- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz peter889 #70757 üzenetére
Mivel nem a vásárlás napja számít, hanem a megérkezés várható idejének utolsó napja, amelytől az eBay vásárlói védelmed indul, amíg az nem jár le, ott kell rendezni a problémákat. természetesen az eBay Összefoglalóban is van leírás: 3. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van
Ha a PayPal-n akarnál valamit rendezni akkor figyelmedbe ajánlom az Összefoglaló ezen részét és az ott lévő leírást. 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása
A mindkét topikban a kérdés felvetést nem látom szükségesnek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz DJ. Ru$y #70766 üzenetére
Nem, több éve mindig is úgy volt, hogy a vásárlás napjától számított 60 nap. (2008-ban lett 90 napról lecsökkentve, azzal együtt, hogy az eladó nem adhat semleges és negatív értékelést)
Jelenleg ez a szabály: After your transaction, you have a full 60 days to leave Feedback.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tahepa #70768 üzenetére
A Jófogáson nincs. Itt meg van, ha itt valamiért nem tudod igénybe venni akkor még ott a PayPal vásárlói védelem. Mindkét helyen vannak határidők, de abban igazad van, nem minden vásárlásra vehető igénybe, vannak az Üzleti feltételek szerint kizáró okok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tahepa #70772 üzenetére
Ilyenkor az eBay-n kell végig futtatni a visszaigénylést, 48 órán belül intézkednek a visszafizetésre. De azt írják is az értesítésben
Ha a hirdetést távolították el, az más eljárás alá esik. Azt is írják az értesítésben.
A PayPalhoz akkor kell fordulni, ha az eBay-n nincs rá lehetőséged rendezni. Ne haragudj, de nem megfelelő módon intézted.
Egyébként meg nem eBay függő, hogy amikor vásárolsz azt a saját felelősségedre teszed. Ez igaz a sarki kisboltra is. Ott sem kapsz mindig vásárlói védelmet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tahepa #70774 üzenetére
Ott sem károsíthatnak meg, mert van vásárlói védelem, bár Fogyasztó a megnevezésünk benne. Minden tevékenységet a saját felelősségünkre végzünk, nem? De ha neked ez hülyeség akkor ám legyen. Léptem tovább.
Nem ezt az értesítést kaptad?
We’re writing to let you know that an unauthorized third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled. We ask that you take the following precautions:- If you already paid for the item, you may be protected by eBay. Open a request with the Resolution Center and choose, "I bought an item. I haven't received it yet." You can access the Resolution Center by visiting:
http://resolutioncenter.ebay.com- If the transaction doesn't qualify for eBay’s protection, please immediately contact the payment service used to request a refund.
- If you haven't paid for your item, consider this transaction canceled and do not send payment.
In this situation, your account wasn't accessed by the third party involved. At eBay, we take a number of steps to help ensure the security of your account. Learn more about protecting your account at:
http://pages.ebay.com/help/account/protecting.htmlThanks,
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz enrike #70775 üzenetére
A priority az elsőbbségi, nem ajánlott, itt is lesz nyomkövetési szám, bár a követés az neked nem lényeges. Ha "vámolás" alá esik, majd értesít a Posta, majd akkor az ő megkeresésükre válaszul elküldöd amit kell, akkor ők hozzá is tudják kötni a csomaghoz.
Azzal, hogy esetleg majd jön a nevemre valami és ezért már elküldöm előre a dolgokat, az nem jó ötlet. Nem fogják ott pakolgatni, minden küldeménynél egyeztetni a nevet, mert nem ez a munkafolyamat. -
Topikgazda
válasz tahepa #70778 üzenetére
És ha gondod van a termékkel, kevesebbet ad vissza, fagyálló van a sörös dobozban. De a saját felelősségről van szó, nem a vásárlásról.
Arra utaltam volna, hogy minden hol van rizikó a vásárlásban.
De itt akkor én tényleg ezt a témát befejezném. Örülök neki, hogy még téged nem vágtak át máshol történő vásárlásban. -
Topikgazda
válasz tahepa #70780 üzenetére
Rendben, vettük.
Engem nem győztél meg. Mert mint írtam, van a két esetre szabályozás.
Ha nem veszed igénybe, akkor tökéletesen igaz amit írsz: Fokozott óvatosság az ebay vásárlásoknál !
