.
Az eBay-en több, akár különböző országban lévő szállítási cím adható meg. Belépés után a bal oldalt fent a nevedre állva az egérkurzorral Account settings és bal oldalt a Personal Info-nál az Addresses[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mexildos #80515 üzenetére
Vevőként nincs számlázási cím megadás. Annak logikában a regisztrációs cím felel meg cégek esetén és van mellé a szállítási. Konzultálni kell egyébként a számla készítésről, mert ilyenkor jobb lenne ha csomagba tenne papíros számlát és arra a regisztrációs -számlázási címet- írná. Egyáltalán ad-e számlát?
Írva van a szállításnál ez a vége a szövegnek Shipping: .....via the Global Shipping Program
ha ez van akkor meg normál szállítás Shipping: $61.15 USPS Priority Mail International
De ennél ahol ez volt írva ott a termék ára 28 $, így a vámérték az 89,15 $ lesz és erre megy a 27% Áfa, ennél nincs vám, így majd a vámeljárásért még Postának kell fizetni 10000 Ft-ot
Akkor ez példa szerint vételára 26217 Ft, felszámolt 27% áfa augusztusi vámolási árfolyammal 7317 Ft + a posta díja, tehát a végösszeg 43444 Ft.
Míg GSP-vel az összár 31723 Ft körül lenne[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mexildos #80518 üzenetére
Az Összefoglalóban ott a TARIC linkje a 19. pontnál, én nem tudom hogy az USA-ból maradt-e a vámmentesség. Viszont ezt a FEDEX szállítja és ők intézik majd a vámolást. Érdemes tájékozódni náluk is.
És még egy tanács, a Make Offer-el érdemes alkudni az eladási árból.[ Szerkesztve ]
-
Már fizetni kell? Nem korai még? Szeptember első napjaiban lenne esedékes.
Azt adtad meg egyébként fizetési módszernek?
Mert azt szoktuk automatára adni és majd vonja amikor szükséges, a közti időben meg kártyával fizethetsz, de szerintem annak nincs értelme. Menjen a normál számlázás és fizetés ciklus
Ha ez van neked is akkor nem aktuális és azért[ Szerkesztve ]
-
válasz
Remus389 #80523 üzenetére
Sokan látják, hiszen az eBay.com-on van hirdetve.
10 nap sem kerül + pénzbe.
Több kép kellene, ne csak a katalógus képen látszódjanak a csatlakozók, hanem a valóságban is.
Szállításnál hogy ne ess "késedelembe a szállítással" lehet hogy ez lett volna a jobb beállításés bizonyos országokat, földrészeket lehet hogy ki kellene zárni.
Ha ezt jelölted: Return policy: Seller does not offer returns. akkor a hirdetés szövegébe is célszerű beírni.
Itt lehet jelölni 0,51 $-ért hogy az eBay UK-n is látszódjon, gondolom jelölted, bár nem biztos hogy neked ez már megjelenik. -
válasz
Remus389 #80526 üzenetére
Azzal kezdted hogy mit csinálj hogy többen lássák.
Sok angol az angol eBay-t is nézi, sőt azt nézi elsődlegesen. Akkor lehet hogy az ottani indexelésbe is mehetne a hirdetés. Van ott vagy 67 millió emberÉn látom a hirdetésed a keresésben.
A hirdetés költségei felszámolódnak minden újrázás után.
Más kategóriában hirdet mint te:
A tied:
Listed in category: Consumer Electronics > Portable Audio & Headphones > Portable Audio Accessories > Cables & Adapters
Az övé:
Listed in category: Consumer Electronics > Portable Audio & Headphones > Headphones
Az indexelése a hirdetéseknek adja az eltérést.
Itt nincs az eladó által az eBay kereső motorba való belepiszkálás. Van fizetős szolgáltatás hogy előrébb kerüljön a hirdetés. Ha havidíjas fiókot használsz akkor vannak opciók.Az lett volna lényeg hogy a várható szállítási időt megnöveled, ha nem 3napon belüli feladást írsz annyival növekszik az az idő amelynek letelte után reklamálhat a vásárló hogy nem érkezett meg. A 10 nap a feladásra az 7 nappal növeli ezt az időt, de persze 24 órán belül elküldve is annyi marad.