Itt akkor, mivel már 4-szer leírtad a figyelmeztetést, maradjunk annyiban hogy aki az előzőeket olvassa meg fogja érteni. -
Topikgazda
válasz enrike #70782 üzenetére
Ennél a kézbesítésig van. De ne várd hogy magyar posta is mutassa, viszont nekik be kell jegyzeni a dolgokat a USPS adatbázisába, akkor látod azt is hogy kézbesítették neked. Az Egyesült Államokból jövő küldeményekkel nincs annyi gond, mint a Távol-keletről érkezők esetén
Én is vettem USA-ból cipőt, rendben megkaptam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz outdoor #70789 üzenetére
Írj az eladónak kérd meg hogy ne fogadja el, ő elfogja utasítani és annyi. Gond akkor van ha elfogadja, mert abból már csak úgy tudsz visszalépni, ha nem fizeted ki.
Ha több darabot akarsz egy dologból és nincs szállítási költségnél a darabszám miatti csökkentett ár,
ez a Each additional item lenneakkor meg kell kérdezni az eladót mielőtt vásárolnál, hogy meg tudja-e oldani, hogy ne a darabonkénti ár legyen összegezve a szállítási költség.
De lehet, hogy nem is lesz rá szükséged, mert alapból elutasítja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz outdoor #70791 üzenetére
Nem egészen értelek. Ez úgy működik hogy megadod ha 5 darabot vennél belőle akkor az eredeti 1,5 $-os darabonkénti ár helyett te 1,1 $ ajánlasz. Az összesítő azt írja ki hogy a 7,5 $ helyett te az 5 db-ra fizetnél 5,5 $-t.
Persze hogy szorozza, mert te 1 db-ra adtál meg árajánlatot. A szöveg egyébként szerintem egyértelmű Your Offer......per item
Mennyiség meg azért kell, mert eladóként inkább akkor adok kedvezményt, ha többet venne meg belőle a leendő vásárló.
Megoldás az amit írtam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Petike168 #70798 üzenetére
Kaptál egy ilyen tárgyú e-mailt: Your request is open........
Tartalomra a példa:
We're sorry to hear that you didn't receive the item you purchased. Your request is open, and we've asked the seller to respond and resolve your issue by Nov 2, 2017.
If you don't hear back from the seller or can't work something out, you can ask us to step in beginning Nov 3, 2017 by going to the request details from this email or your purchase history in My eBay.Ez tartalmazza azt hogy mikor fordulhatsz feléjük, ha nem jelentkezik az eladó vagy nem felel meg amit válaszolt. Ekkor fog az megjelenni amire az Összefoglaló, 3. c) Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval. leírásban utalva van a 3. képen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Petike168 #70800 üzenetére
Kaptál ilyen e-mailt? Request # 99999999: Seller responded, The seller offered another solution..... és erre küldted el azt hogy pénz kérsz vissza?
Akkor majd erre jönne ez: Request # 999999999: You received a full refund, és benne ez Good news! We let the seller know you didn't receive the item, and the seller issued you a full refund. This request is now closed.Vagy az lesz, hogy kérned kell az eBay közreműködést, amit ezek szerint ismersz, elnézést az előző felesleges hsz-ért. Bár nekem a kérdéseid azt a választ sugallták amit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz choco01 #70806 üzenetére
Az eladó minősítése és a termék minősítése, a review külön dolog.
Ezért a neve ez: Product Reviews
Ha megnézed mindegyiknél ott van hogy ki adta el a: Sold by: antonia6163, Sold by: discountsjungle, Sold by: newportdave stbVevőként van 10 értékelése, eladóként nincs az elmúlt 12 hónapban semmi, pedig 49-t adott el november 13-tól, senki sem kapta meg még ezért nincs értékelés még.
Nekem túl olcsónak tűnik USA-ból ingyenes szállítással, csak a posta költség minimum 10 $.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz access_denied #70809 üzenetére
Nem biztos hogy jól tudod a vám és áfa költséget csak akkor fizeted ki az eBay-n ha ez a tétel is szerepel ott: Import charges Ilyenkor van a vételár+szállítási költség+Import charges együtt fizetve.
Az Erlanger az a vége az USA-n belüli követésnek, ott van aez Európába menő csomagok Nmezetközi Kicserélő Központja november 14-én még ott volt, azért nem 1 nap mire átér a GLS központba.
A bajt nem látom, a szállítás időbe telik. -
Topikgazda
válasz ketkorona #70810 üzenetére
Az nem a GB topik. De ott lehet, hogy félrevezető választ kaptál volna, így ez most oké itt.
Rövid válasz: küld be úgy ahogy itt is írva van az Összefoglalóban a vámolásos témánál és a postát jelölve meg a nyomtatvány, nem kell a másik opció.
Ezután pár napon belül megkapod a csomagodat úgy hogy nem kell fizetni semmit
Valami nem stimmel az dolgok értelmezésével, mert az elmúlt 1 hétben azokban a topikokban ahol előfordulok BG, Aliexpress és ez, ezzel a témával agyaltok néhány.
Ha nem éri el a 22 €-t, (mai nap 25,92$) értéket a vételár nem történik vámeljárás és így nem kell fizetni semmit.
De a pontok nélküli összeggel számolj, mert sajnos az is fizetőeszköznek tekinhető, így azzal valójában nem csökkented a vételárat. Ezt ne kelljen már még jobban elmagyarázni.
Beküldve a vásárlási igazolásokat látják az árat és nem kerül a NAV-hoz vámolási papír előterjesztésre.
Mivel nem lehet eldönteni, hogy mennyi az értéke a küldeménynek ránézésre, amit az átvilágítón drágább dolognak látnak kéri az igazolást.
A nyomtatványon szereplő szöveget meg el kell olvasni és értelmezni.
Nem másolom ide, csak a linkjei a magyarázatnak.
Első hozzászólás és a második a kiegészítés az off az elején.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mivel azzal fizetted, így arra ez az eljárás.
Van amit nem úgy fizettél?
Pont ilyesmi problémák miatt nem egészen praktikus a PayPal-n kívül fizetni.
Abban az esetben a bankodnál kell a pénz visszahívását kezdeményezni vagy az eBay védelmén keresztül visszaszerezni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz outdoor #70816 üzenetére
Nem világos, ha kifizettél valamit, akkor minek állítanád át ki nem fizetett státuszra, én nem nyomtam volna rá.
Nincs köze ahhoz, hogy neked nem kell a dolog.írtam az eladónak, hogy ha nincs ellenére, nem kérném. Ha ezt egy sima üzenetként írtad, akkor az nem jó mert ha sztornózni szeretnéd a vásárlást akkor azt külön kell kérni.
Ez a két menüpont közül valamelyikkel, amelyik elérhető számodra:
More actions, Request to cancel this order vagy a Contact seller, Request to change an orderA képek ebben a hozzászólásban.
-
Topikgazda
Most egy kicsit kevered már a dolgokat. Írtak mindent.
Ha PayPal-n fizetsz arra ez vonatkozik: - If the transaction doesn't qualify for eBay’s protection, please immediately contact the payment service used to request a refund. Neked a fizetési szolgáltatód a PayPal volt.Ha direkt bankkártyával fizetsz, az azonnal végrehajtódik, nincs cancel lehetőség, így az eBay védelem működik, nem azt az üzenetet kapod hogy az ebay beközölte, hogy ő úgy látja nem fizettem a termékért,
(A vásárlás időpontjától 24 órának el kell telni)Ha itt lenne még is gond, akkor banknál kell visszakéretni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz access_denied #70827 üzenetére
Munkanapokat számolj. Ez a 10-21 nap reális. Ott is kell a vám, könyvelik, amikor átkerül akkor is vannak ezek a munkafolyamatok. A konkrét szállítás mondjuk 48 óra, de a többi is lehet ennyi vagy több. Mire végeznek már eljött a gép, majd a következő szállítmánnyal küldik.
Ha beérkezik a a GLS Depóba 17:00 óra után, lehet hogy csak másnap foglalkoznak vele. Ha meg van a GLS csomagazonosító akkor figyeld azt.
Nem 30-60 nap mint Kínából.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz access_denied #70829 üzenetére
Nem biztos hogy GLS, de a fogadó depónak is küldenek előzetes értesítést, hogy megy hozzájuk csomag, szerintem ez jelent meg bejegyzésként.
-
Topikgazda
válasz outdoor #70836 üzenetére
Ezt írtad: Ma reggel látom, hogy Order shipped.
El van küldve, várod hogy megérkezzen. Más megoldás egyenlőre nincs.
Hozzáteszem a fizetés után 1 órán belül lehet kérni a vásárlás törlését és erre 3 napon belül kell az eladónak reagálni.
Az eladó a fizetésnapjától számított 30 napig törölheti a szállításra nem került vásárlást.