Nem akarlak győzködni a képekről, de egy több ezer km-re lévő vevő az alapján tud választani, aztán ha eltérő akkor bizony bele lehet kötni hogy nem a leírásnak megfelelő amit kapott és akkor bizony hiába írtad hogy nincs visszavétel, fizetned kell a postaköltségét - ha neki nincs PayPal-os visszatérítési lehetősége erre - és a pénzt is vissza kell adnod, mert a vásárlói védelem itt ilyen.
Ezért nem is javasolt a gyártói kép, mert azok "túl jól" néznek ki.Az eBay-nek és a PayPal-nak fizetendő költséged az eladásakor 14-18,5 % lesz a vevő lakóhelyétől függően, az eladási ár és a szállítási díj összegéből.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Remus389 #80528 üzenetére
Amikor felteszel egy hirdetés annak lehetnek fizetős opciói, ha lejár akkor újból hirdetve lesz a fizetős opciókkal, tehát mindig felszámolják De egy 300 $.os tételnél a 0,51 $ hogy egy 67 milliós ország potenciális vásárlói rétege is belekerüljön nekem megérné.
Nem kell a 10, napon feladni, lehet már az első napon, de ne dugjuk homokba a fejöünket a járvány miatt nem minden működik normális sebességgel. Minél később tud reklamálni a vevő (meg kíméled magad egy csomó munkától) hogy nem érkezett meg most az a jobb döntés, amikor elküldöd akkor jelölöd ezt, látja vevő és pozitívan veszi hogy hamarabb elküldted, mit ami ki van írva.
Félreérted, ez a10 nap az adott szállítási időtartamhoz adódik hozzá, tehát ha van egy 10 napos szállítási idejű módod, akkor 20 nap amikor lejár a várható szállítási idő és azután tud reklamálni hogy nem érkezett meg.
Amikor normál volt minden 6 nap alatt a Magyar Posta eljuttatta Japánba. -
válasz
kabalababa #80531 üzenetére
Lehet hogy már feladta csak nem jelölte be. Vagy közbejött valami előre nem látható dolog. Csak szeptember 2.-a után van értelme reklamálni, ha nem érkezne meg, de én azért türelmesebb lennék a jelenlegi megváltozott körülmények miatt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
kabalababa #80533 üzenetére
Többet vásároltam már, írom hogy milyen elmaradt reakció okkal találkoztam.
Kórházban került , meghalt valamelyik szülője, volt akinek a 3 éves gyereke halt meg, mostanában karanténba került és nem volt Internet. Szóval vannak helyzetek amikor nem épp az eBay-es vevő a fontosabb. -
válasz
fulton #80536 üzenetére
Úgy van. Ha kaptál valami nyomkövetési azonosítót azt azért a lejártakor még a reklamáció előtt érdemes ellenőrizni, mert lehet hogy már megérkezett, csak az itteni kézbesítése csúszik. Én szoktam várni 7-10 napot a reklamáció indítással az idő lejárta után.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
francois8 #80538 üzenetére
Tudsz fizetni úgy hogy a PayPal-t jelölöd, majd alul a Sign UP-ot választod és ott megadod a bankkártya adataidat, de persze így csinál gyorsan egy PayPal fiókot is, de legfeljebb akkor lesz egy,de ezzel lesz egy + vásárlói védelmed és kedvezőbb probléma rendezési lehetőséged.
Egyébként meg neked kell kérni a vásárlás törlését, így mindenképp neked róják fel.
A Visa kártyás lehetőséget meg a PayPal-al egybekötve kell értened.
Ha lenne a PayPal mellett külön kártyás fizetés opció a fizetési oldalon akkor úgy is fizetheted, de akkor csak az eBay vásárlói védelmed lesz.[ Szerkesztve ]
-
válasz
kabalababa #80541 üzenetére
Nem, már elindult a "kiküldő" központban van. Szerintem jönni fog neked értesítő is ha ezt nem tiltottad le. A Global Shipping Center-ben van, a logisztikai cégnél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nők, nőügyek (18+)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Politika
- Autós topik
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.