Ha egy órán túl jut eszünkbe, hogy nem kell, akkor megfelelő indokkal és udvariasan meg lehet próbálni a kérni a törlést. de nem ez a vevőre vonatkozó kitétel.Az értesítő e-mailt is megkaptad és vásárlásnál van várható érkezésre dátum?
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz eumano #70842 üzenetére
Majd amikor meg lesz a végső ár és fizetnéd, akkor fog hozzáadódni a Import charge összege, mivel ezt írja: See import charges at checkout.
Ha ennyi marad akkor 850 $ + 121.62 $ + minimum 262 $ = 1234 $ ennyit fizetsz, minden benne van.
Rizikósnak gondolom a dolgot.Drága dolog és No returns or exchanges,
Eladóként 1 db hat hónapos, a többi egy éven túli értékelései vannak.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz zeon.hu #70858 üzenetére
Mindig ezt írják, hogy ellenőrizd, jó címet adtál-e meg.. (Kivéve az értelmesebbje, mert tudja, hogy ez nem igazán szokott igaz lenni).
Azt akarja ellenőrizni, hogy arra küldödtt-e valamit.
Ilyenkor udvariasan meg írom neki, hogy ne nézzen már hülyének két okból sem, egyrészt mástól ugyanúgy az eBaytől megy át a cím és megkapom küldeményeket, másrészt amikor fizetem mindig ellenőrzőm a címet és az eBaytől kapott értesítést.
Ha lenne eltérés a címben, arra még futja az értelmi képességeimből, hogy jelezzem neki mielőtt elküldené. Megemlítem neki azt is, hogy ez sértő dolognak tartom és felesleges időhúzásnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Djuree #70861 üzenetére
Nézd át a lehetőségeket az Összefoglaló 7. Az eBay-n történő eladásról néhány gondolat végén ha 2 kg-ba befér akkor a Magyar Posta 9140 Ft mint levélküldemény vagy 15099 Ft nemzetközi EMS, ez utóbbit javaslom
Bár nem értem, hogy amikor feladtad a hirdetést miért nem akkor nézted meg a lehetőségeket és annak megfelelő szállítási költséget adtál volna meg.
Mi a fenét érdekel téged, hogy a vevő mennyi vámot fizet? Ahhoz neked mint eladó semmi közöd és nem befolyásolja a te dolgaidat.Egyébként
Ha tudsz úszni akkor oké, ha nem tudsz akkor tanulj meg.
Tényleg bosszantó hogy ilyen jogszabály kijátszásos dolgokkal nyilvános fórumon kérsz információt, a Téma tudnivalók jobb szélen fent tartalmazzák az üzemeltető és az én álláspontomat is.A jutalék nem fix 10%, kategóriától függően 10-13%.
Ha a kalkulátorral számolod, akkor azt írják is:
This fee calculator is intended for informational use only and doesn't include all potential applicable fees (such as any supplemental services, shop subscriptions and optional upgrade fees). By using this fee calculator, you acknowledge that eBay is making no representations or guarantees regarding actual fee and sales amounts and that the results are estimates only. -
Topikgazda
válasz Djuree #70864 üzenetére
Gondolom azt érted, hogy vevő fizeti az országában az előírt vámot, áfát, nem te.
Akkor mit számolnál fel, neked nincs vám, áfa költséged ebben.
Ha free postát ígértél arra azok a legkedvezőbb lehetőségek amit írtam, az érték miatt az esetleges elvesztésre való tekintettel jobban jársz az EMS-el, de az nem szokott elveszni és rövid időn belül kézbesítik és ez 15099 Ft lesz.
A jutalék nem sok, és nem semmiért kérik. Ugyan melyik másik oldalon adnál el Hong Kong-i vevőnek?
Nézd már meg ott a jutalékot. Az Amazon jön szóba, ott több lesz.
És számoltad a PayPal 5,5 %-os jutalékát? Mert azt már le is vonták.
Az én tapasztalatom az, hogy nem érdemes ingyenes postát biztosítani, nálunk nem támogatott az exportálás, így elég húzós díjaink vannak, persze ennek ellenére az eladási árnak ezt tartalmaznia kell, ha nem veszteséges üzletet szeretnénk. És a jutalékokat is, mivel mind ezeket a vevő fizeti így értelmetlen amit írtál:
az meg dühítő hogy van pofája ennyit leszedni az ebay-nek a semmiér
Ha nem így kalkuláltál az bizony nem az eBay hibája.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bpmcwap #70868 üzenetére
Van kártya hozzáadva?
Másnak is volt ilyen gondja a megoldást az általános dolgokon kívül nem tudunk rá mondani.Gyors fizetés nem lett bekapcsolva
Akkor a következőek:
Egy másik böngésző. Firefox vagy Opera a Chrome helyett.
Törölni a böngészőben az eBay és a PayPal sütiket és a gyorsító tárat majd újraindítva a böngészőt megpróbálni.
Felugró ablak engedélyezve.
Nem privát üzemmód és rejtett böngészés vpn és ilyesmi .
Ne működjön ha van a reklám blokkoló.
Mobil app-ban fizetés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kornel1987 #70870 üzenetére
Ez van írva: Item location: Bremen, Germany Ha nem Németországból küldi és ezért neked + költséged lesz azt a hirdetési szabályok megsértése miatt visszaigényled és visszakapod.
De egyébként te is olvastad hogy EU-ból is tudja küldeni, akkor miért lenne hosszabb a szállítás, minek írná be ha nem így lenne és azzal az eBay szabályait sérti meg?
Egyébként meg a céges eladóknál a cégbejegyzés szerinti adatokat kell megadni, ezért van neki Kína írva, nem írhatja azt hogy Németország, mert a vállalkozási engedélyt Kínában, kínai telephelyre adták meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bpmcwap #70872 üzenetére
Sajnálom hogy nem lettél okosabb, de ennyi információ áll rendelkezésre. Ezeket még próbálhatod, amit ebből nem csináltál meg. Nekem a Google Smart Lock kavarja a dolgokat a jelszó megőrzéssel.
A mobil app csak azért, hogy esetleg helyre billen a fiók, nem állandóra.
Kártya milyen van hozzáadva? Az 5-6 hét az oké, mert kb akkor adták hozzá ezt az ablakot és azóta van hogy vacakol néhány embernél, mert az istenért nem jön elő:Azt nem írtam az előbb, hogy az eBay-PayPal összelinkelést törölni és újból megcsinálni.
Az eBay ugyanezeket fogja írni lásd ezt a hsz-t, a Paypal meg azt hogy a fiókod nincs megerősítve.
Akkoriban (5-6 hét) a PayPal fiókot te sem állítottad át magyar nyelvre?
És ezek szerint belépési védelmed sincs hozzá?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kornel1987 #70874 üzenetére
A vásárlás előtt is rákérdezhetsz, hogy van-e raktáron valamelyik EU-s warehouse-ban és onnan fogja-e küldeni? Contact seller, Shipping és ha erre nem utal, akkor alul megint a Contact the seller, így marad nyoma is a rendszerben az üzenetnek és a válasznak.
-
Topikgazda
válasz pappadi1999 #70877 üzenetére
Nem egészen értem a rendeltemet. Itt vásárolsz Vagy azonnal vagy licitálással.
A licited lett törölve.
Akkor kérdezem: ez a tétel ki van fizetve? Ha igen, akkor az eladóra kérdezz rá, hogy megkapta-e a pénzt és elküldte-e a kifizetett árut, ne az ügyfélszolgálatnak írj.
Ha el van küldve akkor miért akarod a pénzt már most visszakérni? Várd meg amíg le nem telik a várható szállítási idő és ha nem érkezik meg akkor majd reklamálsz.
Az hogy a licitálást nem látod egy kifizetett terméknél annak nincs jelentősége.
Az egészben meg az is zavar hogy az eBay-től mindig olyan e-mailt kapok amelyben a nevemen szólítanak, (vagy az igazi nevem, vagy a nick nevem) ilyet soha nem kaptam: Dear eBay Community Member -
Topikgazda
Tisztázzuk, csak neked ingyenes. Ők fizetnek érte, de export esetén van támogatás, visszaigényelheti a postaköltséget.
A kisebb küldemények 22-25 kg-ig repülővel jönnek általában, de nem mindig folyamatos a szállítás.
Mivel Kínában Magyarországtól eltérően van más postáknak is "felvevőhelye" azért nem csak a kínai postán keresztül szállítanak, a svéd postás dolgok Svédországba (SE a vége a nyomkövetési számnak), a holland postás Hollandiába (NL) mennek elsőként, esetleg Törökország, Észtország, Ausztria, Németország stb. is szóba jön. És a ínai posta sem mindig direkt Magyarországra küldi, a csomagszállító repülök menet közben tesznek le és vesznek fel csomagokat más országokban is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Béta iOS-t használók topikja
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Építő/felújító topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen monitort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Motoros topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...